[QUOTE=galath;1127626]Jeg ved ikke, om man kan overdosere, men jeg tror, man i givet fald skal op i meget høje doser. Og så er det værste, der kan ske, sikkert, at de får ondt i maven. Der sker næppe noget ved at give Sparta en enkelt kapsel eller to mere. Jeg giver tit Magic to kapsler Zylkene ad gangen, og den dag, Krummeluren ankom, fik de alle sammen tre i alt fordelt over dagen (ikke Krummen). Om det rent faktisk virker, er jeg mere i tvivl om, men så længe det ikke skader andet end min pengepung, er det vel forsøget værd.
Tutten - prøv allerførst at give Silke hele kapslen og se, om hun vil spise den af sig selv. Magic æder kapslerne og synes, de er den bedste snack overhovedet. Det er måske ikke så sandsynligt, at lille forsigtige Silke har det sådan, men det ville jo være det nemmeste 
Til gengæld har jeg lige oplevet, at mine fik dårlig mave af Colostrum. Meget ironisk begyndte jeg at give det for at styrke deres immunforsvar, inden den lille skulle komme, fordi jeg gerne ville undgå en gentagelse af sidste år, hvor Chili og Asani havde dårlig mave i et halvt år, da Chili ankom. Og så endte det altså med, at de fik dårlig mave af det, der skulle styrke dem.
Jeg ved helt sikkert, det var det, for det holdt op, lige så snart jeg holdt op med at give det. Desuden var det kun Magic og Asani, og det passede fint med, at de begge syntes, det smagte godt, mens jeg ikke rigtig kunne få Chili til at tage det.
Jeg gør jo aldrig noget halvt, når jeg køber ind (som I ved = Probiocin), så jeg har en hel masse Colostrum til salg, hvis nogen skulle være interesseret :)[/QUOTE]

Tak, Ingrid - jeg prøver om hun vil spise den frivilligt - hendes Canosan spiser hun med største velbehag.
Måske klarer hun sig også uden - det har hun jo gjort alle de andre gange her har været håndværkere.
Det er mest lige når de kommer, så ryger hun ind under sofatæppet eller dynen i sengen - nogen gange bliver hun liggende lige til håndværkerne er gået igen - andre gange er hun for nysgerrig og skal lige frem og se, hvad der sker.