Hvordan pokker kan det lade sig gøre?

Med fare for at I tror jeg er blevet helt skør :slight_smile: …Jeg har oplevet noget MEGET mystisk i dag, og kan ikke finde nogen logisk forklaring, er der nogen der kan hjælpe ?

Jeg sidder ved mit skrivebord/computer på væggen over mig har jeg en hylde, hvor vores fastnet telefon står. Min smartphone ligger ved siden af SLUKKET !. Pludselig ringer fastnet telefonen og jeg kikker op for at læse nummeret …Det var min mobilnummer !!! Hvordan kan min slukkede mobil ringe til vores fastnet - Har jeg spøgelser ? :slight_smile:

:ghost:

Tog du den? :smiley:

Nej :-))) …Jeg stod bare chokket og gloede på nummeret. Tænk hvis jeg pludselig skulle stå og snakke med mig selv :slight_smile:
Hold op hvor jeg synes det er mystisk :slight_smile:

Hvad nu hvis det var noget vigtigt::: :slem:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1242650]Hvad nu hvis det var noget vigtigt::: :slem:
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg tror skisme jeg trykker på nummeret under ubesvaret opkald, for at høre om det var noget vigtigt :slight_smile:

Jeg tror der er noget galt i Næstved (som om det skulle være en nyhed :cool:) … i sidste uge ringede min fastnettelefon, men da jeg tog den, duttede den optaget.
Jeg nåede næsten ikke at smække røret på, før den ringede igen … det var min veninde, der indleder samtalen med: Du har lige ringet til mig?
Øhh, nej … det havde jeg altså ikke … men på hendes skærm havde stået (første gang min telefon ringede) Hrönn ringer :øhmm:

The Twilight Zone - parallelle universer. Pas på, I ikke lige pludselig bare er en stemme inde i jeres tv :uha:

[QUOTE=Skattekat;1242662]Jeg tror der er noget galt i Næstved (som om det skulle være en nyhed :cool:) … i sidste uge ringede min fastnettelefon, men da jeg tog den, duttede den optaget.
Jeg nåede næsten ikke at smække røret på, før den ringede igen … det var min veninde, der indleder samtalen med: Du har lige ringet til mig?
Øhh, nej … det havde jeg altså ikke … men på hendes skærm havde stået (første gang min telefon ringede) Hrönn ringer :øhmm:[/QUOTE]

Loooool …Jamen hvad pokker sker der ? Det er da næsten uhyggeligt, min mobil var slukket, så den kan sgu da ikke ringe op til vores fastnet - Jeg fatter minus :slight_smile:

Aiii, nu fortæller jeg noget, som gør at I med garanti tror jeg er bindegal ( det er jeg måske osse ) men siden Lissi/svigermor døde, er der jævnligt sket noget meget mærkeligt her i hjemmet. Jeg er sikker på at Lissi er flyttet ind hos os :-). Jeg arvede feks. en indkøbsnet i læder fra hende, den hænger på vores overtøjs-stativ i entreen, og selvom jeg næsten slår knuder på hankerne, så falder den på gulvet - flere gange om ugen. Og …Jeg ved ikke om I kan huske, at jeg fandt en fødselsdagsgave fra hende, da vi tømte boet. I den pakke var de to pocelæns katte, som står på vores reol. Nu er jeg lidt hysterisk med at ting skal stå og vende helt præcis …Flere gange om ugen, sidder kattene ryg mod ryg, og det er bestemt ikke sådan jeg har sat dem. Carsten griner af mig, og mener det er en af vores striber, som har været oppe og puffe til dem, men hvordan skal de kunne få dem vendt begge to, uden at vælte dem …Selv om briter er nogle kloge katte, så tror jeg alligevel ikke deres evner rækker til det …Det er altså mærkeligt her i hjemmet :slight_smile:

Uhhhhh …Ikke sig sådan noget Ingrid :slight_smile:

Mine tanker kører allerede - jeg ser nok for meget doctor who for tiden :ups:

For det ikke skal være løgn, så har den gjort det igen i dag, og ALLE tror jeg er rablende sindsyg.
Jeg har haft ringet til TDC som er vores udbyder på både fastnet og mobil …Supporten sagde det ikke direkte, men jeg vil vædde på han tror jeg har drukket eller røget noget, der ikke er særlig sundt :-). Ifølge ham kan det ikke lade sig gøre, og ikke om han ville forstå, at på trods af at det ikke burde, så sker det altså alligevel. Nu har jeg sendt en email til Sony ( min smartphone mærke ). Jeg gad ikke sidde i timevis i telefon kø, så jeg valgte at skrive - Gu’ ved om jeg får svar, eller jeg bare får en henvisning til den lukkede :slight_smile:

