Yankie vil gerne ligge som baby og have sunget stille sange… Han spinder og blinker og kigger hengivent op på een
Ana skriger op! Hun gider ikke det fis! Præcis som at vi heller ikke skal nyse og hoste!
De andre 2 reagere ikke
Shaker hadede når jeg sang! Han skældte ud! En gang lå han på brystet af mig og jeg begyndte at nynne meget stille. Så kiggede han på mig og lagde en pote på min mund. Ikke ind i munden, bare sådan… SCHYYY mor!
Den ene af mine forældres katte, en meget talende rød han husmis, han bliver sur og vrisser hvis der bliver nyst eller hostet. De lyde vil han bare ikke have!
Mine egne kan ikke fordrage at jeg fløjter og de kommer rendende og om ikke kravler ind i min mund, så dog forsøger at dække den. Hint hint, klap kaje vil du!
De kan heller ikke lide at jeg ser youtube på min mobil - fuldstændig ligegyldigt hvad jeg ser; der må være nogle toner som irriterer. Ikke noget problem at se youtube på min bærbare.
De hader når jeg snakker i telefon, så snakker de med og gerne meget højt. Hvis jeg har for lange samtaler, bliver Chap (hankat) meget insisterende og skal ud eller have mad eller ja bare han kan få mig af telefonen og opmærksomheden vendt på det der er vigtigt - ham!
[QUOTE=TrekkieGrrrl;1133130]Jeg var for en gang skyld helt alene hjemme nu til morgen og sad glad og skålede med på en sang… med det resultat at Adelie kom styrtende og kiggede nøje på mig og Ib kom og gloede mig ind i munden for…at finde den frø der sad derinde… eller noget L
Så… hvor mange af jer har katte der enten ike vil ha’ I synger (Vi har før haft målløse katte der GLOR på os når vi synger julesange… som om det ikke er nok vi slæber et TRÆ ind i stuen…) men sådan til daglig?
Eller kan katte bare ikke li’ Tears For Fears? :klapper:[/QUOTE]
Du fægtede ikke med lissom i videoen?
Og for søren da, nej jeg har slet ikke kunnet abstrahere fra videoen, siden jeg så den i formiddags. Hold nu fast hvor er den dog firser. Det er sandt jeg er stadig i firser-mode fra X-factor USA fra i går aftes endnu. Men altså se lige vinduessprosserne bare, hvor firser er de ikke bare lige.
Men jo jeg kan fortælle at mine småkillinger lige nu er ved hvæsestadiet, de kan ikke løbe så langt, men to af dem hvæser, hvis jeg holder dem op til mit ansigt.
åh yes det med at nyse- og åbne dåse cola. Jeg havde en der brokedde sig og mette mejdahl også. hendes endda i søvne. Og det er rimleig bizart når nu de hver især er vokset op hos allergikere med cola abstinenser.
Jeg har lige prøvet begge ting.
Først synge og så fløjte. Ved sang kiggede de bare på mig, uden rigtig at reagere. Med ved fløjten kom sparta ned fra øverste hylde på kattetræet, storspinden og stangede hoved med mig. Nu ligger han oven på mig - efter at have vadet ustyrlig rundt på min computer mens jeg fløjtede…
Lilly svarer igen når jeg hoster og når vi tømmer opvaskemaskine.
Phumba vil ikke ha’ man nyser. Så kommer hun med sådan et meget irriteren MJAW! Ib gør osse. Somme tider. Men i det mindste ikke ved åbning af coladåser… så fik de jo aldrig et roligt øjeblik
Og her er så et lille klip af Ib der altså absolut ikke syntes det lød spor godt, det jeg lavede (han havde i øvrigt ganske ret, derfor er videoen UDEN lyd… )
Jeg synger rigtig meget og kattene elsker det, alle er vokset op med sang og dans, prøv at spørge Marina en af hendes katte var på lang kærestebesøg hernede og lærte at sætte pris på både at synge og danse med mig .
Hvis jeg skruer op for et god melodi i radioen kommer gamle Isadora og vil op så skal vi to danse, det har vi gjort i over 11 år nu. De elsker også når man fløjter, bare spørg Bente J det har de fået med sig i nyt hjem…