Hvordan er vejret

Hvordan er vejret hos jer.

Her øsregner det.
Her er 14 grader inden-døre.

Mozart har bedt mig om at tænde op i brændeovnen -
Det har jeg gjort.
Alt for de kære dyr. :høhø: :høhø:

Det er jævnt køligt og det pi**** ned i stænger…

alt er åbent så der er koldt inden døre - det er dejligt er det… :slight_smile:

her regner det osse ret meget, men koldt er det ikke, der er vel en 14-15 grader udenfor.
det er nu ok med lidt regn, det har planterne godt af

Jeg har mest lyst til at kalde det er lortevejr. GODT jeg skal på arbejde om lidt og have travlt lige til 20 iaften, så kan jeg da prøve at glemme det skodvejr der fylder overalt :slight_smile:
Ranya er lige kommet ind med 39475454 millioner bladstumper og andet i pelsen og driiivvåd. Som dreng bruger man ikke tid på at gøre sig ren men hopper istedet op på køkkenbordet hvor man ryster sig som en SpringerSpaniel der har været ude at svømme. Der var spladder 40 cm op ad køkkenvæggen. Han bliver fisme snart udstoppet :tihi:
Jeg forventer 48936455 brilliarder poter overalt iaften når jeg kommer hjem :besvimer:

Her p*sser det også ned… Er glad for jeg bare skal rydde op og vaske tøj idag for vejret er ikke til andet :slight_smile:

:rock::rock::rock:

Os her har vi den dejligste, kølige sommerregn - i LÅRtykke stråler.

Og joooooooooooooooooow, vejret er lige til at gå ud i - jeg kan slet ikke lade være - jeg ELSKER, når det trommer på regnfrakkens hætte - og så kan jeg endelig-endelig komme ud og lufte mine fine, lyserøde gummistøvler med blomster på…

:fin::fin::fin:

Det ikke bare regner, det VÆLTER ned! :uha:

Her siler det også bare lige så stille ned. Koldt er det sikkert også, yr.no siger 16 grader, men vi har nu stadig døre og vinduer åbne -høhø

Her regner det lige så stille og roligt - ikke kraftigt eller noget.

Temperaturen siger 15 grader, men jeg synes ikke det er koldt. Har lige været på en lille (og totalt meningsløs) udflugt og det foregik med åben jakke, ingen tørklæde, paraply og bare tæer i sandalerne. Det eneste der irriterede mig ved vejret var at jeg fik våde tæer :tihi:

Nu vil jeg blive hjemme resten af dagen og nyde regnen indefra :rock:

JAAAAAAAAA!!!

Jeg kan trække vejret igen!!!

Jeg blev desværre nød til at lukke vinduerne på klem kl. 8 imorges fordi jeg var ved at anlægge indendørs pool i samtlige vindueskarme, men her lufter stadig :slight_smile:

Det er super super skømt, og idag har jeg kunne falde i søvn igen efter jeg vågnede. I LOVE IT!!!

[quote=Gry Gressbakken;386392]JAAAAAAAAA!!!

Jeg kan trække vejret igen!!!

Jeg blev desværre nød til at lukke vinduerne på klem kl. 8 imorges fordi jeg var ved at anlægge indendørs pool i samtlige vindueskarme, men her lufter stadig :slight_smile:

Det er super super skømt, og idag har jeg kunne falde i søvn igen efter jeg vågnede. I LOVE IT!!![/quote]

Gry…det kan da ikke betale sig at vågne, blot for at falde i søvn igen…:stuck_out_tongue:

Her er vejret strålende - på den våde måde…:lynogtorden::sortsky:
Nå - men der er ikke så skidt at det ikke er godt for noget. Nu har jeg da fået indviet det sæt regntøj jeg købte for en måned siden, inden jeg skulle til Italien… Og det holder tæt:thumbup:

:slight_smile: her regner det og Tøffe er fornærmet fordi han ikke synes han kan tåle at blive våd:(

Det er bare et rigtig lortevejr. - Kæft hvor det regnede kl 6:30. Husker det tydeligt, for der kom en driv våd Amidale op i sengen og skulle nusse, lige op i mit hoved. :tihi:

Det regner stadig pænt meget, øv hvor kedeligt. - Ved ikke hvor varmt her er, må være en del, for jeg kan sidde i shorts og t-shirt med åben vindue, og åben dør i stuen for katte-missernes skyld. Så kan de ligge i tørvejr, og kigge ud på terassen. -LOL

Regn i Gilleleje og 15 grader

Graderne har jeg ikke styr på men her i det Nordjydske er der det herligste regnvejr.

Her øs-pøs-regner det og kattene er meget fornærmede over, at jeg ikke bare kan få det til at stoppe :venter:
Jeg kan se flere positive ting i regnvejret … planterne får en masse fugt og min bil bliver skyllet … jeg parkerede nemlig under et træ hos min søster i weekenden og det træ er åbenbart meget velbesøgt af fugle, så min bil var godt og grundigt klattet til af fugleklatter da vi kørte derfra :besvimer:

KOLDT gråt og regn her i Fredensborg :thumbdown::fryser:
Jeg vil kræve sommeren igen, ikke alt det møjregn øv:mad:

Her har det øs pjask regnet siden godt og vel midnat. Der har ikke bare været 10 mins tørvejr. Her er gråt og mørkt, men jeg har dog ikke været nødt til at tænde op i brændeovnen. Misserne er meget fortørnet over at de ikke må komme ud - jeg gider ikke Njord der elsker regnvejr og pjasker rundt i det for så at løbe ind på bakken og lege i gruset, øv det er ulækkert i hans lange pels.

Mona: Tjae…jeg sover når jeg kan. Det bliver man nød til når man mere eller mindre aldrig kan sove, og når man endelig sover, så er det afbrudt hele tiden.