Hvordan kommer man i kontakt med Kim m. killingelisten.dk?

Ja, nu har jeg efterhånden prøvet på rigtig mange måder, men jeg KAN bare ikke komme i kontakt med Kim. Jeg har prøvet forskellige mails, bla. den man selv får sendt mails fra når man tilmelder kuld. Hvad jeg ellers har kunnet finde, og så sendt en pb til hans profil på facebook også.

Jeg er ved at være nået til det punkt hvor jeg vil forsøge at støve et telefon nummer op og ringe. Noget jeg ellers nødigt vil, da jeg synes det er at forstyrre lidt rigeligt i mandens privatliv, men jeg KAN bare ikke få kontakt til ham via nettet? :gruble:

Jeg har haft kontakt med ham på denne mail [email protected]

Har du overvejet at han bare ikke gider snakke med dig? :stuck_out_tongue:

/Mette :tihi:

Når jeg skriver til den mail man selv modtager fra, så får jeg dette svar

This is an automatically generated Delivery Status Notification

THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.

YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.

Delivery to the following recipient has been delayed:

[email][email protected][/email]

Message will be retried for 2 more day(s)

Technical details of temporary failure:
DNS Error: DNS server returned general failure

Hvis jeg skriver til [email protected] får jeg bare ikke noget svar.

[QUOTE=Mette Mejdahl;845446]Har du overvejet at han bare ikke gider snakke med dig? :stuck_out_tongue:

/Mette :tihi:[/QUOTE]

Det er da en mulighed :wink: Men det ville da være træls hvis det var det :stuck_out_tongue:

har du prøvet at kontakte ham gennem facebook?

Ja, som jeg skriver i start indlægget, så har jeg prøvet at sende ham en privat besked der :slight_smile:

Hvis alt andet glipper, kan du altid slå domænet op på dk-hostmaster - der står hans telefonnummer. :slight_smile:

Ellers find deres hjemmeside på killlingelisten, der burde du finde et telefon nummer eller mail under kontakt . :-))

Tak, men jeg vil som sagt nødigt nå dertil, da jeg synes det er lidt for meget at invadere hans privatsfære. Men ja, glipper alt andet, så må det jo blive sådan :slight_smile:

Diana og Kim er så vidt jeg ved ikke længere sammen om opdrættet. Det er Dianas nu :slight_smile:

Diana og Kim er stadig sammen (både om kattene og privat) Eva, jeg kan se det er en gammel tråd, men jeg har Kims telefonnr. hvis du stadig skal have fat på ham.

Nej, det er lykkedes at få noget mail kommunikation igang, så jeg har fået det på plads, som jeg havde brug for :slight_smile: Men mange tak for dit svar :slight_smile: