Hvor har jeg den fra?

:slight_smile: Hilfe :slight_smile: Anoushka har fundet sit yndlingslegetøj som er den på billedet :slight_smile:
Men den lever ikke evigt, så jeg vil høre om der er nogen der kan fortælle mig hvor jeg har den fra :slight_smile: eller sagt på anden måde… hvor kan jeg skaffe den :crazy_face:

Sådan en fin fisk har jeg været heldig at få af Lykke, som selv har hæklet den :slight_smile:

LYKKEEEEEEEEEEE :smiley: Når engang du har fået godkendt stamtavle i avlsrådet, lavet en salgsannonce osv. :stuck_out_tongue_winking_eye: (læs: når du engang ovekommer det igen :slight_smile: ) Så vil jeg gerne bestille et par stykker :blush:

Who is your best friend :stuck_out_tongue_winking_eye:

måske man skulle starte en produktion af dem, laver jo alligevel en stak hver gang vi har killinger, de er nemlig en fast del af vores killingepakker.

Jeg har lavet dem med små klokker i - Sigga er stor fan :slight_smile:

Jeg skulle lige til at skrive, at dem med kryds som øje er fra Min Ven Kattens hobbyudstilling for et par år siden :slight_smile:

Mine er altid levende :hoho:

Ja det kan godt være at jeg har fået dem derfra, de havde jo et maritimt tema i 2017, så vidt jeg husker.
Men kan ærlig talt ikke huske det :tihi: