Hvordan tackler dine misser sneen?

Mine HADER sne, og her ser man Melix forsøge sig med en lille bøn til Gud om at fjerne alt det hvide, våde stads:

Jeps, Filur ligner dine misser og sidder og kigger ud af vinduet. De andre bobler rundt omkring- det er kun Piper, der vover sig ud. :tihi:

HA HA HA Hvor sødt :slight_smile:

Jeg tror nu han siger…gad vide om det er der oppe fra det underlige stads kommer fra :tihi:

Hvordan vores katte takler sneen:? Det kan jeg faktisk ikke svare på, da de ikke kommer ud i den:p - de er iaf bedøvende ligeglade med den, mens den falder-zzz
Camilla

Camilla:

Jeg kunne faktisk godt forestille mig at sigsen ville synes det var morsomt at tonse rundt i :stuck_out_tongue:

Næste projekt må være at få indhegnet den der store have så misserne kan få vind i overfrakken :wink:

[QUOTE=Gry Gressbakken;131874]Camilla:

Jeg kunne faktisk godt forestille mig at sigsen ville synes det var morsomt at tonse rundt i :stuck_out_tongue:

Næste projekt må være at få indhegnet den der store have så misserne kan få vind i overfrakken ;)[/QUOTE]

Sigurd er iaf den eneste, der måske har pelsen, til at synes sneen er sjov - de andre skulle nødig udvikle den underuld, de ikke har-høhø
Camilla

LOL!

Tjae…de ville nok nyde af jagte sommerfugle og slange sig i solen her til sommer i hvert fald :slight_smile:

De sorte er vilde med sne, Somalierne gider det helst ikke.

Her findes der ikke noget bedre end når Brita kaster en snebold, man så spuuundser efter og lægger DØD.
Selv Dusty det gamle liv (han bliver 12 d. 11. august)…løøøber efter alt jeg kaster. Om efterååret er det æbler :tihi:.

Mine er ude hele tiden…:wehuu:
De elsker sneen.

Mange gode hilsner
Mona

UNDSKYLD…at jeg lige spammer med lidt billeder
fra min slæderejse på Grønland.
For missernes mo-ar elsker også sne.
Det var bare mit livs rejse. -koldt-koldt

Som du ser, elsker Balut sneen :). De andre kan leve med den, men heller ikke mere.

Nu kommer vores kun ud på den lukkede altan, og der ligger ikke ret meget sne. Men sidst der kom lidt ind, skulle de da lige ud en tur, og disse billeder kom der ud af det :slight_smile:

Arnold


Tuomas

Doo og Tuomas

Og Cata gemmer sig indefor, det er for koldt om potterne

Da vi hentede sne ind i løbegården var det kun Frigg og Freja der syntes det var sjovt, de andre gik udenom - ej Daisy snusede lidt til det, men det var det.

[quote=Mona Jensen;131947]Mine er ude hele tiden…:wehuu:
De elsker sneen.

Mange gode hilsner
Mona

UNDSKYLD…at jeg lige spammer med lidt billeder
fra min slæderejse på Grønland.
For missernes mo-ar elsker også sne.
Det var bare mit livs rejse. -koldt-koldt[/quote]

Hold op mand, det ser også bare flot ud… og lidt vildsomt. Jeg kan godt forstå, det var en stor oplevelse!! :slight_smile:

Mine går ud i sneen, men det er nu ikke det bedste de ved.

[quote=birtheras;131859]HA HA HA Hvor sødt :slight_smile:

Jeg tror nu han siger…gad vide om det er der oppe fra det underlige stads kommer fra :tihi:[/quote]

Nej, nej, den er god nok, han bad til Gud OG BLEV HØRT for i dag er al sneen forsvundet!!! Det er nok ikke alle, der har en kat med sådan nogle forbindelser, hva, hva… :wehu:

-jegerenheks

Hvor skægt - Melix og Missemors officielle nave er Felix og FRIGG :slight_smile:

[quote=Catell;131965]Nu kommer vores kun ud på den lukkede altan, og der ligger ikke ret meget sne. Men sidst der kom lidt ind, skulle de da lige ud en tur, og disse billeder kom der ud af det :slight_smile:

Tuomas

[/quote]

De ser nu heller ikke alt for begejstrede ud :smiley: :smiley:

Hvad er Toumas for en spændende slags kat. Det ser ud som om han har curlet sine knurhår :slight_smile:

[quote=Charlotte Oeh.;131953]Som du ser, elsker Balut sneen :). De andre kan leve med den, men heller ikke mere.

[/quote]

Det er altså bare et ski’ godt billede, det der :smiley: Ærgerligt, at du ikke tog et billede et kvarter efter, der hvor han havde fået bygget sin snemand (det ser ud som om det er det, han er ved :))

[quote=dkkorat;131871]Hvordan vores katte takler sneen:? Det kan jeg faktisk ikke svare på, da de ikke kommer ud i den:p - de er iaf bedøvende ligeglade med den, mens den falder-zzz
Camilla[/quote]

Du må i gang med at hegne så snart frosten er af jorden :smiley: :smiley: