Hvor lang er en kats hale?

Flere af dem, der ser Misja, siger at hun har en lang hale! :slight_smile:

Men jeg kan simpelthen ikke selv se det! Er der nogle standarder for, hvor lang sådan en missehale er? På en helt almindelig “baggårdskat” :høhø:

Jeg ved ikke hvordan det er for andre racer, men burmeserens hale skal være, så lang, at når man lægger den hen over ryggen, skal den nå til snuden!

Cats og Conni

Misja kan også få sin hale ned over øjnene :slight_smile: Hun ser helt majestætisk ud :thumbup:

De fleste kattehaler er lange nok, til hvad katten skal bruge den til:høhø:

Ham her har en mere end lang hale, og den har han arvet af sin farmis som render rundt med en hale der, da han blev udstillet altid blev kommenteret og i papirene stod der ved tail: LOOOOOOONG, hvad den også var :tihi:
Hele det kuld havde laaaange haler og i en grad det var noget man så straks

[quote=kamikaze;498161]Ham her har en mere end lang hale, og den har han arvet af sin farmis som render rundt med en hale der, da han blev udstillet altid blev kommenteret og i papirene stod der ved tail: LOOOOOOONG, hvad den også var :tihi:
Hele det kuld havde laaaange haler og i en grad det var noget man så straks[/quote]

JA hold da fast en støvkost, der sidder på ham :wehuu:

Hvor er han herlig :hjertehop:

og en perser der skal passe på standarden kan den ikke blive kort nok

så noget endegyldigt svar kan du nok ikke forvente at få

Det endegyldige svar er klart nok:

En kats hale er lige nøjagtig fra den ene ende til den anden :slight_smile:

Jeg har ikke et billede der viser hans hale fyldesgørende…

jeg har en MEGET lang hale derhjemme… den er hæftet fat på Imhotep…

jeg kan uden problemer holde om hans hale når jeg står fuldt oprejst og han står op ved siden af mig med halen løftet

Misja ser ganske rigtigt ud til at have en temmelig lang hale i forhold til flertallet af huskatte…som du skal sammenligne med.
MCO har jo typisk for racen, en meget længere hale, så dem ka’ du ikke sammenligne med.

Den af mine katte der har den længste hale er Pelle, han er så også den største af kattene…men hans hale en enten 32 ell. 34 cm, kan ikke lige huske det, men den blev målt engang fordi der var en bruger på et andet katteforum, der syntes halen på hendes huskat var megalang

:uha::uha::uha:

Hold da op !!

Det var godt nok lange haler I her viser…

:hjerte::hjerte:

Tak for skønne billeder.

:tak:

Tak for jeres svar :hjerte: Jeg kan godt se, Misjas hale er de rene peanuts i forhold til jeres skønheder :wehuu:

Min er for lang… :frowning: