Hvor køber du kattegrus - med levering?

Søger sted hvor jeg kan købe grus med levering - hvor køber I grus?

Gerne extreme classic uden duft/worlds best cat litter - men hvis der er noget andet godt grus (ikke for finkornet, støvet, tilsat duft) hører jeg meget gerne :slight_smile:

1 Synes om

Agrosam køber en del vist hos :slight_smile:

1 Synes om

Lystrup Dyrecenter www.dyrecenter.dk

Butikkens beliggenhed er underordnet. 1 ton grus bliver alligevel kørt direkte fra grossistlager til forbruger.

Ring og snak med dem. De er til at handle med.

1 Synes om

Jeg køber AK grus gennem Tullebo Kattehjem.
En halvpalle med 20 x 10 kg leveret til døren for 1700 kr.
85 pr pose - og så støtter man også det gode formål…

2 Synes om

Desværre kniber det med plads til at have så meget stående af gangen - olivers som jeg har købt hos i mange år vil også gerne sælge en stor mængde til god pris…men har prøvet det en gang og det var noget bøvl at have stående udenfor…men hrm skal måske overveje igen

Hvor bor du tænker om du kan finde nogle at del med,
vi har pladsen til at have det stående, men det er ikke altid lige økonomine er engi med os i at købe en palle alene, derfor er det godt at dele med andre

glemte lig at vi køber VanCat fin uden duft hos Agrosam 70 sække at 15kg koster 4945 kr med levering

1 Synes om

Ja, kan godt se det kan betale sig med 70 kr pr sæk - må lige have den ide med :slight_smile:

Jeg har før købt 10 poser Extreme Classic hos Petworld og fået dem leveret. Vil de ikke det mere? De har som regel sådan en ordning, så man får pose nr. 11 gratis.

Jeg var inde og kikke i dag - man skal købe for 400 kr ud over grus for at få gratis levering?

men det er så 40 kr levering - så stadig billigere end zooplus der jo nu tager omkring 75 kr for 2 poser grus…

Vi bruger jo meget - som i rigtigt meget :slight_smile: - så jeg køber kun når det er på tilbud. Som regel er det hos Petworld, som leverer med lynets hast. De har ikke nær så meget diller-daller som Zooplus, som plejer lige at ryge med i kurven nu det lige går så godt med at købe ind, men det har jo også sine fordele :wink:
Sidst købte vi et stort parti på auktion, da en dyrehandel lukkede - det gav selvfølgelig en del slæben rundt med grus…:yikes:
VH
Susanne

Hos Petworld. Og så køber jeg når de har 20% rabat - hvilket sker flere gange årligt :slight_smile:

1 Synes om

Hvilken tilbudspris køber du typisk til på petworld?

Kan se de lige nu har 14 kg EXTREME CLASSIC til 115 kr - det har jeg tidligere betalt 105 kr for på zooplus (så kommer der opdrætter rabat fra også)

som du skriver når man bruger meget kan 10 kr ekstra hurtigt løbe op til en del penge. men med nye fragt så er det for dyrt hos zooplus

Jeg synes vi plejer at komme klart under 100,-, pr sæk, men vi tager også en hel palle pr. gang. Jeg kan ikke lige finde en gammel kvittering, derfor det liiidt tågede svar :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

Jeg plejer at købe Extreme classic til en 7-8 kr./kg, og 6 kr når det er rigtig god pris :slight_smile:

1 Synes om

Vi købte en Palle Extreme classics hos PET World og da vi kender en med en lastbil med lift hentede vi det selv og jeg mener vi gav 95-96kr posen.

1 Synes om

Hvis man laver en “ren” grusbestilling, kan zooplus.dk godt betale sig stadigvæk. De er godt nok dyrere end .de, men har gratis fragt over 339 kroner (og det kræver ikke mere end 4 poser grus at nå derop) :slight_smile:

1 Synes om

Så har jeg fået lavet den store prissammenligning:

olivers - 9 poser/90 kg - 6,43 kr pr. kg
petworld 8 x extreme classic uden duft - 112 kg - 8,21 kr kg (indregnet bonus)
zooplus de - samme - 9,49 kr
zooplus dk - samme - 6,48 kr
zooplus uk - 7,42 (med opdrætter rabat hele vejen)

Samtidig har jeg sammenlignet pris på min seneste ordre (dåsemad & kattesnacks)

zooplus de 2.178 kr (288,03€)
samme ordne ville have kostet 2.265,60 på zooplus dk og ca 2115,08 på zooplus uk

Så umiddelbart tilbage og købe grus hos olivers og så dåsemad på uk side fremover - og så mindre af det og mere råt.
Og så vil jeg prøve nogle andre vådfoder mærker af som kan købes andre steder end zooplus.

Vi har også tidligere handlet stort ind af Extreme Classic hos Petworld, og nu står jeg og skal have en levering igen. Blot for at konstatere, at Petworld ikke længere sælger paller med en mængderabat :-1:
Jeg fik oplyst af deres kundeservice, at jeg kun kunne købe til de rabatter, som de havde på hjemmesiden - læs en pris på ca. kr. 115 pr. pose med den rabat de tilbyder pt. :frowning_face:

Øv da. Tak for info.