Hvor længe går der?

Hvor længe går der fra en kat har født til den kan være synelig gravid igen. Misse mor, hende med den lille killing, ser lidt tyk ud på maven, selvom hun er meget tynd om hofterne og skulderne og ribbenene

Det kan man vist ikke svare endegyldigt på, det kommer an på hvor mange killinger hun har i maven, eller hvor meget fostervand hun har.

Hvis hun er tydelig tyk rundt om maven, så vil jeg tro hun er mindst 6 uger henne …

Har du tjekket hende for orm ? …Katte kan se vommet ud, når de har orm.

Jeg kan jo ikke lade være med at råde dig til, hurtigst muligt at lade hende neutralisere …Osse selvom hun skulle være drægtig nu, det er ALT for tidligt at få kuld efter hinanden, og du risikerer jo, at hun kan være drægtig igen om et par måneder :-//

[quote=Alice;389982]Det kan man vist ikke svare endegyldigt på, det kommer an på hvor mange killinger hun har i maven, eller hvor meget fostervand hun har.

Hvis hun er tydelig tyk rundt om maven, så vil jeg tro hun er mindst 6 uger henne …

Har du tjekket hende for orm ? …Katte kan se vommet ud, når de har orm.

Jeg kan jo ikke lade være med at råde dig til, hurtigst muligt at lade hende neutralisere …Osse selvom hun skulle være drægtig nu, det er ALT for tidligt at få kuld efter hinanden, og du risikerer jo, at hun kan være drægtig igen om et par måneder :-//[/quote]

Begge misse mødrene har brugt kasserne og der er ikke nogle tegn på orm der, og heller ikke når man kigger på dem. Har nemlig gået og holdt øje med det…Suk…

Den lille meget gravide kat bliver afleveret på dyreinternattet i dag.

Killingen ser bare ikke ud til at være 6 uger gammel…

Du kan ikke nødvendigvis se på deres afføring, hvis de har orm.
Måske en ormekur ville være en god idé anyway :slight_smile:

Jeg har haft missemødre, der er gået i løb en uge efter fødsel - så i princippet kan de sagtens blive drægtige, selvom de allerede har små killinger at tage sig af.

Missebarnet er meget i løbetid - og hendes børn er 6 uger gamle.
Og jeg synes at have læst at hun egenlig er lidt sent ude med første løbetid efter fødslen, de børnene er så gamle.