Hvis jeg kender Gitze ret, så skal hene og piotr lige snakke om dagen i går derhjemme. og nyde den første dag alene som mand og kone, og lige forstå at nu er de altså mand og kone. Og så er der lige alle de gaver de fik i går, som de også lige skal se på og snakke om. OG bryllupsrejsen, og sikker en hel masse kæl til misserne inden de skal afsted på torsdag i tre uger.
Men lige så snart hun selv har kørt det hele ind og kigget på ALLE de billeder fra i går, (Og tro mig der er maaaange) så skal hun nok fortælle jer om dagen og vise os alle billederne.
[quote=Anika;125842]Hvis jeg kender Gitze ret, så skal hene og piotr lige snakke om dagen i går derhjemme. og nyde den første dag alene som mand og kone, og lige forstå at nu er de altså mand og kone. Og så er der lige alle de gaver de fik i går, som de også lige skal se på og snakke om. OG bryllupsrejsen, og sikker en hel masse kæl til misserne inden de skal afsted på torsdag i tre uger.
Men lige så snart hun selv har kørt det hele ind og kigget på ALLE de billeder fra i går, (Og tro mig der er maaaange) så skal hun nok fortælle jer om dagen og vise os alle billederne.[/quote]
Selvfølgelig skal de da det - det er stort at blive gift - og det ville da være temmelig trist, hvis hun sad herinde og delte med os - og ikke med manden i sit liv…