Hvordan kender jeg forskel?

Isabella (blondinen) fødte 5 smukke hvide killinger igår, på ca.115 gram hver:). Jeg fik hende scannet da hun var 27 dage henne, så antallet kom ikke bag på mig. Jeg bor i Kolding, og måtte helt til Køge, for at få hende parret med en anden Ragdoll. Hun klarede fødslen så flot, sevom det var første gang, på 11/2 time . Selvfølgelig med min støtte ( hun brugte min hånd og arm til at stemme benene imod med). Alle killingerne er afsat ( før de blev født) til søstre og bekendte imod at de betaler den første dyrlæge regning, når de er 10 uger gamle. Vi vil selv beholde en. Jeg får jo hele fornøjelsen af både Isabellas graviditet (at mærke de små sparke) , fødslen og at følge killingerne de første 15 uger:brist:.Har ikke fundet ud af hvor mange piger og drenge der er, eller om alle er samme køn. Nu kommer mit spørgsmål : hvordan kender jeg forskel når jeg vejer dem, inden de begynder at få deres aftegninger ? venlig hilsen Elin

du sætter en plet på en trædepude

det er et af de få steder missemor ikke vasker det af med det samme :slight_smile:

Neglelak på bagkløerne, ville jeg bruge - husk at holde killingerne til det er tørret op :slight_smile: