Ja, hvor køber I jeres Hills j/d på nettet? Zooplus har selvfølgelig ikke lige j/d ud af deres ellers efterhånden ret store udvalg. Jeg plejer selv at købe på medicanimal eller chemistdirect, hvor det er hhv. 4 kg for 32+12 pund og at de ikke sender j/d til Danmark. Så ja, hvor køber I jeres?
Jeg har lige købt hos petworld Aktuelle Tilbud - Køb online med prisgaranti og dag-til-dag-levering hos Petworld - ok pris ved køb af tre poser og med ekstra 2 kg i poserne.
…men nok ikke din version med de steriliserede.
[QUOTE=Charlotte Oeh.;1149653]Jeg har lige købt hos petworld Aktuelle Tilbud - Køb online med prisgaranti og dag-til-dag-levering hos Petworld - ok pris ved køb af tre poser og med ekstra 2 kg i poserne.
…men nok ikke din version med de steriliserede.[/QUOTE]
Æh? Altså det er helt specifikt J/D udgaven (for katte med ledproblemer) som jeg har brug for, og den har de da så vidt jeg kan se slet ikke i deres sortiment?
Jeg havde en gang en bekendt der købte det på denne side.
Men jeg ved ikke om de sælger til dk ,den gang gjorte de det . Og ved heller ikke om det pris mæssig kan betale sig ved ikke hvad normalt giver for det .
Men du får lige linket .http://www.drhoelter.de/hills-prescription-diet-feline-jd-katze-trockenfutter.html
…mine øjne holdt op med at læse efter Hill’s, så jeg så ikke, at der stod J/D
Jeg købte på en tysk side - er lige ved at finde ud af hvad den hedder.
Jeg er stensikker på mine dyrlæger i Galten har det på hylden
ups…det står jo hvor PÅ NETTET…sorry, det havde min forvirrede hjerne ikke set
Jeg kan ikke helt forstå, hvad du mener med det understregede …
Sender medicanimal ikke Hills j/d til Danmark :?
Er det noget nyt ?
Det er da noget nyt så…jeg har da købt 3 ks Hill’s j/d vådfoder hos medicanimal…det var til Knirke, men endte i Whiskey’s mave
EDIT: Jeg har lige prøvet at se om jeg kunne bestille j/d…jeg får ingen meddelelse om, at de ikke sender til DK.
Det er nok ikke vildt billigt, men jeg har købt det her: http://www.dyrenesbutik.dk/kattefoder/leddiaeter
[QUOTE=danpia;1149668]Jeg kan ikke helt forstå, hvad du mener med det understregede …
Sender medicanimal ikke Hills j/d til Danmark :?
Er det noget nyt ?[/QUOTE]
Der står medicanimal og chemistdirect hvor jeg hhv kan købe 4 kg for 44 pund, og ikke sender til DK. Dvs. at medicanimal kan jeg købe det ved for 44 pund, og chemistdirect sender det ikke til DK
[QUOTE=DK SismoCats;1149674]Tiershop.de
Vetuk.co.uk[/QUOTE]
Jeg kan ikke se, at vetuk har Hill’s j/d…men de har RC mobility…det kender jeg dog ikke.
[QUOTE=Noël;1149660]Jeg havde en gang en bekendt der købte det på denne side.
Men jeg ved ikke om de sælger til dk ,den gang gjorte de det . Og ved heller ikke om det pris mæssig kan betale sig ved ikke hvad normalt giver for det .
Men du får lige linket .http://www.drhoelter.de/hills-prescription-diet-feline-jd-katze-trockenfutter.html[/QUOTE]
Tak, det er dog væsentligt dyrere end medicanimal
[QUOTE=DK SismoCats;1149674]Tiershop.de
Vetuk.co.uk[/QUOTE]
Tak, kigger lige der også!
Se mit indlæg ovenfor…vetuk har det ikke.
Beklager virkelig at jeg fik kigget forkert og lagt et link ind hvor de ikke har Hills j/d.
No worries, tak for linket uanset
Medicanimal er det billigste sted at købe det…også det RC Renal jeg p.t. bruger 9-10 kasser af om måneden.
Fordelen ved medicanimal er også, at hvis man køber for mere end 129 £ så er der fri fragt…(kan man overhovedet købe for mindre :surrender1: )
[QUOTE=Sim-Sim;1149695]Medicanimal er det billigste sted at købe det…også det RC Renal jeg p.t. bruger 9-10 kasser af om måneden.
Fordelen ved medicanimal er også, at hvis man køber for mere end 129 £ så er der fri fragt…(kan man overhovedet købe for mindre :surrender1: )[/QUOTE]
Ja det kan man sagtens, når man lige skal finde ud af om katten overhovedet kan tåle foderet.
Indtil videre ser medicanimal ud til at være det billigste sted. Det ér også der jeg tidligere har købt fra, men det er jo stadig værd lige at undersøge OM det nu faktisk er det billigste på dette område også.