Hvordan sover I om natten?

Buster er inde i sengen hver nat:høhø:
Hvis han vil “gå i seng” før mig kravler han ind under det tæppe, jeg har over min lænestol. Så sover han som regel når jeg går i seng, men han kommer ind i løbet af natten.
Er han stadig vågen når jeg går i seng, går han med.
Ikke noget med at ligge på mig, eller under dynen, næ nej, men har raget en pude til sig, som man sover på:tihi:
Om morgenen er der så lidt nussehygge, inden Buster mener det er tid for mig at stå op, så jeg kan åbne døren ud til haven.

Forresten - nu mens jeg var syg, der overraskede Buster mig. Jeg lå på sofaen og blundede, og på et tidspunkt syntes jeg godt det blev lidt tungt hen over mine ben… Jo jo, det var Buster der tog sig en middagslur sammen med mig…

Anne er ALTID med i seng, hun skal sove ved siden af min hovedpude. Victor ligger i arm ved min højre side, Signe ved venstre side og Oliver ligger på mine ben. Så jeg kender godt det med, at vågne radbrækket op :slight_smile:

Ferina sover også i sengen - og helst liggende på tværs, så man fylder mest muligt.

:høhø::høhø::høhø::høhø:

Jeg har opgivet at sove sammen med kattene - til deres store fortrydelse!
Der er simpelthen for meget burmeser-fest om natten.:rock:
Indimellem, f.eks når jeg læser om hvor hyggeligt I har det med jeres “sovebamser”, får jeg frygtelig lyst til at sove med mine 3 party-dyr også. Det går dog ret hurtigt over igen - de mosler altså for meget.-kaisålæredet

Hilsen Jette.

Lige i øjeblikket er soveværelset forbeholdt Simba 18 med det dårlige sammensyede øje så vores seng er noget øde
Men den kan også se ud som på billedet

[quote=Therese;281595]-what-what-what

Jamen… kan den så godt få luft ??

:høhø:[/quote]

Ja, det kan hun godt :høhø: I starten da hun lå der, var vi også lidt bekymret , men når vi så til hende sov hun godt :inlove:

Lige for tiden er der næsten tomt i soveværelset.
Det er kun de tre kuld killinger plus deres mødre som sover hos os, ja, og så lige Petto og Poker og Line pigen.

Normalt står døren ellers altid åben, så dem som vil sove ved os kan bare komme.

Men nogen gange tænker jeg da at nu er det slut, nu skal de ikke mere med i seng.

Men når vi så skal i seng så kan jeg alligevel ikke nænne at lukke døren for dem.
Det er jo så hyggeligt, især når man er blevet vækket 1000 på en nat og vækkeuret så ringer kl. 4.30.
Nå, men alt for misserne.
Hilsen Lisbeth

Nu skal Misling og jeg ind at sove. Hun sover allerede i sin kurv her på skrivebordet, men om lidt bærer jeg hende ind i sengen. Så putter hun sig tæt ind til mig, og vi falder hurtigt begge to i søvn :inlove:

Mister sover derimod kun sammen med sin missemor, når han er kommet til skade. Så har han nemlig brug for at blive trøstet, og det kan kun jeg gøre - selvom det er hyggeligt at sove sammen med Mister, er det heldigvis kun sjældent at det sker :kryds:

Godnat til alle kattegale - og sov godt.

Ganske godt :tihi:

Tusinde tak for alle jeres svar…!

Kan se jeg umuligt må være den eneste, der har lyst til at dase den i sengen hele dagen sammen med misserne. For det er jo bare sååå hyggeligt!! :wehuu::wehuu::wehuu: