Hvordan skal jeg rede seng?

Her i huset er det ikke hver dag jeg får redt sengen, her kan i se hvorfor.

Ha ha, det kender jeg godt.
Hilsen Lisbeth

Kan godt se problemet.

Hvad om du bare dykkede ned til dem og blev der hele grundlovsdag. :slight_smile:

Det ligner jo næsten vores seng gggggg

Om natten bliver de i den ene side, nemlig min mands side. Så kan han ligge helt ude på kanten, det er sket er par gange at han er faldet på gulvet, midt on natten. Men han nænner ikke at flytte på dem.

-LOL

her er vi så “lede” at vi lige så forsigtigt kravler ind under vores dyner uden at rykke for meget på kattene, alligevel bliver de stik fornærmede og tager lige en rundte ud til madskålen før de så kommer op og putter hos os…Celeste ved mig og Aslan ved Lars, SS vil helst være ude om natten og Lilleskid har indtaget en hylde i skabet…gg

Spørg misserne - de hjælper gerne :tihi:

[quote=irene;194693]Her i huset er det ikke hver dag jeg får redt sengen, her kan i se hvorfor.

[/quote]

Ooooooh mean-looking blacktabby baaaaad :wehuu: -love

Sikken en - forheksende flot!

Kan se sengetøjet også ligner…der er små edderkopper på…indgroede nullermænd og koner :rock:

MISI: Her får du lige et par billeder mere af vores smukke Gandie

Ihh hvor er de skønne.

Jeg skal med glæde overtage hele banden til fodvarmere/dyne passere :wink:

Det problem kender jeg heldigvis ikke. Misserne må ikke være i soveværelset om dagen. Dog kender jeg de der kattefnuller på sengetøjet fordi at de er der om natten :S

Tak for kigget af dine levende sovedyr -høhø

Ihh hvor de hygger sig :wehuu:

[quote=birtheras;194737]Det problem kender jeg heldigvis ikke. Misserne må ikke være i soveværelset om dagen. Dog kender jeg de der kattefnuller på sengetøjet fordi at de er der om natten :S

Birthe…en fnugrulle gør underværker. :slight_smile:
Jeg har lige “affnugget” mit sengetøj - inden det skal til vask.

Jeg kan slet ikke ha’ hvis det ikke er affnugget inden vask.

Hov hov, i skulle jo ikke se mine nullermænd.:ups::ups:
Min mand støvsuger sengetøjet inden vask, det gør også underværker.

Jeg har arvet en gammel slidt frakkebørste efter min farmor.

Den er simpelthent genial til de der hårde “fastvaskede” nullermænd. Kan være man kan finde sådan nogle på loppemarkeder el. lign.

Århh hvor skønt. Den skal da heller ikke reddes - du skal springe ned og putte med dem :wehuu: