Hvordan fjerner man vabelplasterlim fra indersiden af de gode sokker?

Ofte burger jeg Compeed plastre, hvis der er noget, der driller med mine tæer - en vabel, en hælrevne, lidt over-grundig fodsoignering. Men efter en dag sidder der en masse af plaster-limen (noget semi-flydende gummiagtigt noget) fast på indersiden af sokkerne.
Jeg har fundet og mailet producenten, Johnson & Johnson, og de er til nul hjælp.
Bruger I andre compeed plaster mod vabler etc? Og hvordan fjerner I evt. lim, der er smeltet/trykket ud i sokkerne?
Tak for alle tips :ok:

Hmm … har du prøvet at lægge dem i fryseren og se om det lim bliver stivt ligesom tyggegummi ?? Det ville nok være mit bedste bud …

Eller nulre dem med rense benzin …

Hvorfor får du vabler? Går du i de forkerte sko?

Får ikke vabler - men får en sjælden gang klippet lidt for meget med 3-i-1’eren, og så er et compeed suverænt.

Jeg går i super-fornuftige sko til hverdag, og så karaktersko (prof. dansesko) til pænt brug: Klædeligt og bekvemt.
Åh ja, så var der lige de ca 6 cm højhælede, sølvglimmerklædte sid-ned-sko, jeg fandt i genbrug igår. De er til at blive hentet, sidde i teatret, og blive bragt i - ikke andet. Ikke engang til koncertbrug, hvor det er godt at komme frem på forfoden.

Men alle tips til fjernelse af den der gummiering fra mine sokker modtages med kyshånd :bebe: