[QUOTE=Eife;1149696]Ja det kan man sagtens, når man lige skal finde ud af om katten overhovedet kan tåle foderet.
Indtil videre ser medicanimal ud til at være det billigste sted. Det ér også der jeg tidligere har købt fra, men det er jo stadig værd lige at undersøge OM det nu faktisk er det billigste på dette område også.[/QUOTE]
Hvis du så køber den første pose hos en dyrlæge, er der jo smagsgaranti…der er lidt langt fra dit hjem til medicanimal hvis det handler om returnering.
EDIT: Hvis du finder ud af at katten kan tåle det og du vil fortsætte med at købe det, kan jeg købe det med for dig, uden at du skal betale transport.
Kattegales superstafet bor jo kun 3oo meter herfra
Alt efter hvor meget det haster, kan du evt. komme med på en sambestilling til medicanimal her - skal have bestilt for mig selv og en veninde når der går penge ind på kontoen. Men vi ser jo nok ikke hinanden før Jyraks generalforsamling
[QUOTE=Sim-Sim;1149700]Hvis du så køber den første pose hos en dyrlæge, er der jo smagsgaranti…der er lidt langt fra dit hjem til medicanimal hvis det handler om returnering.
EDIT: Hvis du finder ud af at katten kan tåle det og du vil fortsætte med at købe det, kan jeg købe det med for dig, uden at du skal betale transport.
Kattegales superstafet bor jo kun 3oo meter herfra :D[/QUOTE]
Ja, men det er bare for dyrt hos dyrlægen til at det kan betale sig. Og ellers får Diego det bare, han kan tåle cirka alting.
Det er desværre til hund du har fundet, men deres udgave til kat ser ud til at være ca. samme pris som på Medicanimal, og det er da lidt nemmere at nå 80 end 130 pund Tak!
Og 8 pund i fragt er også billigere end 12 pund
Hov, ja, jeg mente også bare at det til kat ser ud til at være ca. samme pris Havde fundet det til kat allerede, men har lige rettet så det er mere tydeligt