Hvordan kan jeg se, hvem ad mine piger som bestemmer?

Jeg har tænkt meget over, hvorfor katte soignere hinanden (og os mennesker), og om det har betydning for, hvem ad kattene, som bestemmer :?
Især fordi det næsten kun er Eleanor, som vasker Isabella og mig! Isabella virker til at nyde det (hun spinder og lukker øjnene :slight_smile:
Er det et tegn på, at Isabella bestemmer, og Eleanor har underkastet sig dette? For hun elsker jo også at vaske mig!

Er der andre ting, som indikere, hvem ad pigerne der bestemmer?

Måske Eleanor bare har et stort omsorgsgén :slight_smile:

Herhjemme har det altid været førerkatten (Magic), der har vasket på de andre. De andre kom hen til ham og bad om det - mere eller mindre. Lige nu har jeg ingen førerkat, så lige nu er der ingen, der sådan rigtig vasker på hinanden.

Det har hun også :slight_smile: Hun er også den af dem, som bare SKAL vide, hvor i lejligheden jeg befinder mig, ellers render hun rundt og kalder til hun finder mig :hjerte:
Men Isabella slår ofte med halen, når hun ligger oppe ved mig, og Eleanor enten vil op, eller også ligger hos mig. Så hopper Eleanor ned, eller finder et andet sted at sove… Det er ligesom Isabella siger: “væk hun er min”…

Jeg tror nu ikke, det er sådan, at Isabella har Eleanor som sin lille, personlige slave, hun kan kommandere rundt med og få til at vaske sig :slight_smile: Men man ved selvfølgelig aldrig, hvad der foregår inde i hovedet på de små kræ :hjerte:

Jeg tror bestemt, at Eleanor nyder at vaske Isabella, lige nu får Isabella den HELT store tur :høhø: Og nu har hun så jagtet Eleanor ned fra sengen… Men de virker til at have det godt sammen, og Isabella er jo ældst… Åbenbart er der super hyggeligt inde under min dyne, for der har Isabella nu lagt sig ind, så hun hygger med mine ben :tihi: Skøre kræ :høhø:
Jeg tror Eleanor ligger under min seng. Det er en boksmadras med ekstra høje ben, så der er en hule under. Og min hynde til min altan bænk ligger derindunder, så der er også blødt :slight_smile: