Hvor handler I til misser?

Nu kommer det ikke som nogen overraskelse at et flertal bruger zooplus til at handle ind til misserne :slight_smile:

Men hvor handler I ellers?

Jeg bruger også petdreams.dk men ellers er det bare den lokale maxi zoo

Så mit spørgsmål er… Hvor handler i ellers ind til de pelsede :slight_smile:

Førhen Zoo+ og dyrlægen. Nu kun hos Zoo+ med mindre jeg er i DK og pludselig mangler et eller andet så er det en tilfældighed hvor jeg handler

Hos vores “fjernlager” :wink:

Vores lokale foder- og gruspusher er absolut vores foretrukne, både fordi vi gerne vil støtte lokalt men sørme da også fordi vi kan hente når vi vil - stort set - og ikke mindst da får en ordentlig pris uanset hvor lidt eller meget vi nupper på en gang. Det er altså dejligt ikke at skulle tænke på at fylde skabe, bryggers eller garage, men bare kan hente :slight_smile:

Grus får jeg fra Agrosam og ellers er det primært Zooplus og udstillinger, jeg køber ind på. Løber jeg tør for noget, er der en glimrende dyrehandel i byen, som jeg også bruger engang imellem :slight_smile:

[QUOTE=En forhenværende bruger;801316]Hos vores “fjernlager” :wink:

Vores lokale foder- og gruspusher er absolut vores foretrukne, både fordi vi gerne vil støtte lokalt men sørme da også fordi vi kan hente når vi vil - stort set - og ikke mindst da får en ordentlig pris uanset hvor lidt eller meget vi nupper på en gang. Det er altså dejligt ikke at skulle tænke på at fylde skabe, bryggers eller garage, men bare kan hente :-)[/QUOTE]

Selvfølgelig er det godt at handle lokalt, vi havde førhen Zoo marked som var et outlet for zoo+ men de har desværre lukket. Nu behøver jeg så ikke fylde skuffer og skabe for at handle hos zoo+ for at få fri fragt, skal blot handle for over 19 Euro.

Hmm petworld.dk og vores lokale dyrehandel “Dyrenes Butik” MaxiZoo besøger vi da også

Agrosam, Petworld, Avifauna og så selvfølgelig zooplus.

Nåh ja glemte Aldi. Og engang imellem Futterhaus og Futternapf.

Aldi, Lidl, og Das Futterhaus i Flensborg hvor vi lige har været i dag :slight_smile:

Og en gang imellem Maxizoo eller Petworld, men ikke sådan for alvor. Større indkøb får Zooplus :slight_smile:

Handler faktisk næsten alt på zooplus, ellers LUX og godbidder i ALDI.
Hvis vi lige mangler noget “akut” tager jeg i en af byens dyrhandlere, og eller Petworld og Maxizoo hvis de har nogle gode tilbud :slight_smile:

Der er en lille butik som sælger foder til mange forskellige dyr her i vores lille by. Der køber vi kattenes tørkost Arion, som de er meget glade for. Vådkost køber vi i Aldi og i Eurospar og af og til på Zooplus:).

Kattegrus bliver købt hos Zooplus, det kan slet ikke betale sig at spilde krudt på at hente det tunge grus i butikkerne herhjemme, når vi kan få det bragt lige til døren med GLS, og så er det endda billigere:ok:.

Legetøj er det lidt forskelligt hvor vi køber. Det sidste vi købte var en Da Bird hos Mollie M. og en Cat Catcher hos Brita. Nå ja og så et lille kradsemiljø fra Zooplus.

Venlig hilsen
Milles mor :slight_smile:

Zoocity eller maxizoo :slight_smile: Men mest zooplus :smiley:

Stort set alt bliver købt via zoo+ :slight_smile:
Kattegrus er fra Agrosam.
Lux og rå kylling bliver hentet i Aldi.:slight_smile:
Og så ellers rundt omkring hvor vi ser et godt tilbud på hvad vi mangler :slight_smile:

Zooplus og Aldi…

Kan da godt finde på at købe en drillepind eller lidt foder hvis der er godt tilbud i den lokale dyrehandel…men det sker meget sjældent.

Aktuelt lige nu:
Feliway, zylkene o.l

Kattegrus køber jeg i MaxiZoo … jeg har en stak af deres 20 kr. rabatkuponer og de gør mit grus billigere, end jeg kan få det på nettet :slight_smile:
Mens Tarzan levede, skulle jeg jo købe hans nyrediet + alm. foder til de andre, der brugte jeg enten http://www.medicanimal.com eller http://www.nutrecare.co.uk.
Nu er det enten på Zooplus, eller hvis jeg står og mangler her og nu, MaxiZoo eller den nyopdagede Lundemøllen ved Fuglebjerg.
Vådfoder er LUX fra Aldi.

Generelt køber jeg på Zooplus.
En del vådfoder (LUX) køber jeg i Aldi.
Grus køber jeg hvor jeg nu engang kan få det til en god pris.

Primært zooplus.
Grus har jeg ved rigtig gode tilbud købt hos både Maxizoo og Petworld.
LUX er i Aldi

Tørkost, canosan og EFA-olie hos dyrlægen, grus og vådfoder i diverse supermarkeder. Kitten vil kun spise Sheba kyllinge eller tun stykker. Så det får hun, selvom det vel nærmest er en snack. Alt andet vådt rynker hun på næsen af - undtagen råt kød, som hun så også nogle gange får. Legetøj hvor jeg nu finder det og diverse andet udstyr på nettet…

Zooplus & Medicanimal.com - Der er meget langt i mellem jeg køber noget her hjemme faktisk…

Mange steder faktisk:

Lux i Aldi
Grus for det meste i Petworld, når de har gode tilbud, men også på Zooplus
Legetøj, diverse tilbehør, andre typer vådfoder, tørfoder, Feliway på Zooplus
Zylkene (når jeg har brug for det) som regel på Medicanimal
Stuebambus i Plantorama

Har også ind imellem købt helt specifikke ting fra danske webforhandlere.
Og ellers kan jeg ikke gå forbi en dyrehandel eller dyreafdelingen i diverse dagligvarebutikker uden at undersøge den nærmere.