Hvor længe er en kat om at komme af med narkosen?

Håber du snart får fat i en dyrlæge - 34,8 lyder meget lavt.

ind på maven med Benjamin…og så pak jer ind i uld eller fleesetæpper

ja det er lavt for da morgan var indlagt da havde han 40,3 i feber og dyrelæge sagde en kat lå på 37,8 normal…

Eller har du en god fjerdyne. De er eminent gode til at varme. :slight_smile:

fjer er ikke godt nok…katten ska være varm nok til at kunne opbarme fjerene…og det er den ikke hvis den er under 37 grader…den skal ind og holdes kropsvarm…ind på maven af enten menneske eller vovse

Dyrlægen ringet tilbage mens jeg lå med benjamin på maven og maseret ham blidt…

Så vågnet han helt op mens jeg snakket med hende…

Hun sagde at det jeg gjorde var det bedste varme ham på maven… og så skulle jeg være sikker på han reageret… så skulle vække ham flere gange i timen…

Nu har jeg ligget længe med ham… hans hale bevæger sig nu… og han stritter i mod med bagbenet… så noget sker der… men nu var det en dyrlæge fra gørlev som jeg ikke har helt så meget tiltro til… Og ingen andre svare… Men hun sagde jeg bare kunne ringe igen…

[quote=skeem;268781]HMM hvor bor du henne ?
Det ville vi aldrig opleve hos min dyrelæge de har akut nr ?[/quote]

Jeg bor i Kalundborg

Virker mærkeligt der ikke er noget akut nr. Troede jeg de havde dyrlægerne… :?

godt Dorte I er på rette vej…bare fortsæt…han må ikke døse hen igen…han må godt sove, men ikke være ukontaktbar…håber du forstår hvad jeg mener…

Tak… Er så nervøs for den lille dreng… Men nu rykker jeg det hele ind i sengen… og ekstra tæpper

Så tager jeg min bærbar med så jeg kan holde mig vågen… Forstår hva du mener :)… Han liver mere op. jo mere jeg massere ham… :thumbup:

[quote=Dorte27;268854]Jeg bor i Kalundborg

Virker mærkeligt der ikke er noget akut nr. Troede jeg de havde dyrlægerne… :?[/quote]

Syntes hvis du har en fast dyrelæge så skal du da spørge hvorfor du har svært ved at komme i kontakt når du har akut problem. Prøv at se det her link det er her jeg har dyreklinik der står der akut hjælp

Vil lige sige et stort TAK for alle de gode forslag :tak::tak:
Det hjalp virkelig med hælp… Når man selv er gået helt i koma over det…Jeg opdatere selvfølelig med hvordan han har det…

Knus Dorte

[quote=skeem;268861]Syntes hvis du har en fast dyrelæge så skal du da spørge hvorfor du har svært ved at komme i kontakt når du har akut problem. Prøv at se det her link det er her jeg har dyreklinik der står der akut hjælp
http://www.dyrhim.dk/[/quote]

Bruger Snertinge dyrehospital… Troede faktisk når de var et “hospital” at de havde vagt altid. Men de henviser til en klinik i ordsherred… det ret langt fra mig tror jeg…:frowning:

Syntes bare hvis han ikke har det bedre nu så er det bare med at få fat på dyrelægen… Min dyrlæge siger man skal være meget forsigtig med bedøvelse (din er race kat ???)
Jeg kom ikke til at betale da morgan blev dårlig af bedøvelsen … Det har været begge gange han har været bedøvet … En super service de har der hvor jeg er … så kan godt være der er lidt at køre men ring til dem …

Efter en lille time på min varme mave :tihi:… Fik Benjamin nok… gav mig en lille klo på kinden og hoppet ned.:)… brugte kattebakken… og gik ud i køkkenet og drak vand… :wehu:

:wehu:åh det var dejlig at hører … så må han forkæles ´lidt:D

Man kan blive helt:ked: når katten ikke er tip top

Tak Bente, vi er enige.

Glemte blot at sige at dynen skulle være godt varmet igennem :slight_smile:

[quote=skeem;268892]:wehu:åh det var dejlig at hører … så må han forkæles ´lidt:D

Man kan blive helt:ked: når katten ikke er tip top[/quote]

Han ville også havde Bobines tørfoder… Men det turde jeg dog ikke give ham… Så jeg gav ham det vådfoder han skal havde de næste 14 dage… Så nu håber jeg ikke han bliver dårlig af og spise allerede…

Han skal helt sikkert forkæles… :thumbup:

Har været helt ude af mig selv .:ked:… Har lyttet til hans hjerte flere gange…Han var jo så stille og langt væk

Godt man kan få nogen rigtige gode råd her… :thumbup:

Dejligt at høre at han er vågnet helt… ja for pokker man kan være ængstelig…

Hvor dejligt at høre, at han er kommet til live igen :slight_smile:

mvh. tina

Har snakket med dyrlægen i dag… hun var ret chokeret over han temperatur var så langt nede…

Jeg tog hans temperatur i dag og den var 37,5. For dylægen sagde, at var den under 37 ville de godt se ham…

Hun sagde også at hvis hun havde været der, da jeg skulle hente ham. Var han ikke fået lov til at komme hjem… Når han ikke var mere vågen.

Det havde taget hende to timer og få tænderne ud. Så han havde fået meget narkose…

Han har fået lov til at få noget mere smertestillende , da det virker til han har meget ondt.

Men han er vågen… Og jeg er glad for det gik godt igår… selvom temperaturen var langt nede.