Hvor kan nogen folk være hensynsløse

Puh jeg har haft en haktisk dag -blåblå

Jeg har tullet rundt hjemme det medste af dagen. Sidst på formiddagen ringede det på døren. Uden for stod en meget travl herrer, han havde en i telefonen og havde mere travlt med den samtale end den han søgte med mig!!
Efter jeg i protest havde bedt manden lægge på hvis han ville tale med mig fik jeg ud af ham at han havde kørt en kat ned uden for vores hus og han ville bare høre om det var vores, da vores katte jo er indekatte kunne jeg fortælle ham at det var det ikke.
Herefter smuttede manden og jeg forventede i mit naive sind han selv havde gjort noget for at få meldt påkørslen et sted så ejeren kunne findes.

Kort efter han var gået gik jeg ud for at se situationen an, og satme ikke om han havde efterladt en påkørt hårdt kvæstet kat i vores indkørsel. Jeg så da han kørte fra vores hus at han holdte på den anden side af vejen og set på kattens kvæstelser vil den på ingen måder selv ha gået fra modsatte side af vejen til min indkørsel.

jeg pakkede katten i et tæppe og kørte den i al hast til min dyrlæge der konkluderede at katten ikke kunne redes, så han blev aflivet og friet fra sine lidelser. Han var øretatoveret og min dyrlæge fandt hans ejere og overbragte den dårlige nyhed.

Jeg er sååå gal. hvordan kan man efterlade en lidende kat i et andet menneskes indkørsel uden at nævne at katten nok havde brug for hjælp [smilie=hate-boid.gif] Det er over min forstand at mennesker kan være så kyniske…

Suuk jeg havde lige brug for at skyde min vrede af, undskyld det gik ud over jer -uh

Jeg bander og svovler og ønsker ham hen hvor peberet gror…

Hvordan kan folk være så uforsvarlige at lade et lidende dyr ligge… det er over min forstand!

Engang i mellem tænker folk sig virkelig ikke om…

Mon han havde reageret anderledes hvis det var en hund??

Undskyld men tænker tit den tanke… Nogle mener jo at at katte er et skadedyr som de er velkommen til at slå ihjel…

Sikke da en idiot [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]

-bleg det er ikke så længe siden vi stod i en ligende situation, så jeg føler virkelig med dig…det er så absolut ikke sjovt og det er ligegyldigt, at det ikke er ens egen kat, vi stor -græd begge 2 da dyrlægen gjorde en ende på hans lidelse.

Trøste -kramer til dig fordi du blev nød til det men osse fordi du ville tage det ansvar, at få det gjort, nu den [smilie=hate-boid.gif] ikke var sit ansvar voksen

Hvis det var min kkat der var blevet kørt over, ville jeg være taknemlig for det du gjorde. -thumbs

Ja, det er svært at sætte sig ind i hans tankegang - men i det mindste ringede han på hos dig, så om end det er meget meget lidt, så har han da haft lidt omløb i hovedet…
min familie og jeg så vores dejlige staldmis hr. Snehvide blive kørt ned og idioten (der kørte omkring 80, hvor man må køre 40) kørte bare videre uden at sætte farten ned [smilie=hate-boid.gif]
Heldigvis kunne min far hurtigt gøre en ende på hr. Snehvides smerte…han stod bestemt ikke til at redde -græd
Jeg tuder stadig den dag i dag når jeg tænker på det og det er blandt andet derfor jeg kun skal have indekatte.

Men dejligt du tog dig af den lille kat og sørgede for familien fik besked -thumbs

Arghhh Idiot!!! Må jeg ik nok køre ham ned og lade ham lide i vejkanten til han kradser af ?? [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] -grrrierdumme -skadefryd -skadefryd -mb, -mb,

Jeg fatter ikke mennesker kan finde på sådan noget, godt du tog afære og fik den stakkels dreng til dyrlægen, synd han ikke kunne redes.

x2 - jeg har en dejlig stor BMW SW på størrelse med Mette Mærsk… den skulle da nok kunne gøre markant fortræd… han fortjener da intet mindre den odder [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]

Jo, men kun hvis jeg må kigge på, og grine hånligt.