skal der være ind til højbedene?
afstanden imellem bedene kan vel være mindre? - det er jo kun for at kunne gå der
skal der være ind til højbedene?
afstanden imellem bedene kan vel være mindre? - det er jo kun for at kunne gå der
Jeg har valgt bredden på trillebøren, så er det nemt at klippe hæk, fjerne ukrudt og høste afgrøderne.
[QUOTE=Missemanden;925753]Jeg har valgt bredden på trillebøren, så er det nemt at klippe hæk, fjerne ukrudt og høste afgrøderne.
[/QUOTE]
Super, tak - men jeg har altid problemer med øjemål
Har du ikke selv en trillebør du kan måle på, der er jo stor forskel på trillebører
trillebøren ja - jeg måler lige den jeg har lånt af naboen - ikke at jeg vil køre med trillebør der …
Så tag mål efter din havetraktor, Lis
75 cm burde være bredt nok til det meste måske tops 1 meter
jeg vil sige ca 1 mtr er passende, for så er der god arbejdsplads osv, mindre kan nok gøre det, men det vil være øvbøv at lave det for smalt
Andre kan selvfølgelig få glæde af rådene, der er givet i dag, men Lis er nu for længst færdig med sit projekt
Jeg tror bare, det var endnu en “forbipasserende”, der lige ville reklamere for sin portal, som forøvrigt har adresse i Berlin…
mangler vi ikke billeder af det færdige resultat ?
Det er smaddersvært at tage billeder da køkkenhaven har sin egen afdeling i haven bag en hæk - det ses på den oprindelige tegning (11) - men jeg har fået taget et par billeder her til aften.
Der er to rækker med højbede på langs og et på tværs