Jeg har 2 labrador efter min afdøde mand og min nuværende mand, er hundemenneske og elsker mine hunde. Men jeg har savnet katte de sidste 10 år. Men havde opgivet tanken om kat.
Nu er det sådan, at jeg fodre pindsvin og har for sjov et vildtkamera på, så jeg kan følge lidt med i hvem der kommer og spiser. Sidste år kunne jeg så se, at der også kom en kat og spiste med. Ok, tænkte det nok var en nabos kat.
Min i det tidlige forår, så jeg katten igen. Hun var tynd og sulten. Jeg fik lokket hende til mig med lidt vådkost Der gik et par måneder og fik hende behandlet for lopper og flåter ( dem var hun fuld af😢) En ormekur måtter der også til. Hun var den sødeste og kærligste kat, Det viste sig at hun var øremærket og jeg ringede til ejer. Men ejer havde ikke haft hende siden hun var killing ( hun er fra marts 2017) og kunne ikke huske hvem der købte hende. Så jeg var på bar bund, så jeg fik aftalt med er internat at de ville tage hende ind, da jeg ikke kunne beholde hende pga hundene ( og manden)
Så jeg afleverede hende, men jeg ville vide hvad der kom til at ske med hende.
De fremlyste hende, men ingen meldte sig.
Så ringede de til mig og sagde, at hun var sund og rask, men at hun havde slået ud efter dem, så de kunne formidle hende og derfor ville hun blive aflivet. Det kunne jeg ikke bære, så efter en samtale med min mand og en aftale om at vi kunne sørge for hende ude, hentede jeg hende hjem igen. Jeg fik hende registeret i mit navn.
Nu bor hun her, hun har en vandtæt hule med tæpper og puder ude og når det er rigtig koldt, så har hun et værelse for sig selv herinde.
Når hun er inde og min mand og den gamle hund er gået i seng, så hygger Emma, den anden hund og mig, os i stuen.
Lige de her dage er hun tvunget ind, vi måtte til dyrlægen med hende i går. Hun kunne ikke bruge det ene ben. Det viste sig at være et bid, så nu er hun på antibiotika og smertestillende.
Jeg elsker bare den kat, lige nu ligger hun her i sofaen sammen med mig❤️