En af Mettes killinger er sort med rød(tortie) Da hun blev født så det ud som hun kun havde rødt i ansigtet og på poten. Men nu 4 uger gammel, har hun fået rødt på ryggen, på maven, på bagdelen og på halespidsen. Er det sådan at det røde kommer lidt efter lidt, eller hvordan:?
Ja, det synes jeg i hvert fald… 2 sek… så skal jeg lige finde en række billeder af May
Meget gerne
Her er der billeder gennem årene (Jeg var i øvrigt ret skuffet over hende, til hun fik øjne og begyndte at blive lidt mere rød
Som nyfødt var hun stortset sort)
5 måneder ca.
1 år
2 år gammel
6 år (her i onsdags)
Kan godt se der er en udvikling.
Er du ikke i Kolding i næste weekend? så kan det være du lige får en halv time til lige at kigge på dem. Inden vi bestiller stamtavler.
Irene - Jo, det er jeg… Og så skal det nok være søndag… Lørdag går jeg steward… Men vil da gerne lige komme og kigge… Bor I tæt på udstillingen da?
Jeg udstille godt nok selv søndag, men det tager 5 min lige at køre op til killingerne. Vi kan lige køre op og se på den, manden skal nok passe Batman imens.
Ja det gør. Har den hvide pletter bliver de oftest lyserøde.
det røde kan være overalt eller side få steder.
Der er ikke noget hvidt, i starten var hun helt sort bortset fra lidt i ansigtet og den ene pote. men nu ser det ud til at der kommer rødt mange steder.
Hera her er også tortie. Hun beholdt sine skykkestriber hvilket jeg ikke kunne forstå. De burde forsvinde. Da hun var ca. et år gik det, en dag jeg sad med solen ind på hende, op for mig at striberne var svagt røde. Faktisk røde på samme måde som hendes mormor her . Babettes striber er også svære at se.
Ja, og Kirsten kan passe Diego, så det gør vi da bare lige når det er
Lyder godt. Vi ses i weekenden
Hej Jeg havde samme spørgsmål ang Tortie. Og sikke nogle dejlige billeder af din fine kat. Det er en norsk skovkat ikke sandt?
Katten der er vist billeder af i denne tråd er en blanding af Maine Coon og huskat.
Med 2 stk. tortie piger herhjemme som jeg har fulgt fra de var ganske små, kan jeg også kun bekræfte, at det røde bliver mere fremtrædende med alderen
Tortier er bare så smukke!!
Knus Gitte
Så hærlig hun er:hjerte:
Jeg kan også bekrefte det med at på en tortie kommer det røde ofte mer og mer frem med alderen,
Det finnes jo så klart dem som aldri får bra med rødt,men slik er det jo også med feks sølvkatter.
Her er noen bilder fra fargeutviklingen til mine døtre etter Hagia( sort tortie). Mamman er også helt orange,så det er en fargerik arv
Pearl :
Sushi :sørger: :
Og 2 sammen:inlove: :
I får ret Hebe, var næsten helt sort da hun blev født. Bortset fra det røde i hovedet og på poten, men nu kommer der rødt over hele kroppen. Her er hun 9 uger og se der kommer mere og mere rødt, fordelt over hele kroppen.
Dejligt at se en opdatering Hun ser så kær ud
(Ps. jeg havde forresten en cola med til dig i Vorbasse for vores væddemål, men kunne ikke finde dig? :))
Blev hjemme p.g.a vejret, men stort tillykke til dig og din dejlige dreng. Men tag den med til Brædstrup, der kan jeg jo også komme til at se dine små LIVE.
Irene - Den er så drukket nu Men kan godt forstå du blev hjemme pga vejret, vi havde godt nok heller ikke nogen rar tur hjem
Men ja, vi ses i Brædstrup, så må jeg huske den der
(glemte den jo derhjemme i Kolding
)