Hvordan f..... virker den symaskine?!

Nu mangler vi en fniiiiisss-knap!

Men det kan arrangeres - jeg lægger gerne hus til, hvis I bærer over med rodet.
Og jeg er ret sikker på, at både Inge Cæsar og AnnK vil være vores sy-guruer. Heldigvis for Ann leverer de lokale gode madbikse andet end pizzaer :stuck_out_tongue:

Jeg ville elske at have en hel bande sy-quinder bænket om mit gamle have-bord! :velkommen:

Vi kan da holde en sydag her i det østjyske så. Med lidt held (læs: ekstra skubben til min far) har jeg snart 2 symaskiner og kan låne en 3. - så behøver man ikke engang slæbe sin egen med hvis det skal være :høhø:

Og spisebordet er rigeligt stort til dem allesammen :thumbup:

Tina - Ih, det kunne være hyggeligt. Og også at bruge en maskine som man ikke absolut skal lokke og kæle for for at få til at sy -tihi

Det kan jeg - næsten - love man ikke skal :slight_smile:

Ahaaaaa! Der var jo sådan noget dims, der hedder undertråd! - og som altså åbenbart er pinedød nødvendigt at have, for at få maskinen til at sy … så blev man så meget klogere :ups: -LOL

LOL -LOL-LOL

Åh gud Camilla… -LOL -LOL -LOL -LOL

Nå, men godt at den da virkede :ok:

Jeg må indrømme, at jeg dælme aldrig ville have fortalt om den kvajert!!!

Men… nujj… hvor skal jeg nyyyyyyde at have håneretten på ubestemt tid :smiley:

He - jeg kunne jo lige så godt gå til bekendelse selv :smiley: hån tages med oprejst pande! :ok:

:klapper: :klapper: :klapper: :klapper: GULD!

[quote=Ann K;452721]Okæh… godt ord igen :stuck_out_tongue:
Den er ellers lavet i lækkert blødt babyvelour…[/quote]

[quote=Camischa;452732]Og er det så nu du tilføjer, at det er den, der også har en broderet krone og teksten Princess (eller hvad det nu var, der stod på dem) …? onde, onde dame - forsøger at mental-kastrere mit ‘lille’ ungdyr!
[/quote]

HA!!!
“Nogen” ude i verden vil gerne have sådan en lyserød, bløøøød daseseng i babyvelour - også selv om der ikke står Princess på siden af den!!!

LilleMissens ejere ringede idag :muhaha: :stuck_out_tongue:

(Har jeg mon nævnt, at jeg elsker kunder, som begynder samtalen med ordene “Vi skal have lidt af hvert… kan du blande noget for ca 1000 kr?” og som så lægger en seng oveni bare fordi den er “sød” :thumbup: )

[quote=Ann K;453321]Jeg må indrømme, at jeg dælme aldrig ville have fortalt om den kvajert!!!

Men… nujj… hvor skal jeg nyyyyyyde at have håneretten på ubestemt tid :D[/quote]

Supergodt, så kan det være, at vi får lidt luftforandring for al den nedrakning af persere :wink: - og Camilla, tak, fordi du afløser mig som “skydeskive”/nemt offer :wink:

Tænk da jeg læste tråden første gang tænkte jeg på om det måske var undertråden der sad forkert - jeg havde bare ikke forstillet mig at der slet ingen undertråd var :tihi:

-LOL

Men nu har konen jo selv fået en perser, så må du mobbe retur :smiley:

  • og selv tak, til grin kan man jo altid blive! Men det lykkedes mig altså at få lavet burgardiner og det hele :thumbup: