Hvordan tager i billeder

Haha ja men så bliver jeg nød til at låne nogen med som kan hjælpe med at styre kattene lidt i rigtig retning… :sos::weee:det bliver vist et værre cirkus!! Men ihhhh hvor jeg glæder mig :hjerte: (håber bare det går godt med sammenføringen)

Jeg eeelsker også at tage billeder :hjerte:, men har desværre kun et mobilkamera med et par sekunders reaktionstid fra man trykker på knappen til billedet bliver taget - og det gør det UMULIGT at tage situationsbilleder som f.eks. leg og sjove ansigtsudtryk. :surrender1:

Jeg HAR prøvet - MANGE gange :wink: Det bliver komplet sløret, eller også er katten ude af billedet for længe siden :klapper::klapper::klapper: Man får måske lige en sløret hale med :klapper:

Så fotosession bliver nødt til at foregå i de roolige stunder, og man er helt afhængig af, at katten gider at posere = sidde helt stille i ca. 3 sekunder. Det er IKKE nemt! :besvimer: :besvimer:

[QUOTE=Margrethe;623123]Så blev de sidste billeder taget inden kameraet igen overgår til min storebror - som allervenligst har udlånt det til mig…

[/QUOTE]

Dette billede er genialt! SÅ godt!

De er da gode! :ok:
Jeg prøvede engang at lave et Halloween-billede med kobber velourbaggrund og et par søde porcelæns græskarlygter. Det var fint, lige til jeg prøvede at placere en eller flere SIA/ORI’er i billedet. :uha: :besvimer:
Mjah… Det blev ikke til ret meget billeder. Men det ene græskar overlevede da… :wink:
Jeg har ikke prøvet siden… skal der baggrund på, må den sgi Photoshoppes ind :slight_smile:

Super gode billeder :smiley: Margrethe er jo en super model…:hjerte:

Jeg har også kun et mobil kamera, og ja inden jeg når at få trykket og kameraet reagere, så har Oliver flyttet sig, eller dasket til mobilen…:tihi:
Min mor har dog et digital kamera, som jeg kan låne… Det ku være man skulle prøve…:smiley:

Det lykkes alligevel helt godt engang imellem - som her og her. Har aldrig tænkt over, at det “kun” er mobilbilleder. :slight_smile:

Min mor har dog et digital kamera, som jeg kan låne… Det ku være man skulle prøve…:smiley:

Prøv - man bliver hurtigt afhængig af at kunne skyde løs. Og du har jo en smuk model i Oliver. :smiley:

Jeg er så heldig, at Yasha har samme farve som mit gaffatape :muhaha:

:engel:

Ej jeg tager ca. 2000 billeder og konstaterer, at jeg kan bruge maks 2 af dem og det gør jeg så så mange gange, at jeg bliver træt af det lave udbytte, og slæber så kræene på udstilling og får feliciuos studio til at tage dem for mig :klapper:

Vivi: Det er det jeg siger: Margrethe har verdens længste tunge. Når man ser hende slikke sig om munder, er der ikke noget at sige til, at den stikker lidt ud normalt. Men sikke nogle gode billeder. Hun er en lækker model og afliver totalt myten om, at modeller skal være tynde. :rock:

Jeg melder mig frivillig som hende, der henter katte, når de stikker af og som drillepindsholder til næste foto-shoot. :hyp:

Con Meo: Jeg er totalt forelsket i katten til venstre på det næstsidste billede. Den afspejler bare min personlighed perfekt. :smelter:

HAHA!! Margrethe kunne nok også have et stykke i måsen uden man kunne se det :slight_smile:

[QUOTE=Ingrid;623967]Vivi: Det er det jeg siger: Margrethe har verdens længste tunge. Når man ser hende slikke sig om munder, er der ikke noget at sige til, at den stikker lidt ud normalt. Men sikke nogle gode billeder. Hun er en lækker model og afliver totalt myten om, at modeller skal være tynde. :rock:

Jeg melder mig frivillig som hende, der henter katte, når de stikker af og som drillepindsholder til næste foto-shoot. :hyp:

Con Meo: Jeg er totalt forelsket i katten til venstre på det næstsidste billede. Den afspejler bare min personlighed perfekt. :smelter:[/QUOTE]

Modeller skal have former :tihi: Jeg holder dig op på jobbet som “katte-henter-og-drillepinds-ryster” :rock:

[QUOTE=FinnFrode;623729]Det lykkes alligevel helt godt engang imellem - som her og her. Har aldrig tænkt over, at det “kun” er mobilbilleder. :slight_smile:

Prøv - man bliver hurtigt afhængig af at kunne skyde løs. Og du har jo en smuk model i Oliver. :D[/QUOTE]

Ih mange tak :smiley:
Man kan jo være heldig indimellem… Ja jeg tror også jeg vil låne det… Spørgsmål er bare om Oliver så gider samarbejde… :muhaha::tihi: