Hvordan ved jeg om Lucy er drægtig?

Hej nu er Lucy stoppede på p-piller og har været det siden slutningen af november. Jeg kunne godt tænke mig af vide, hvordan jeg kan vide om hun er drægtig, så man sådan ca kan sætte en dato på hvornår ungerne kommer :slight_smile: håber i kan hjælpe, tak på forhånd :slight_smile:

åååh nu får jeg snart en kattekilling :wehuu:

Hvornår er hun blevet parret:?

Et er de første tegn er lyserøde babser.
Det får hun når hun er ca 3 henne.
Her kan du se min Bombe som skal have omkring den 4 februar.
Hilsen Lisbeth

jeg har ikke set om hun er blevet parret, da hun selv må vælge hvem faren skal være hehe :slight_smile:

[quote=Coon Danica;526055]Et er de første tegn er lyserøde babser.
Det får hun når hun er ca 3 henne.
Her kan du se min Bombe som skal have omkring den 4 februar.
Hilsen Lisbeth[/quote]

Dejligt med killinger d. 4 februar, der er jo ikke så lang tid til :slight_smile: er hun begyndt at blive tyk?

Er hun da fritgående:? Ved du, om hun har været i løbetid:? Mange hunkatte holder løbetidspause i årets mørkeste måneder…

ja hun er fritgående, ude/inde kat :slight_smile: hvordan opfører de sig når de er i løbe tid?:?

De kalder på hankatte og bliver meget kælne. Hvor gammel er hun nu:? Du siger, hun har været på p-piller - hvor gammel var hun, da hun startede på det:? hvor længe har hun været på p-piller:? Havde hun ikke haft en løbetid, inden hun startede på p-piller:?
Hvorfor er hun egt ikke steriliseret:?

[quote=dkkorat;526067]De kalder på hankatte og bliver meget kælne. Hvor gammel er hun nu:? Du siger, hun har været på p-piller - hvor gammel var hun, da hun startede på det:? hvor længe har hun været på p-piller:? Havde hun ikke haft en løbetid, inden hun startede på p-piller:?
Hvorfor er hun egt ikke steriliseret:?[/quote]

Hun har haft en pæriode hvor hun var meget kælen. Lucy er 2år nu, hun startede på p-piller som 1året tror jeg nok. Hun har haft et kuld før og det var ikke meningen. hun er ikke steriliseret, fordi vi gerne vil havde kattekillinger med hende :slight_smile: planen har været at hun skal steriliseres på et tidspunkt, men ved ikke helt om hun stadig skal det, for det er ikke min kat, det er Tabithas, som er min lillesøster :slight_smile:

Hvis hun har gået på p-piller i et år, så kan det godt tage ganske lang tid, før hun kommer i løbetid igen.

hun havde sit sidste kuld i maj sidste år vil jeg tro, tager det så stadig lang tid:?

Det kan det sagtens - især i disse mørke måneder…

Du kan så håbe, at hun ikke vælger en hankat, der er smittet med en eller anden grim sygdom.

:kryds::kryds::kryds::kryds:

Nej ikke særlig meget kun en lille bitte mave er der.

det tror jeg gerne på, vi får heller ikke så mange besøg af hankatte mere :frowning:

[quote=Eva;526084]Du kan så håbe, at hun ikke vælger en hankat, der er smittet med en eller anden grim sygdom.

:kryds::kryds::kryds::kryds:[/quote]

ja det håber jeg også, det ville godt nok være synd hvis hun fandt en med en sygdom :frowning: men vi tager chancen

okay Lucy havde også fået en lille mave, men vi tror hun har tabt killingerne :frowning:

Jeg synes I skulle få hende steriliseret og så i stedet hente en af de mange killinger, der gerne vil hjem til jer og bo og have det dejligt. Der er rigtig mange derude, og så kan du få en lille mus med det samme i stedet for at gå og vente og sætte jeres dejlige missepige i fare.

Samtidig vil det lune dig om hjertet hver gang du ser din killing, fordi du har hjulpet den til et bedre liv.

:slight_smile:

Ej, nu bliver jeg altså selv en af dem der kan “jokke” lidt på folk. Det er ikke min mening, men bliver virkelig forarget. Ikke over du gerne vil have killinger - ikke over du har fritgående katte. Men den udtalelse viser bare at du slet ikke har tænkt over konsekvenserne, og du virker meget ligeglad med din kat.

“Tager chancen”… Ja, det er jo nemt for dig at sige at “vi” “tager chancen”. Det er kattens liv du risikere at ødelægge, ved at “DU” tager chancen…

Et godt svar havde været “Vi gør hvad vi kan for at forhindre det sker” eller “Vi får hende regelmæssigt tjekket ved dyrlægen, og husker vacciner” …

“Vi tager chancen”… tsk.:thumbdown:

[quote=Abaddon;526123]Ej, nu bliver jeg altså selv en af dem der kan “jokke” lidt på folk. Det er ikke min mening, men bliver virkelig forarget. Ikke over du gerne vil have killinger - ikke over du har fritgående katte. Men den udtalelse viser bare at du slet ikke har tænkt over konsekvenserne, og du virker meget ligeglad med din kat.

“Tager chancen”… Ja, det er jo nemt for dig at sige at “vi” “tager chancen”. Det er kattens liv du risikere at ødelægge, ved at “DU” tager chancen…

Et godt svar havde været “Vi gør hvad vi kan for at forhindre det sker” eller “Vi får hende regelmæssigt tjekket ved dyrlægen, og husker vacciner” …

“Vi tager chancen”… tsk.:thumbdown:[/quote]

bare rolig Lucy bliver vaccineret, og jeg har ikke tænkt mig at ødelægge min kats liv, men hvorfor skulle hun få en sygdom sådan lige pludselig:? altså vi har fået massere kattekillinger og ingen af dem har fejlet noget :slight_smile: