De små er nu 4 uger. De er så småt begyndt at spise selv. De har derfor fået ekstra toiletbakker sat op. De bruger dem også. Da de i dag (lørdag) havde sovet et par timer kunne jeg høre mor Hera snakke med dem. Listede forsigtigt ud og så hvad hun havde gang i. De små blev kaldt hen på hendes toilet og medens de sad i det snakkede hun til dem medens hun vaskede dem bagi. Jeg listede lige så forsigtigt ud igen. De fik med andre ord et kursus i hvor man går på toilettet. Med sådan en missemor er det nemt at være opdrætter.
Ja det får jeg mange spørgsmål om Er katte født renlige? Ja og nej - de er i hvert tilfælde ikke født med en chip, der siger brug kattebakke, så det skal de lærer - og helst af en sund god missemor som hende her
Dejlige foto:hjerte:
Her har det altid været " det letteste i verden" :-- en lille kattebakke med uklumpende kattegrus i, og killingerne er selv hoppet derop, først smagt på gruset, (som så kommer ud senere), og dernæst har de besørget. Missemor, har så bagefter undersøgt, og rengjort, hvis der sad noget tilbage! Og ja, jeg mener også, at " katte er født renlige" [](javascript:void(0))