Hvor mange har fået pandekager i dag?

VI har selvfølgelig :slight_smile:
Det er jo Pandekagedag i dag.

De blev nydt med råsyltede hindbær og en intet mindre end gudegod hindbæris fra Løgismose.
Tjek Jeres lokale Netto ud for den, har de den - så køb!

Ikke mig … nogen glemte at købe æg da hun var oppe og handle :S

Jo jo det har jeg da…
Havde lovet mig selv for flere år siden at jeg aldrig mere skulle lave pandekager, for det ender sltid med at der ryger en pakning på øverste når jeg skal til det.:argh:
I aften var ingen undtagelse… Jeg laver dej til 6 stk. De første 5 ender som pluk-kager og brænder den sidste på. Så nu er det for altid SLUT med pandekager lavet af mig :slight_smile:

selvfølgelig :slight_smile:

fyldte pandekager til aftensmad og dessertpandekager til dessert :slight_smile:

Jo da - jeg lavede endda to forskellige slags;

[ul]
[li]Madpandekager (uden sukker i dejen) med fyld af asparges og skinkekød.
[/li][li]Almindelige (sukker og kardemomme i dejen) med syltetøj, kanelsukker, is eller hvad man lige kunne tænke sig.
[/li][/ul]

  • og kattene fik natuirligvis også lov at smage. :slight_smile:

Hvis madpandekager gælder så har jeg fået pandekager :slight_smile:

næææ - vi fik grønlangkål , skinke og brunekartofler… - tyv spist hos mine forældre :smiley: Det smagte skønt… så må pandekagerne vente :slight_smile:

Vi har ikke…desværre…vidste slet ikke at man skulle have det i dag :?

Nej, det er bare mig, og jeg kom sent hjem. Så spiste primært rester fra de sidste par dage…

Meen, fik “hjemmedyrkede” æg med hjem fra min mor, så mon ikke de bla. bliver brugt til det :høhø:

Okay… pandekagedag :? Vidste ikke at der var sådan en…

Men den ser godt nok god ud den på billedet… på den rigtige tarvelige måde :høhø:

Vi skulle have haft, men vi spise aftensmad ret sent, så pandekagerne på vente til en af de næste par dage :slight_smile:

YES!

Vi spiste os mætte i dessert pandekager - med is, syltetøj og sukker mmmmm :slight_smile:

/Mette

Ikke mig - er på nul sukker, og jeg gider ikke lave pandekager med sødemiddel … så ingen pandekager foreløbig!

Øv nej det havde jeg glemt.

Er ellers ved at drukne i æg,tøserne er gået helt amok og tror det er forår

Tine

Aldrig hørt om det før… :øhmm:
Men jeg har faktisk været til en foræret luksusbrunch på Amager Strandvej idag, hvor der bl.a. var en pandekage, så ja. :slight_smile: Det var for resten rigtig godt :ok:
Jeg spiser ellers ikke pandekager med mindre de er en del af forårsruller. :høhø: Jeg er underlig - det er ikke lige mig :wink:

nej det fik vi ikke, har haft en ligge på sofaen dag…
og så fik vi masser her forleden dag…

Pandekagedag?

Er der noget som de siger på tv-betalingskanalerne?

[QUOTE=Sheer;798606]Pandekagedag?

Er der noget som de siger på tv-betalingskanalerne?[/QUOTE]

Ha ha ja det er også min tanke, ikke at det lige er betalingskanalerne, men det er så opreklameret alle de ting som de sætter i gang nu om stunder. Valentinsdag, store bagedag, pandekagedag, mors dag, fars dag osv. ok de 2 sidste har været her i mange år, men ikke noget jeg går op i, vi skal være gode ved hinanden hver dag, og også vise og fortælle hinanden hver dag, at vi elsker hinanden.

Det ser godt nok lækkert ud, Pia.:savle: Den hindbæris må vi vist hellere lige have checket… :ok:

http://www.pandekagedagen.dk/om-pandekagedagen/fasten-og-pandekagen/