Hvor mange er der?

Ja nu er det snart oppe over. Og mit bud er at hun inden weekenden er kommet af med den store mave. Men inden kan vi jo lige sætte en lille gætteleg igang.

Så hvor mange killinger gemmer hun på denne gang?

Jeg gætter 2 eller 3 søde: 1 dreng og 1 pige, eller 2 piger og 1 dreng:wehuu:

3 - og de ligger alle sammen i højre side :klapper:

Jeg syntes hun ser pænt tyk ud, så jeg gætter på 4 små tykke bamser :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Held og lykke med fødslen :slight_smile:

Hvem er faren om man må spørge :cool2:

3 stk…syntes hun er skæv.

Jeg gå all in og gætter på 5

Ja jeg er selv i tvivl. For på nogle tidspunkter synes jeg hun er større end sidst (3 stk) og andre gange, så tænker jeg at der er 2.

Vejede hende lige og hun har taget 1,5 kg på.

Faderen er Sundisk Givenchy Pour Homme, som jeg har fornøjelsen af at have boende i min stald

Jeg tror også at der er tre. To drenge og en pige :slight_smile:

Jeg gætter på 5 :tihi:

Tror også på 3 stks… 2 piger og 1 dreng :smiley:

Kan du ikke mærke ca antal ved at føle på maven ? Den ene side må være mere stille hvis der kun ligger en, og den anden mere fyldt med spark hvis der er 2.

Jeg har slet ikke prøvet at mærke hende igennem. Jeg ligger bare min hånd på maven af hende og nyder de spark og den moslen rundt som der sker inde i hende. :love2:

Tror der er 3 stk. Tror det er 2 drenge og en pige

Ked af at skulle sige det, men der er kun to… :cool:

  • men det er smukke piger begge to. :thumbup::thumbup:

Uha det er spændende - jeg gætter på mindst tre.

Jeg holder med Lis :thumbup: mindst tre smuklinger :hjerte:

Jeg har også en hun kat som kan føde hver dag det skal være, og hun ser ikke ret drægtig ud. Hvis ikke det var fordi jeg kan se liv når hun slapper af, ville jeg selv være meget i tvivl :uha: Så her venter jeg absolut kun en enkelt killing, og din Anabell ser meget drægtig ud, så der må helt sikkert være mere en 2 og med så stor en vægtstigning - hmmm. mon ikke der skulle være 4 sorrel aby-babyer, så du rigtig kan få det sjovt med at kende dem fra hinanden:tihi:

Så, så - de bliver alle vildtfarvede - heldigvis :stuck_out_tongue:

Jeg bliver nødt til at sige tre, sådan af ren egoisme… for er der flere, så tør jeg ikke tænke på hvor mange min Diva gemmer på :høhæ: Held og lykke :slight_smile:

[QUOTE=Wijelo;920031]Jeg holder med Lis :thumbup: mindst tre smuklinger :hjerte:

Jeg har også en hun kat som kan føde hver dag det skal være, og hun ser ikke ret drægtig ud. Hvis ikke det var fordi jeg kan se liv når hun slapper af, ville jeg selv være meget i tvivl :uha: Så her venter jeg absolut kun en enkelt killing, og din Anabell ser meget drægtig ud, så der må helt sikkert være mere en 2 og med så stor en vægtstigning - hmmm. mon ikke der skulle være 4 sorrel aby-babyer, så du rigtig kan få det sjovt med at kende dem fra hinanden:tihi:[/QUOTE]

Skal vi så ikke nuppe halvt af hver istedet :smiley:

Hæhæ med den mavse Diva har så…