Hvor hurtigt virker Zylkene?

[QUOTE=galath;1127688]

Jeg har en stor pose, som sikkert godt kan pakkes om i nogle mindre portioner. 80 kroner pr. 100 g, inkl. forsendelse.

:gruble:[/QUOTE]

Så vil jeg godt købe 2 poser a’ 100 g

Ifl producenten inden for en time hvis det virker

Jeg vil gerne købe 100 g. … målt op i 10 g. poser :stuck_out_tongue:

Det skal I få :slight_smile:

Så må I lige pb’e mig jeres adresser. Så sender jeg en af de nærmeste dage.

En skam jeg ikke fik set sklutningen af denne tråd inden WS. Har du mere løs vægt colostrum? Jeg har ca 1/3 glas med kapser et sted. Men det sted jeg tro’de de var… der er de ikke…

Og her virker colostrum altså super på deres tandkød. når jeg ellers husker at gi’ dem det. Ib synes det er alletiders snack, både colostrum og zylkene, han snøfter rundt og slikker pulveret op direkte :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1127886]En skam jeg ikke fik set sklutningen af denne tråd inden WS. Har du mere løs vægt colostrum? Jeg har ca 1/3 glas med kapser et sted. Men det sted jeg tro’de de var… der er de ikke…

Og her virker colostrum altså super på deres tandkød. når jeg ellers husker at gi’ dem det. Ib synes det er alletiders snack, både colostrum og zylkene, han snøfter rundt og slikker pulveret op direkte :)[/QUOTE]

Ja, du kan godt få 100 gram også. Send mig en pb med din adresse.

Hej Ingrid, jeg har sendt dig en PB :).

Ja, jeg skal nok huske at svare :slight_smile: Jeg har ikke haft tid til at veje og pakke i dag alligevel. Jeg prøver at nå det i morgen.

Tag det bare roligt, det haster ikke med at sende det, jeg har stadig lidt zylkene.
Ville bare sikre mig, at du havde fået min besked :).

Angående virkningstiden på Zylkene så fik jeg i øvrigt brug for at teste det i lørdags på udstillingen. Lille, ellers altid fredelige Stevie flejnede HELT ud over et eller andet, knurrede og hvæste og slog ud efter Ib, så jeg var i hast henne ved Ann K (min redningsquinde!) som gudskelov havde Zylkene med… mine lå typisk nok i den eneste pose jeg havde ladet ligge hos Luise :dokdok: - så han fik 2 styks blandet med noget ostepasta og blev “pakket væk” i puttepuden… og efter et par timer var han sig selv igen :slight_smile: Om det så var Zylkenen eller det at verden blev lukket ude eller en blanding… virkede gjorde det i al fald!