Hvor ligger du politisk?

jeg er højreorienteret … men som selvstændig er det jo nok næppe nogen overraskelse :slight_smile:

Jeg har såmænd ikke noget imod at fortælle, hvor jeg står politisk - det er ingen hemmelighed.

Jeg stemmer på liste A - med en enkelt sviptur til F.

Og jeg stemmer ALTID - det synes jeg faktisk man har pligt til, når man nu er udstyret med det privilegie at kunne stemme frit.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

[QUOTE=pivnu;158371]Selvfølgelig kan det principielt være ligegyldigt hvilken politisk holdning folk har, men det er nu engang debatterne der holder siden her i gang, og vi kan jo ikke 10 gange om dagen skrive om, hvor søde vores egne eller andres katte er :wink:

Når folk føler sig tæt knyttet til et fællesskab baseret på en hobby/interesse, så er det også ofte dette forum de opsøger, når de har andet på hjertet. Det er vel ganske naturligt.
Så helt fint med mig :ok:[/QUOTE]

jeg synes det er super at vi debatterer alt mellem himmel og jord herinde. Vi er alle kattegale men Piv har ret - selv om vi kan tale om de søde små 24/7 så bliver det lovlig ensformigt i længden…

pssssssssst - er der andre end mig der godt kan blive lidt :hmpf: når fok siger jeg ikke har andet i hovedet end katte ??

så jeg synes OT er super - talk away… vi er jo ikke mindre kattegale selv om vi sanakker om alt hvad vi ellers har tilfælles :slight_smile:

jeg er en af de tåber der i mange år har stemt på venstre og det pga af jeg syntes uffe ellemann jensen var fantastisk dygtig og dengang så jeg ham gerne som statsminister. siden da har jeg stemt venstre fordi jeg syntes de havde den mest fornuftige politik, men idag har jeg godtnok fortrudt at jeg stemte venstre, for det har da kun været ris i store mængder til min egen røv.
hvad jeg stemmer næste gang ved jeg ikke, men jeg syntes villy søvndal/sf har en god politik, selvom jeg ikke er enig ialt, eneste problem ved at stemme sf er så at social-demokratiet følger med der