[QUOTE=Sim-Sim;1242804]Du kan tro det kan lade sig gøre. Here goes:
For 11-12 år siden, da jeg havde mit fastnetabonnement hos TDC ringede min fastnettelefon en onsdag aften kl 19.30. Iflg min B&O-nummerviser var det mit eget fastnetnummer der ringede 
Torsdag kl 19.30 skete præcis det samme, mit eget nummer ringede på min telefon. Begge gange tog jeg den, men der var ingen.
Jeg glemte så alt om det - indtil næste onsdag kl 19.30 og torsdag kl 19.30, mit eget nummer ringede til mig. 
Dagen efter ringede jeg til TDC kundeservice, en ung pige jeg talte med mente, at jeg havde set forkert på nummeret, men altså…det havde jeg sgu ikke, mit eget nummer stod jo også stadig på nummerviseren :surrender1:
Hun sagde så, at man ikke kan stole på nummervisere, fint, sagde jeg, så vil jeg have mine penge tilbage, jeg havde købt den i en TDC-butik, da jeg boede på Frederiksberg.
Onsdag ugen efter skete det igen kl 19.30 - torsdag ringede jeg igen til TDC, lod mig ikke affeje af endnu en ung pige, der fortalte igen, at det kunne altså ikke lade sig gøre, men bad om at tale med en ingeniør!!
DET hjalp, han ville se samme dag(torsdag) om det skete igen .- det gjorde det og han fandt ud af, at det var et amerikansk firma ITV der forsøgte at ringe til et nummer, hvis 8 sidste cifre var som mit telefonnummer.
Der var gået noget kuk i landekoderne.
Han skrev til dem og det stoppede. Han fulgte min telefon ugen efter og jeg ringede ikke længere til mig selv. 
Det var hans forklaring.
Hvis jeg ikke havde haft nummerviser, havde jeg jo bare troet, der var nogen der lavede fis med mig.
Så der kan ske underlige ting - desværre husker jeg ikke hans navn, men han var ingeniør hos TDC.[/QUOTE]
Hold da op, det var befriende at du/andre har oplevet det samme som mig. Jeg overvejede længe om jeg i det hele taget turde skrive det herinde, da jeg tænkte at I troede at nu rabler det da fuldstændig
Det du skriver giver mening, og det samme kan være det der sker hos mig …For en mobil som ligger slukket, kan da umulig ringe op til vores fastnet. Nu vil jeg prøve at lade den være slukket, for at se om det sker igen i de kommende dage - Her er det dog ikke på samme tidsrum ( i dag ringede jeg til mig selv i formiddags
)
Og hvis det sker igen, så vil jeg osse forsøge at komme i kontakt med en ‘høvding’ hos TDC, for supporten kan jeg ikke bruge til noget, vedkommende jeg talte med kunne lige så godt ha’ sagt til mig, at jeg var bimlende skør.