:høhø: Jeg kan ikke lade være med at tænke på tegneseriestippen jeg så forleden, muligvis Wulff Morgenthaler:
En mand kommer gående med en papkasse i snor og møder en behandler på afdelingen (vi er på et sygehus). Nå siger behandlere, du er nok ude og gå tur med hunden. Nej, det er sgu da en papkasse siger manden smilende og går videre. Da behandleren er ude af syne siger han til papkassen “Der tog vi sq røven på ham, Fido” :muhaha:
Jeg ved ikke, Alice, om situationen siger dig noget efterhånden :tihi:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1242791]:høhø: Jeg kan ikke lade være med at tænke på tegneseriestippen jeg så forleden, muligvis Wulff Morgenthaler:
En mand kommer gående med en papkasse i snor og møder en behandler på afdelingen (vi er på et sygehus). Nå siger behandlere, du er nok ude og gå tur med hunden. Nej, det er sgu da en papkasse siger manden smilende og går videre. Da behandleren er ude af syne siger han til papkassen “Der tog vi sq røven på ham, Fido” :muhaha:
Jeg ved ikke, Alice, om situationen siger dig noget efterhånden :tihi:
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg aner en svag sammenligning :slight_smile:

Sig mig kan der mon gå virus i sådan noget ?

[QUOTE=Alice;1242786]For det ikke skal være løgn, så har den gjort det igen i dag, og ALLE tror jeg er rablende sindsyg.
Jeg har haft ringet til TDC som er vores udbyder på både fastnet og mobil …Supporten sagde det ikke direkte, men jeg vil vædde på han tror jeg har drukket eller røget noget, der ikke er særlig sundt :-). Ifølge ham kan det ikke lade sig gøre, og ikke om han ville forstå, at på trods af at det ikke burde, så sker det altså alligevel. Nu har jeg sendt en email til Sony ( min smartphone mærke ). Jeg gad ikke sidde i timevis i telefon kø, så jeg valgte at skrive - Gu’ ved om jeg får svar, eller jeg bare får en henvisning til den lukkede :-)[/QUOTE]

Du kan tro det kan lade sig gøre. Here goes:
For 11-12 år siden, da jeg havde mit fastnetabonnement hos TDC ringede min fastnettelefon en onsdag aften kl 19.30. Iflg min B&O-nummerviser var det mit eget fastnetnummer der ringede :uha:
Torsdag kl 19.30 skete præcis det samme, mit eget nummer ringede på min telefon. Begge gange tog jeg den, men der var ingen.

Jeg glemte så alt om det - indtil næste onsdag kl 19.30 og torsdag kl 19.30, mit eget nummer ringede til mig. :uha:

Dagen efter ringede jeg til TDC kundeservice, en ung pige jeg talte med mente, at jeg havde set forkert på nummeret, men altså…det havde jeg sgu ikke, mit eget nummer stod jo også stadig på nummerviseren :surrender1:
Hun sagde så, at man ikke kan stole på nummervisere, fint, sagde jeg, så vil jeg have mine penge tilbage, jeg havde købt den i en TDC-butik, da jeg boede på Frederiksberg.

Onsdag ugen efter skete det igen kl 19.30 - torsdag ringede jeg igen til TDC, lod mig ikke affeje af endnu en ung pige, der fortalte igen, at det kunne altså ikke lade sig gøre, men bad om at tale med en ingeniør!!

DET hjalp, han ville se samme dag(torsdag) om det skete igen .- det gjorde det og han fandt ud af, at det var et amerikansk firma ITV der forsøgte at ringe til et nummer, hvis 8 sidste cifre var som mit telefonnummer.
Der var gået noget kuk i landekoderne.
Han skrev til dem og det stoppede. Han fulgte min telefon ugen efter og jeg ringede ikke længere til mig selv. :rock:
Det var hans forklaring.

Hvis jeg ikke havde haft nummerviser, havde jeg jo bare troet, der var nogen der lavede fis med mig.

Så der kan ske underlige ting - desværre husker jeg ikke hans navn, men han var ingeniør hos TDC.

[QUOTE=Sim-Sim;1242804]Du kan tro det kan lade sig gøre. Here goes:
For 11-12 år siden, da jeg havde mit fastnetabonnement hos TDC ringede min fastnettelefon en onsdag aften kl 19.30. Iflg min B&O-nummerviser var det mit eget fastnetnummer der ringede :uha:
Torsdag kl 19.30 skete præcis det samme, mit eget nummer ringede på min telefon. Begge gange tog jeg den, men der var ingen.

