Hvor køber i foder?

Vi har tænk os at købe Milles Hills steriliserede tørkost over nettet, har i nogle sider hvor i altid køber foder?

Vi købte noget med da vi købte hende og der skal vi ikke købe igen.

På forhånd tak. :grinning: god weekend

Jeg køber stort set alt foder på zooplus.de. De har meget gode priser og et stort udvalg :slight_smile:

1 Synes om

Jeg køber også hos zooplus, enten dk eller de. Der er også bitiba

1 Synes om

Jeg køber alt foder til 2 katte og hund på zooplus. Køber store poser, men har jo også 2 katte, og hælder over i en bøtte med låg. Jeg køber hills science plan og blander halv halv af almindeligt og sterrilised for at styre deres vægt. Har prøvet kun sterrilised så bliver pelsen tør og kedelig, der skal noget fedt stof til. Og så får de t/d til tænderne som hygge guffer. Og så supplerer jeg med dåsemad fra købmand, Netto og rema. Det næstbilligste. :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Jeg er gal på Zooplus, så af princip handler jeg på bitiba. Det er samme selskab, så det kan gå ud på et skidt :smile: Men jeg blev tvær gjorde jeg! :sunglasses:

6 Synes om

Vi køber også det meste af vores på zooplus, det meste på den tyske side.

Jeg regner med at vi køber 10 kg af gangen… denne vi købte sammen med hende var 8 kg og den pose er fra 3 april, og vil mene vi har foder til stort set hele næste måned også… så tænker det er fint.

Hvordan er leveringstiden ca?? Både på zooplus Og bitiba?

Zooplus 2-3 dage.

Vær opmærksom på, at det godt kan betale sig at tjekke både zooplus.de og zooplus.dk. Priserne på .dk er generelt lidt højere. Til gengæld bliver det hurtigt fragtfrit, og fragten på .de er en del højere. Så der er flere forhold, der indgår i regnestykket.

Der er også forskel på Bitiba og Zooplus. Det grus jeg bruger er billigere på Bitiba.

Betiba er zooplus lavpris selskab, de har væsentlig færre varenumre men generelt meget gode priser.

Jeg køber stort set alt på zooplus.de, grus dog på zooplus.dk

Fra .de er der typisk en uges leveringstid og på .dk typisk 2-3 dage. Forskellen er jo virkelig underlig da deres lager ligger i Tyskland

Vådfoder (og grus) på Zooplus. Tørfoder hos en lokal forhandler da mine luksusdyr selvfølgelig pt. spiser noget der ikke findes på Zooplus :joy:

Zooplus har lagre mange steder i Europa. Det er derfor, man nogle gange kan risikere, at selvom man vælger GLS som leverandør, kommer det med Postnord. De har ikke aftaler med GLS i alle lande :slight_smile:

Muligvis, jeg har i alle årene fået fra tyske lagre.

Men pointen er at selvom man køber fra den danske side så bliver det shippet fra Tyskland

1 Synes om

Zooplus, den danske. Nogle gange vådfoder fra Aldi.

1 Synes om