vi har tdc/yousee og jo det virker da og de tilbyder en ok høj hastighed, men så snart vi får mulighed for noget bedre er vi dem der er smuttet, men da vi bor i boligforening er vi delvist bundet til tdc, fordi det er dem der ejer kablerne der ligger i jorden. vi overvejer så at skifte til waoo el andre som tilbyder fibernet lige så snart vi får muligheden
Vi har Waoo. Aner ikke hvad det koster, det lader jeg manden klare :høhø:
Vi har YouSee både til TV og Internet, og det fungerer upåklageligt
Fibernet er ikke en mulighed her… vi skal selv betale for at få det lagt ind - og ærligt talt, så har vi andet at bruge 25000 kr til
Jeg tror at jeg prøver at ringe til TDC og ser om de er til at forhandle med… har en fornemmelse af at vi har “for meget”, hvis man kan sige det sådan…
Home Trio - flimmerkasse, fastnet, mobillos og internet, og det fungerer upåklageligt. Jeg aner ikke hvad vi giver for det Det er vigtigst at det fungerer, og det gør det - og det blev Home Trio fordi vi gik specifikt efter en udbyder der kunne levere fx. CNN på tossekassen, og det kunne vores gamle antenneselskab ikke. Og jeg orker kun bøvle med én forhandler ad gangen, så derfor flyttede vi det hele - internet osv. i ét hug. Så er der kun et sted jeg skal brokke mig, hvis tingene ikke kører
VH
Susanne
Vi har netop også Home Trio… men - vi bruger ikke fastnettlf længere (har faktisk ikke en)… Og godt nok har vi den store tv-pakke, men der er simpelthen alt for mange kanaler som vi ganske enkelt ikke ser
Så jeg har siddet og funderet lidt over, hvad vi egentlig har BRUG for - og det er en stabil og billig netforbindelse med mulighed for at streame film og serier og en lille tv-pakke så vi stadig kan se DR og TV2…
Personlig kunne jeg godt leve UDEN en tv-pakke, men så tror jeg nok at tv-narkomanen Jan vil stejle
TV2 er gratis på tagantennen for tiden. Men ellers kan man jo købe den på tv2.dk eller via Boxer, og så spare TV-pakken.
Vi bliver riiigeligt mætte af DRs “mulliard” TV-kanaler - den nye DR3 er faktisk OK underholdende Og så TV2 lidt on og off.
Det er også grunden til, at vores Internet er valgt ud fra, hvor vi får det bedste Internet,uafhængigt af TV-pakker.
Jeg får fuldstændig fnuller af f.eks. TV3. Og skulle det ske, at jeg faktisk ikke synes, der er noget interessant i TV, så har jeg nogen gange tjekket, om jeg så egentlig “gik glip af noget” ved ikke at have andre kanaler. Men på ingen måde!
I vore dage med al den streaming og hejs, så synes jeg heller ikke der er samme behov for at se “den der film”, der lige kommer kl. 21. Man kan jo se den når som helst alligevel…
Har Yousee både net og tv… Skiftede for nylig til den lille kabel tv pakke og fik så Netflix. Har ikke fortrudt. Men kan faktisk ikke huske hvad mit internet koster…men det fungerer fint med 2 telefoner, 2 tablets, 2 pc’er, streaming, Apple tv og højtaler dims på det trådløse.
De lyder faktisk fornuftige. Men de leverer slet ikke hertil, hvis jeg skulle få den ide. Så det behøver jeg ikke spekulere over :høhø:
Ja, jeg ville også gerne have Waoo, men ikke alene har jeg ikke fibernet, de har slet ikke aftale med DONG
Jeg har som sagt internet hos TDC.
TV har jeg hos Boxer, for jeg synes TDC er alt, alt for dyr - netop fordi jeg heller ikke har behov for 100 kanaler.
Hos Boxer har de Flex 8, hvor man selv kan vælge 8 kanaler - så får ungerne lov at vælge 2 hver og jeg vælger resten.
Problemet med Boxer er, at det kræver antenne + ekstraudstyr, der skal tilkøbes. Dels må jeg rent faktisk ikke have antenne på huset (hvis jeg skal overholde reglerne) og dels er det en ekstraudgift, der svarer til adskillige måneders tv andre steder fra Deres udbud er ellers ganske fint
Ja, antennen skal man have - jeg havde den så i forvejen.
Boxen, der er ekstraudstyret fik man gratis med i starten - ved ikke om de gør det mere, men ellers er det jo en éngangsudgift.
Men kan man få adskillige måneders tv andre steder for samme pris, vil jeg da gerne høre om det?
-
-
- Updated - - -
-
Men i øvrigt …
Jeg har hørt flere, der har “alm telefonstik” og har tilkøbt tv, at internettet så bliver langsommere.
Nogen der har erfaring med det?
Ja, for den pris, man skal betale for at købe antenne og få den sat den op kan man få ret mange måneder hos f.eks. Fullrate, der er bredbånds-tv :).
[QUOTE=Vivi_Fletcher;1030952]
Men i øvrigt …
Jeg har hørt flere, der har “alm telefonstik” og har tilkøbt tv, at internettet så bliver langsommere.
Nogen der har erfaring med det?[/QUOTE]
Altså… vi har jo aldrig haft andet end det du beskriver, men jeg synes da at vores internet er hurtigt nok .)
Det havde nok heller ikke været min løsning, hvis jeg ikke havde antenne.
Og Fullrate virker slet ikke hos mig, så det er end ikke en mulighed med internettet.
Jeg har jo en knægt, der spiller de der onlinespil med andre knægte, så min forbindelse skal kunne andet end lige gå på kattegale - og synes bare jeg har hørt andre tale om at hastigheden går ned, medmindre man har fiber.
[QUOTE=Vivi_Fletcher;1030952]- - - Updated - - -
Men i øvrigt …
Nogen der har erfaring med det?[/QUOTE]
Fullrate skriver direkte på deres hjemmeside
[QUOTE][Fullrate TV kræver en aktiv Fullrate bredbåndsforbindelse, der kan trække minimum 12 Mbit. Når tv-boksen er tændt, trækker den mellem 2,5 - 4 Mbit/s./QUOTE]
så det lyder ikke helt forkert
[QUOTE=Vivi_Fletcher;1030957]Det havde nok heller ikke været min løsning, hvis jeg ikke havde antenne.
Og Fullrate virker slet ikke hos mig, så det er end ikke en mulighed med internettet.
Jeg har jo en knægt, der spiller de der onlinespil med andre knægte, så min forbindelse skal kunne andet end lige gå på kattegale - og synes bare jeg har hørt andre tale om at hastigheden går ned, medmindre man har fiber.[/QUOTE]
Jeg har tidligere kunne spille on-line spil uden problemer… men det er selvfølgelig nogle år siden og der er sikkert sket en del mht krav il forbindelse og den slags siden…