Jeg har netop været i sverige og smagte elgkød for første gang og det syntes jeg var en fantastisk oplevelse.
Nu vil jeg gerne købe noget elgkød og putte det i fryseren,men…
Hvor kan man købe det henne ?
Umiddelbart kender jeg ikke nogle steder der sælger det,men har i nogle bud på hvor jeg kan købe det ?
På forhånd tak ;-)) !
Jeg vil forslå at du taler med din lokale slagter og høre om det er noget der kan skaffe hjem
:?:?
Mon ikke at der findes et sted på Nettet, hvor du kan købe det og få det leveret ??
:?
Min kærestes far er jæger og har en jagt i Sverige så der får vi regelmæssigt elg kød fra. Jeg ved faktisk slet ikke om man kan købe det hvis ikke man kender nogen der selv er jægere. Men det kunne være du kunne snakke med en jæger og købe noget der fra når de har skudt en.
Det er nemlig bare noget super lækkert kød!!!
Jeg har ingen gode forslag, men vil bare sige at jeg synes elgkød lyder supercool. -thumbs
Tak for jeres foreslag :-))
Jeg vil prøve at høre de lokale slagtere og jeg har faktisk en bekendt der regelmæssigt går på jagt,også i Sverige,så måske er jeg heldig…
Puha,fik godt nok dagens chok igår,da jeg spurgte om prisen på elgkøb hos den lokale slagter…
Prisen er,hold nu fast,mellem 400 - 700 kr.,pr.kg. !!!
Det må afgjort være muligt at finde elgkød i et supermarked eller hos en slagter i Malmø,
så inden længe går turen så til Sverige,for næsten uanset de svenske priser,må der bestemt være penge at spare…håber jeg
Hold da op, så er det da også betalt, det er nok derfor det ikke lige findes i forretningerne ;O)
Det skal da absolut kun bruges til en meget meget fin middag hehe