Hvor køber man servietter?

Jeg er medlem af et forbrugerpanel, hvor man bliver belønnet med x-antal point, hver gang man deltager i en undersøgelse … de kan siden konverteres til varer i pointshoppen :slight_smile:
Har lige fået de to ting hjem (og ja, du ser rigtigt … de ER røde :tihi:)

Hvor køber man egentlig servietter til sådan en ‘‘pølsevogns’’-tingest :?

INCO:? www.inco.dk
Metro:? www.metro.dk

[QUOTE=dkkorat;1188930]INCO:? www.inco.dk
Metro:? www.metro.dk[/QUOTE]
Jeg har ingen virksomhed, så der kan jeg (så vidt jeg kan se) ikke handle :frowning:

I Merto kan du godt, der får du bare er “Gæstekort” ved indgangen :slight_smile:

Jeg har set beholderne i Inspiration, så det kan da være de også har refills til dem :slight_smile:

Kan du bruge nogle af dem her:? Servietter 1-lags hvide » Køb online hos LINDS.dk

Tak for svar, jeg må kigge mig lidt omkring og se, hvad jeg kan finde :slight_smile:
Synes bare ikke alm. supermarkeder har denslags, men jeg har sgu heller ikke ledt efter denslags før :wink:

Så dem lige i Normal i går…men de er jo desværre ikke nået til Sjælland endnu.

Nej, vi er sgu ikke ret normale, her på Sjælland … :høhø:

Det kan vi vist heller ikke prale af her i Jylland… :wink:

Heh, så tror jeg at vi er med i samme panel :høhø:

Den servietholder er da for fed! :smiley: hvad er det for et panel i er med i? :øhmm:

M3-panel
Jeg kan henvise dig (og score point for det :tihi:) hvis du er interesseret ?

[QUOTE=Skattekat;1189065]M3-panel
Jeg kan henvise dig (og score point for det :tihi:) hvis du er interesseret ?[/QUOTE]

det må du da gerne :tihi:

Hvis du giver mig oplysninger om servietterne, så vil jeg da gerne se efter, næste gang jeg er i INCO :slight_smile:

Jeg skal bruge dit fornavn, efternavn og din e-mail … gerne i en pb :slight_smile:

Målene er ca. 8(8.5)x12 cm, sådan som de sidder i stativet :slight_smile:

I byggemarkeder, der fortrinsvis har håndværkere som kunder, har de også ting som toiletpapir, håndsæbe, kaffe osv., du kan jo prøve at kigge efter servietterne der - de kunne eget vel have dem.

http://shop.ilva.dk/produkt/72300480/tissue?maingroupurl=brugskunst&webgroupid=

:slight_smile:

[QUOTE=Camischa;1191635]Imerco: Isenkram, Indretning, Gaver. Lækre ting til boligen

:-)[/QUOTE]
Der er de jo og vi har vist stadigvæk en Imerco i Næstved :slight_smile:

Jeg kan fortælle, at sukkerdimsen er afprøvet og dømt ude, den er pænere end den er brugbar :rulleøjne: