Hvor snart?

:fløjte::fløjte::fløjte:

Hvor snart mon vi får billeder, gæsteliste, menukort og andet fra en vis yndig dames bryllup i går ?

Så længe kan det da ikke tage for en nygift ung pige liiiige at smide lidt lækkerier for de sultne løvinder herinde ?

:fløjte::fløjte::fløjte:

Tror du hun har tid til at kigge på kattegale idag?

Må dog også sige jeg venter spænt.

Det stakkels pigebarn…
er helt udmattet.

Tålmodighed er en dyd - sagde de gamle ægyptere.-felixsylvester-felixsylvester-felixsylvester

Men det er godt nok længe siden…det blev sagt :tihi:
Kærlig hilsen
Mona

-fin-finHar vi ikke snart været tålmodige nok :fløjte::fløjte::fløjte:

Er de ikke taget direkte på bryllupsrejse?

Regitze har da været på idag og været inde og svare i tråde osv

Og hun er på msn

Måske skal vi vente , til hendes hvedebrødsdage er fordi -gift

Mon ikke hun gerne lige vil fordøje det hele selv :slight_smile: Det er jo en stor begivenhed.

nej de tager først afsted på torsdag, på hendes fødselsdag.

-høhø-høhø

Mjoe… men nogen gange fordøjer man nu bedst sammen med andre… som oz herinde f.eks. - nu har hun jo manden ved sin side hele tiden, såe…

:fløjte:

Hvis jeg kender Gitze ret, så skal hene og piotr lige snakke om dagen i går derhjemme. og nyde den første dag alene som mand og kone, og lige forstå at nu er de altså mand og kone. Og så er der lige alle de gaver de fik i går, som de også lige skal se på og snakke om. OG bryllupsrejsen, og sikker en hel masse kæl til misserne inden de skal afsted på torsdag i tre uger.

Men lige så snart hun selv har kørt det hele ind og kigget på ALLE de billeder fra i går, (Og tro mig der er maaaange) så skal hun nok fortælle jer om dagen og vise os alle billederne.

[quote=Anika;125842]Hvis jeg kender Gitze ret, så skal hene og piotr lige snakke om dagen i går derhjemme. og nyde den første dag alene som mand og kone, og lige forstå at nu er de altså mand og kone. Og så er der lige alle de gaver de fik i går, som de også lige skal se på og snakke om. OG bryllupsrejsen, og sikker en hel masse kæl til misserne inden de skal afsted på torsdag i tre uger.

Men lige så snart hun selv har kørt det hele ind og kigget på ALLE de billeder fra i går, (Og tro mig der er maaaange) så skal hun nok fortælle jer om dagen og vise os alle billederne.[/quote]

:hjerte::hjerte::hjerte:

Selvfølgelig skal de da det - det er stort at blive gift - og det ville da være temmelig trist, hvis hun sad herinde og delte med os - og ikke med manden i sit liv…

Håber, at du ved at det bare er dril ?

:tihi::tihi:

selvfølgelig ved jeg du bare drillede…