Hvor kan jeg klage?

[quote=lenschow;166113]Jeg husker da jeg gæstede Anne Korsbakke og jeg spurgte “hvordan vil du beskrive Orientalere?”

Hun svarede “De er åndssvage!”

I dag begynder jeg at forstå:-)[/quote]

Har jeg sagt det :? -LOL Ja det skal nok passe jeg har sagt det, meeeeeen de er nu skønne.

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Stakkels Tara!! :tihi:

Ja det blev sagt med et glimt i øjet og slet skjul kærlighed:-) Tror det var Vita der var åndssvag for hun var i begyndende løb og hang op mig fra jeg kom til jeg gik:-)

Jeg tænker nu om jeg så - fordi jeg trods alle disse “advarsler:tihi:” har købt en - også selv er lidt åndssvag? Jeg tror godt jeg kender svaret - I behøver ikke svare -LOL-ass:fløjte::ok:-LOL

(Den bare numse er givet på forhånd til de svar denne indrømmelse måtte afføde-LOL)

-høhø:tihi:-høhø:tihi:-høhø:tihi:-høhø:tihi:-høhø:tihi:-høhø:tihi:-høhø:tihi:-høhø

Godt du selv hár svaret dig :fløjte:

/Mette

Jeg tør godt svare, ja Helle, du er lidt åndsvag.

Men det er jeg altså også :smiley:

Men Pia og Mette - I SKARN! (;-)) - Hvor åndssvage er de der opdrætter asiatiske racer så?

:-)))))))))))))))))))

Uh jeg skal ud fra forum NU:-)))

[quote=lenschow;166571]Men Pia og Mette - I SKARN! (;-)) - Hvor åndssvage er de der opdrætter asiatiske racer så?

:-)))))))))))))))))))

Uh jeg skal ud fra forum NU:-)))[/quote]

Dem der opdrætter dem er jo også lidt åndsvage ikke :tihi:

[quote=lenschow;166571]Men Pia og Mette - I SKARN! (;-)) - Hvor åndssvage er de der opdrætter asiatiske racer så?
[/quote]

Fuldstændig uanmindelig rablende vanvittige!

… Og vi ka’ li’ det ka’ vi :wehuu:

/Mette