Jeg glemte så alt om det - indtil næste onsdag kl 19.30 og torsdag kl 19.30, mit eget nummer ringede til mig. :uha:

Dagen efter ringede jeg til TDC kundeservice, en ung pige jeg talte med mente, at jeg havde set forkert på nummeret, men altså…det havde jeg sgu ikke, mit eget nummer stod jo også stadig på nummerviseren :surrender1:
Hun sagde så, at man ikke kan stole på nummervisere, fint, sagde jeg, så vil jeg have mine penge tilbage, jeg havde købt den i en TDC-butik, da jeg boede på Frederiksberg.

Onsdag ugen efter skete det igen kl 19.30 - torsdag ringede jeg igen til TDC, lod mig ikke affeje af endnu en ung pige, der fortalte igen, at det kunne altså ikke lade sig gøre, men bad om at tale med en ingeniør!!

DET hjalp, han ville se samme dag(torsdag) om det skete igen .- det gjorde det og han fandt ud af, at det var et amerikansk firma ITV der forsøgte at ringe til et nummer, hvis 8 sidste cifre var som mit telefonnummer.
Der var gået noget kuk i landekoderne.
Han skrev til dem og det stoppede. Han fulgte min telefon ugen efter og jeg ringede ikke længere til mig selv. :rock:
Det var hans forklaring.

Hvis jeg ikke havde haft nummerviser, havde jeg jo bare troet, der var nogen der lavede fis med mig.

Så der kan ske underlige ting - desværre husker jeg ikke hans navn, men han var ingeniør hos TDC.[/QUOTE]

Hold da op, det var befriende at du/andre har oplevet det samme som mig. Jeg overvejede længe om jeg i det hele taget turde skrive det herinde, da jeg tænkte at I troede at nu rabler det da fuldstændig :slight_smile: Det du skriver giver mening, og det samme kan være det der sker hos mig …For en mobil som ligger slukket, kan da umulig ringe op til vores fastnet. Nu vil jeg prøve at lade den være slukket, for at se om det sker igen i de kommende dage - Her er det dog ikke på samme tidsrum ( i dag ringede jeg til mig selv i formiddags :slight_smile: )

Og hvis det sker igen, så vil jeg osse forsøge at komme i kontakt med en ‘høvding’ hos TDC, for supporten kan jeg ikke bruge til noget, vedkommende jeg talte med kunne lige så godt ha’ sagt til mig, at jeg var bimlende skør.

[QUOTE=Alice;1242822]Hold da op, det var befriende at du/andre har oplevet det samme som mig. Jeg overvejede længe om jeg i det hele taget turde skrive det herinde, da jeg tænkte at I troede at nu rabler det da fuldstændig :slight_smile: Det du skriver giver mening, og det samme kan være det der sker hos mig …For en mobil som ligger slukket, kan da umulig ringe op til vores fastnet. Nu vil jeg prøve at lade den være slukket, for at se om det sker igen i de kommende dage - Her er det dog ikke på samme tidsrum ( i dag ringede jeg til mig selv i formiddags :slight_smile: )

Og hvis det sker igen, så vil jeg osse forsøge at komme i kontakt med en ‘høvding’ hos TDC, for supporten kan jeg ikke bruge til noget, vedkommende jeg talte med kunne lige så godt ha’ sagt til mig, at jeg var bimlende skør.[/QUOTE]

Du kunne jo prøve at maile dem og så sende Berits forklaring med. Så de kunne se, at noget lignende er sket før.

Tror TDC har problemer. Min tlf ringer nogle gange op til andre uden at jeg har nogen indflydelse på det og nogle gange har Finn missed call fra mig og ringer derfor tilbage uden at jeg har ringet til ham.

[QUOTE=Alice;1242822]Hold da op, det var befriende at du/andre har oplevet det samme som mig. Jeg overvejede længe om jeg i det hele taget turde skrive det herinde, da jeg tænkte at I troede at nu rabler det da fuldstændig :slight_smile: Det du skriver giver mening, og det samme kan være det der sker hos mig …For en mobil som ligger slukket, kan da umulig ringe op til vores fastnet. Nu vil jeg prøve at lade den være slukket, for at se om det sker igen i de kommende dage - Her er det dog ikke på samme tidsrum ( i dag ringede jeg til mig selv i formiddags :slight_smile: )

Og hvis det sker igen, så vil jeg osse forsøge at komme i kontakt med en ‘høvding’ hos TDC, for supporten kan jeg ikke bruge til noget, vedkommende jeg talte med kunne lige så godt ha’ sagt til mig, at jeg var bimlende skør.[/QUOTE]

Hvis du vil kontakte dem pr mail, kan du få mit fastnetnummer, (jeg har så ip-telefon nu via Stofanet, men nummeret er mit gamle fastnetnummer) måske har de registreret noget om min sag.

Det tåbelige og aldeles uforklarlige hos mig var, at det nummer de forsøgte at ringe til, var det samme nummer, der stod som den, der ringede…ham ingeniøren grinede og sagde, “det er digitale problemer” :smiley: