Hvor lang skal u-succesfuld sammenføring stå på?!?

Ok det lyder som en god ide - Ihh hvor er jeg altså glad for at have nogen med på råd!! :slight_smile: :slight_smile: Men mon ikke jeg skal vente til imorgen med at begynde med noget, for skal til søster og svogers 2x 50 års fødselsdag i aften og skal have skrevet tale og bade osv - og det skal jo have tid det skal have :slight_smile:

Status:
01:45 Kom hjem fra fest og lukkede Sammy ud i stuen, fodrede de andre ovenpå og tog sengetøj med ned på sofa
01.46-03 Sammy holder fest i stuen
03:01-04:30 Sammy putter/nusser/kæler/kysserpåmorsnæse
04:31-05:30 Sammy holder fest i stuen
05:31-07 Sammy putter oven på mor, rundt om mor og ved siden af mor
07 Sammy føler sig udhvilet og står op
07:39 Misserne fodres alle
07:52 Sylvester lukkes ind i stuen og Sammy løber ham glad i møde. Sylle brummer lidt overvældet over modtagelsen. Sammy er overrasket. Sylle brummer lidt mere. Sylle fornemmer dog at Sammys hale er en man endelig godt må lege med… Sylvester tager en tur i kattegården og Sammy er imponeret over at han godt tør gå derud!
09:15 Sylvester og Sammy spiser en bid mad, næsten side om side
10:25 Mor går ovenpå for at få lidt nattesøvn, sammen med Tigeren og Klokke
12:30 Der er ro i stuen, mor sætter gang i lidt leg - Sylle ser at Sammy er cool og leger lidt som ham selv.
14:43-16:13 Der snorkes på sofaen (kattene). Ind i mellem lidt vågne - mest Sammy. Indimellem forsøger sig at snige sig lidt tættere på den anden missedreng (kun Sammy). Sylvester brummer med et halvt øje.
17:34 Mor er færdig med at bestille for en formue på medicanimal til alle missedyrene - og der er totalt ro, en lille hankat i hver sin ende af stuen… :slight_smile: Misserne ovenpå har ikke vist nogen interesse for at komme ned, så de får lov at nyde freden - og mor har tænkt sig at sove oven på i nat, i sin seng, med en fredelig Klokke og Tigeren ved sin side :ups:

Haha, skønt med sådan en frisk lille killing, når man bare gerne vil sove :høhø:

Men det lyder jo, som om det går strygende med de to små :slight_smile:

Var det mon nu, vi skulle se et billede af den lille ny…? :ups:

Haha ja jeg var nok en anelse træt der søndag eftermiddag :høhø:
Men det går så godt med dem! De har både puttet op ad hinanden, godt nok i forbindelse med mig - men det går helt sikkert rigtig vej :slight_smile: Og der er også begyndende leg!! Helt tydeligt Sylvester lige skal forstå at man ikke får livsfarlig ballade ud at jagte/blive jagtet, men det er kun dag to, så synes det er fint - og er glad, for nu behøver Sylle ikke mere være alene :hjerte: Jeg ville have lukket Klokke ind, en time efter hendes zylkene, men så blev hun alligevel forskrækket og løb ovenpå - og Sammy var hurtig og løb med:surrender1: Til gengæld forløb det faktisk rigtig fredeligt deroppe så lod ham være deroppe en halv times tid og har så taget ham ned, så de får en pause… Men nu ved hun at han er løs hernede og tænker de selv skal have lov at vælge, evt kan jeg jo prøve at fodre hernede og så lad det være med det, i starten…

Men Ingrid - mindstemanden har det med at gå rundt og pippe det meste af tiden?!? Jeg tror jo han savner broren, og når jeg har taget ham op så putter han sig for det meste og falder til ro… Det virker også som det er en lille smule mindre nu, men er i tvivl om hvad jeg skal gøre - det skulle jo nødig blive en dårlig vane, for det vil stresse de store katte (og mig). Foreløbig kalder jeg på ham og rejser mig så han kan se mig, og så kommet han som regel også løbende, eller også henter jeg ham.

Billeder ja - han er såå dejlig den lille mand, men har ikke før kunnet finde ud af, at ligge dem op direkte i tråden. Prøver igen! :slight_smile:

[ATTACH=CONFIG]96476[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96477[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96478[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96479[/ATTACH]

Jeg tvivler nu på, at de andre katte vil blive stresset af, at han går og kalder lidt :). De kan jo bedre end os forstå, hvad hans lyde betyder, så det er måske nok mere dig, der skal vænne dig til det - hvis det altså er en vane, der bliver ved :slight_smile:

Hvor er de begge to et par fine størrelser :hjerter: Sammy ser rigtig blød og lækker ud - og sikke en tyk hale, han har.

Mon ikke det lille holder op med at kalde, så snart han falder til og føler sig helt tryg - og bliver gode venner med Sylvester, så han har en anden kat at rette opmærksomheden mod.

Altså det håber jeg, hvert fald for min egen skyld, for jeg har lidt svært ved det - men måske jeg også har mindre svært ved det, hvis ikke de andre bliver nervøse ved det - men da Klokke i starten fandt ud af, at han kun var i buret så lagde hun sig nemlig i hendes yndlingshule som hun plejer, men efter noget tid med hans kalden, så sneg hun sig jo ovenpå og ville ikke ned igen. Så håber… Men tænker jo også du har ret Ingrid, hvert fald hvis det er savn. Men han er også en lille puttegris :hjerte: Og ja han har rigtig tyk hale, og ret kort men tyk pels - og små korte og lidt tykke ben :tihi: Helt anderledes end Sylvester der er ret slank og langlemmet. Fire meget forskellige katte jeg har! :slight_smile:

[QUOTE=Missernes_menneske;1207856][/QUOTE]

Hvor er de dejlige - og de klæder hinanden godt :thumbup:

Mange tak Eva og jeg synes altså også de er dejlige :hjerte: Men Sylvester er så svær at fotografere for hans ansigtstræk bliver aldrig rigtige synlige fordi han er helt sort :?

SÅ må det vist være på tide med en opdatering!!

Det går helt bestemt bedre, heldigvis. Men det er dog stadig ikke helt gnidningsfrit desværre… Men nu færdes de langt mere afslappet mellem hinanden og sover uden problemer sammen i stuen. Det er når der er vådfoder i vente, og alle er samlet i køkkenet at Klokkeblomst oftest er efter Sammy - sikkert fordi han kommer for tæt på. Og det er normalt hende der kan være efter de mindste, og så langer hun ud. Men ellers er der ingen jagten mere, kun brummen og det er mest når vi er ovenpå og skal sove, at det bliver for meget for Tigeren og hun siger fra. Men lever i håbet om at det stadigt kan blive bedre med tiden…

Og det har været en hård tid - både fordi det er så stressende når ens dyr ikke har det godt. Og Sammys mave er ødelagt tror jeg, af mangelfuld kost som killing, så han kaster let op hvis han får for lidt at spise, så jeg skal hele tiden huske at tilbyde ham mad. Og alle fire misser har haft omgangssyge, så i det hele taget mange dyrlægebesøg ;s. Og min mor har været syg - så derfor har jeg heller ikke være aktiv herinde, men håber at ting kan begynde at gå fremad :wink:

Dog undrer det mig med Sammy - han bliver ved at smaske/skære tænder og hans gummer klør stadig. Han bliver ni mdr her i feb og det har stået på i alle 3½ md jeg har haft ham - er det ikke lidt længe??

Hvad siger dyrlægen om tænderne:?

Har ikke spurgt dyrlægen igen endnu, som sagt der har været så rigeligt at se til. Sidst jeg talte med hende om det, der havde det stået på et par md og hun syntes det virkede helt normalt. Jeg vil vel også nærmest bare vide om der er grund til at kontakte dyrlægen nu eller det er noget pylleri fra min side…?!? :S

Det lyder bestemt ikke som pyller .:slight_smile:

Ok tak :slight_smile: Jeg ved nemlig ikke hvor længe tandskift normalt står på… og kan ikke få søgefunktionen til at virke her på siden nu, ellers ville jeg have travlet alt om tænder igennem :slight_smile:

Tandskifte kan vare et par måneder. Den kan medføre en ualmindelig dårlig ånde og dårlig mave. Den kan også passere uden tegn overhovedet. Få dyrlægen til at se på ham for en sikkerheds skyld.

Ok mange tak for hjælpen! Det lyder jo også som om han er unormalt plaget af de tænder så, men har desværre på fornemmelsen at han er skrøbelig den lille missemand, sikkert pga den dårlige opvækst :ked:

Med ni måneder burde der ikke længere være problemer med tandskifte, så sikkert en god ide at få tjekket gebisset om noget ikke er helt som det skal være.
Marina

Ok tak Marina! Lillemanden må til dyrlæge :frowning:

Så har vi været ved dyrlæge i dag - og Sammy har godt nok tandkødsbetændelse og det er jo tidligt, så nu har vi fået noget gel med klorhexidin til at smøre på. Håber det hjælper - og at jeg kan lykkes at få det på!! Der var ikke overdreven begejstring for det i dag i hvert fald… :tihi: