Hvordan sover I om natten?

Ja, mine tøser sover jo i sengen, og de skal gerne ligge så tæt som muligt. Mille og Akira har jeg altid skulle lave en lille rund seng til med mine arme, og det samme gjorde sig også gældende for Dussen da hun blev født.

Det gjorde, at da jeg havde tre katte, skulle jeg lave en seng af hver arm, til de store, og så kravlede min Dussen ned under dynen, hvor jeg så også skulle lave en rede med mine ben.

Nøøøøøj… Vi hyggede… :wehuu::wehuu::wehuu:
Nu hvor jeg kun har to katte for tiden, skal der altid laves en seng til Akira af armen, og dussen skiftes til at ligge i arm, eller ligge i seng…

Men for søren hvor vågner jeg op radbrækket mange morgener og natter, fordi jeg ligger fuldstændig akavet - men for søren det er det hele værd! :hjerte::hjerte:

Kender I andre til det? :p:høhø:

:tihi:

Unni starter med at ligge sammen med mig, de andre på skift i sengen - men de fordufter alle i løbet af natten - da de ikke skal nyde noget af de spark og vilde drejninger jeg laver i søvne :tihi:
(men der er så mange andre grunde til jeg ikke får sovet om natten :tihi:)

Uuuuh ikke altid lige godt :frowning: Men det er ikke dyrenes skyld, for vi har ikke kattene i soveværelset, simpelthen for at begrænse mængden af kattehår i tøjet.

Normalt står døren åben til soveværelset, men Mille er lidt stresset over de killinger vi har i huset, så i øjeblikket sover Mille hos mig og de andre er lukket ude.
Vi nyder det til gengæld begge to, for Mille elsker at ligge under dynen og så tæt op ad min mave - lidt varmt, men dejlig tæt :inlove:

Hehe… Det kender jeg godt! Nogle gange om sommeren vågner jeg klamt svedende op, og imellemtiden har Dussen også lige stukket hovedet ud under dynen, men ligger stadig helt op af mig! :tihi:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Silke sover også hos mig om natten :wehuu: - hun vil helst under dynen - helt op imellem mine dejligt varme lår - og jeg skulle hilse og sige at det kilder.

:fnis::fnis::fnis:

Bagefter ligger hun ovenpå dynen - på mine ben, så man ligger gerne helt underdrejet og får kramper i benene, for at kræet kan ligge godt.

:tihi:

Når man er belemret med en dårlig ryg og samtidig vælger kattene godt må sove sammen med en, ja så siger det sig selv hvordan jeg har det, når jeg vågner. :slight_smile:
Det er snart mange år siden jeg har sovet uafbrudt en hel nat, men nu er det lidt sjovere at ligge vågen og prøve at finde en stilling der ikke gør ondt, fordi man jo heller ikke vil flytte for meget på misserne.
Her til morgen lå jeg midt i sengen, uden hovedpude, for den havde Otto kapret. Jeg havde noget meget tungt over mine ben, Leopold og Xena lå på tværs, så der var ikke levnet meget plads til mig.
Alle sover stadig, kun undertegnede er stået op:tihi::tihi::tihi:
Knus Elin

Hvor lyder det sødt :smiley:
Epic gider ikke rigtig at sove i sengen, hun har sin pude i vinduet, som hun ynder at ligge på.
Men hvem morgen, laver hun en lille hule foran mig, hvor hun ligger og bliver aet :slight_smile:

Freja ligger helst i sin nullerput på gulvet foran sengen eller inde i sofaen. :slight_smile: Vi sover også begge to for uroligt til hendes smag. Og så er hun jo vokset op med ikke at komme i soveværelset, men vi synes det er så hyggeligt :slight_smile: Og vi ligger ofte og ser en film derinde (dyneafhængige ;)) inden sengetid, så ville da være synd hvis hun ikke kom med derind :slight_smile:

Mine misser kommer ikke i soveværelset da jeg godt vil holde min seng fri for katte hår. Men til gængæld kommer de og ligger hos mig hvis jeg falder i søvn på sofaen (hvilke sker ret tit for tiden). Njord elsker at ligge på min mave, Borg ligge hen over mine knæ, Nuka og Saga ligger i fodenden og varmer min fødder - der er måske en grund til at jeg falder i søvn på sofaen.

jeg sover nu heller for godt om natten, men det er ikke kattenes skyld, for de er kun i sengen hvis vi er vågne osv, dog ka daffy godt finde på at ligge sig i fodenden. trixie kommer gerne hvis hun opdager man er vågen og så har man bare at nusse hende.
jeg tror vi sover for uroligt til at kattene gider/har lyst til at sove hos os om natten

Trille sover imellem vores hovedpuder, dvs med snuden inde i mandens hår og selv om han snorker højtlydt sover hun tungt videre:tihi:
Her til i morges sad jeg og læste TTV, var der en snorkelyd inde i fjernsynet, så løb hun efter lyden. Måske troede hun han sov derinde :klapper:

Buller ligger tæt op af mig på min hovedpude, gerne med min natbluse i munden, inden han falder i søvn :høhø:

Bella min datters hund som nu bor her, sover under enten manden eller min dyne :inlove:

Sally sover altid bag numsen på min søn, de sover altid sammen :hjerte:

Thor er klar til at nusse allerede inden at jeg har fået lagt mig i sengen, han mener nemlig at sengetid = nussetid :tihi:

Som regel efter vi har nusset så ligger han på min mave helt udstrakt og gerne med sit hoved på min kind… :wehuu: efter en times tid eller 2 hopper han op i vindueskarmen og sover resten af natten, han skal jo lige sørge for jeg sover før han går til ro selv :høhø:

Bella kommer kun hvis jeg ligger på siden og har dynen pænt lagt ud til hende så hopper hun op og ælter og ælter og ælter og ælter og spinder (hun kan nemt bruge en time til halvanden på at ælte :p) når hun så ligger og sover så er det bare om at ligge stille, hvis jeg så meget som rykker mine ben så smutter hun og ligger sig ind på sofaen :høhø:

I nat var der ingen misser der skulle ligge tæt, men når jeg vågner med Tarzan på mine ben (8+ kg), er det ikke særlig behageligt :S
Bambina kommer som regel når jeg går i seng, så vil hun med under dynen og putte :wehuu: … mens drengene ligger spredt over hele sengen :rock:

Jeg får også selskab, når jeg går i seng.
Det gør jeg generelt hvorend jeg går hen i lejligheden. Så skal Malik og Milo gerne være der.

Inden jeg næsten når at få slukket lyset i stuen, så er de allerede klar inde i sengen. Milo lægger sig altid på min brystkasse, når jeg har fået mig lagt. Malik plejer at gå lidt omkring i sengen. Lægger sig her og der i kortere tid og gider egentlig ikke nusse så meget. Men han skal bare være der! :slight_smile:

Når jeg så mener, at det er tid til at sove, så er det forskelligt om de bliver i sengen eller smutter andre steder hen og sover. F.eks. i noget tøj som er kastet hensynsløst på gulvet :wink:

Det er sjældent, at de ligger helt tæt op af mig og sover, da jeg vender mig jævnligt og der så er fare for en fod eller r*v i hovedet :smiley:
Men tidligt på morgenen er de der ofte ganske tæt og stjæler lidt varme :slight_smile:

// Martin

:S det er noget rod her hjemme … Min gemal sover i et væresle for sig selv (han snorker MEGET ) og jeg sover i soveværelset , kattene i bryggers /køkken (for nu har morgan igen kaste lidt op :S)
menom morgen når døren lukkes op så skal de lige ind og putte ved sin mor i dynerne :slight_smile:

Vi har lige købt ny seng - og jeg må konstarere at den er for lille!!! :S

Når jeg går i seng ligger Leo og Dise (hund) som regel allerede klar… Leo skal putte i arme halvt under dynen og Dise skal ligge i mine knæhaser… Nannahunden putter omkring min nakke… Ting skal lige have en nussetur og så forsvinder hun som regel til sit sovested i sokkeskuffen i kommoden, med mindre hun da putter i Jans dyne… Tjalfe ligger på Jans hovedpude… Jarl ligger på min og halvt hen over mit hoved… Thane ligger hen over mine ankler… Aske vil ikke ligge i sengen, så han hopper op på kommoden i den dertil anbragte daseseng…
Og et par timer senere skal stakkels Jan så grave sig gennem hele menageriet for at komme i seng og sove :smiley: Når endelig han har fået plads, skifter Leo også sovested - ind på Jans mave og putte :slight_smile: Og Nanna lægger sig op af hans ryg… Tjalfe forsvinder dog som regel fra sengen på det tidspunkt - kan han ikke få hovedpuden, så kan det være helt lige meget!

Jeg kan ikke undvære kattene i sengen, så de sover hos mig, men det er forskælligt hvem der gør det, men som regel Aicha og Ida, men også Kista og Zilaz sover der.

[quote=Kaja;281465]Trille sover imellem vores hovedpuder, dvs med snuden inde i mandens hår og selv om han snorker højtlydt sover hun tungt videre:tihi:

Her til i morges sad jeg og læste TTV, var der en snorkelyd inde i fjernsynet, så løb hun efter lyden. Måske troede hun han sov derinde :klapper:

-LOL-LOL-LOL Den er gylden…Kaja…

[quote=Kaja;281465]Trille sover imellem vores hovedpuder, dvs med snuden inde i mandens hår og selv om han snorker højtlydt sover hun tungt videre:tihi:
Her til i morges sad jeg og læste TTV, var der en snorkelyd inde i fjernsynet, så løb hun efter lyden. Måske troede hun han sov derinde :klapper:

Buller ligger tæt op af mig på min hovedpude, gerne med min natbluse i munden, inden han falder i søvn :høhø:

Bella min datters hund som nu bor her, sover under enten manden eller min dyne :inlove:

Sally sover altid bag numsen på min søn, de sover altid sammen :hjerte:[/quote]

-what-what-what

Jamen… kan den så godt få luft ??

:høhø: