Hvorfor elsker I jeres kat(te)?!

Nu sad jeg lige og læste tråden om de 6 mislinger hos Kattensværn i Nordjylland, som ender ud i alt det her triste hvor folk smider dyrebare små guldklumper væk. Det gør også mig ked af det - rigtig meget.

Men netop af denne grund er det også vigtigt at vi der elsker katte og holder katte fordi vi simpelthen ikke kan lade være husker at glæde os over det! Det gør tiden lidt varmere :slight_smile:

Jeg lægger gerne ud:
Jeg elsker at komme hjem til nogen der tager imod mig i døren - for det gør de begge to - den ene måske nok fordi hun ser muligheden for at snyde fordbi mig og komme ud, når det ikke lykkes - så vil hun da gerne hilse.
Jeg elsker mine misser fordi det aldrig er kedeligt at være alene hjemme - man er jo aldrig alene hjemme mere :wehuu:
Jeg elsker når de snakker med mig og følger med rundt i hele vore temmelig lille lejlighed :slight_smile:
Når de tigger mad
Når de følger med på toilettet fordi fælles besøg på toilettet/kattebakken er hyggeligt.
Jeg elsker at der er nogen at stå op til, norgen at lege med og nogen der altid gider at snakke med mig. Og så elsker jeg at mine katte spinder - det er så hyggelig en lyd:hjerte:.

Elsker I jeres katte (selvfølgelig gør I det)?

[QUOTE=Sussi;734768]
Elsker I jeres katte (selvfølgelig gør I det)?[/QUOTE]

Det kan du tro jeg gør - alle 11 :smiley:
Hvorfor? Jeg kan simpelthen ikke andet :hjerte:

Deres ubetingede kærlighed, forskellige personligheder, at høre en kat spinde :hjerte:, udfordringerne i dét at være opdrætter og alle de ting jeg skal sætte mig ind i, deres småsnakken dagen lang, og det at de er så villige til at tage imod kærlighed … ja jeg kunne blive ved :wehuu:

Ja men jeg elsker også mine katte.
Leopold fordi han er en speciel kat, der giver mig så mange glæder og fordi jeg ikke er i tvivl om han er min egen dejlige pletmis. Jeg elsker ham fordi han er den dejligste, skøreste, sjoveste og klogeste kat jeg nogensinde har været ejet af.:slight_smile:
Lilli elsker jeg fordi hun er den blideste og samtidig den mest bissede missepige man kan ønske sig. Hun hader når man vil løfte hende, undtagen når vi er ude og gå tur, så må Mogens gerne løfte hende, for ellers så driller Leopold hende. Siger hun:høhø:
Pippi kan man kun elske. Hun var så meget igennem som killing og er idag meget sky overfor fremmede, men er endelig blevet ening med sig selv ( efter 4 år) om jeg godt må løfte hende og snakke med hende. Hun er min elskede krølhale med striberne. Præcis den stribemis jeg altid har ønsket mig.
Viggo elsker jeg fordi han selvfølgelig er mors mis og fordi han er så lærenem. Leopold lærte ham lynhurtigt, hvordan man åbner dører og skuffer. Viggo er en meget kærlig kat og elsker at ligge på skulderen og kigge sig omkring.
Min dejlig røde Knud, kan man kun elske. Han er en kæmpe stor rød rar hankat, han vejer 7 kg. Han miver altid til mig med sin fine tøsestemme, når han ser mig.
Sidste skud på stammen er Montana, eller Mony, som hun bliver kaldt, er husets kælepotte og spillopmager. Hun elsker Leopold og det er gengældt, selvom han lader som om han ikke kan lide hende. Så skal han altså ikke holde hende og give hende en ørevasker og samtidig tro vi ikke opdager det:høhø:
Jeg elsker alle mine katte, fordi de hver især har en særlig personlighed, der gør dem unikke i mine øjne.
Jeg elsker dem fordi jeg aldrig er alene og fordi de elsker mig selvom jeg er syg og grim og ikke kan ret meget.

Knus fra Elin og Missebanden

[QUOTE=Sussi;734768]Nu sad jeg lige og læste tråden om de 6 mislinger hos Kattensværn i Nordjylland, som ender ud i alt det her triste hvor folk smider dyrebare små guldklumper væk. Det gør også mig ked af det - rigtig meget.

Men netop af denne grund er det også vigtigt at vi der elsker katte og holder katte fordi vi simpelthen ikke kan lade være husker at glæde os over det! Det gør tiden lidt varmere :slight_smile:

Jeg lægger gerne ud:
Jeg elsker at komme hjem til nogen der tager imod mig i døren - for det gør de begge to - den ene måske nok fordi hun ser muligheden for at snyde fordbi mig og komme ud, når det ikke lykkes - så vil hun da gerne hilse.
Jeg elsker mine misser fordi det aldrig er kedeligt at være alene hjemme - man er jo aldrig alene hjemme mere :wehuu:
Jeg elsker når de snakker med mig og følger med rundt i hele vore temmelig lille lejlighed :slight_smile:
Når de tigger mad
Når de følger med på toilettet fordi fælles besøg på toilettet/kattebakken er hyggeligt.
Jeg elsker at der er nogen at stå op til, norgen at lege med og nogen der altid gider at snakke med mig. Og så elsker jeg at mine katte spinder - det er så hyggelig en lyd:hjerte:.

Elsker I jeres katte (selvfølgelig gør I det)?[/QUOTE]
Jeg har det fuldstændig som dig og så syntes jeg det er dejligt at have nogen at sige noget til når jeg nu bor alene :slight_smile:

Jeg kunne slet ikke forestille mig mit hus uden mine fire katte :hjerte::hjerte::hjerte:

Åha ja for søren :hjerte: Jeg føler, at jeg er den heldigste pige i verden…for jeg synes, jeg har de 3 allerdejligste katte i hele verden :slight_smile:

Mine katte er enormt forskellige. Tarzan…han er bare Tarzan :hjerte: Verdens bedste af slagsen :hjerte: Gwendo og Haylee er uden
fis de mest hengivne, kærlige og kælne missere, jeg nogensinde er stødt på…og de er mine :hjerte: Jeg elsker alle 3’s forskellige
personligheder. Tarzans rolige væsen. Gwendo den lille klumpedumpe. Haylee, som er en lille hystade :tihi:

Jeg er aldrig alene :slight_smile: Jeg bliver altid modtaget med høje haler og kattekys, når jeg kommer hjem.

:hjertehop:

Jeg ELSKER også mine dejlige basser! Af samme grunde som blir nævnt I alle jeres indlæg… Jeg ville ikke undvære dem i mit liv, jeg kan ikke forestille mig MIG uden dem. Åhhh, generelt så vækker de bare et VÆLD af varme i mig… Mine baaaaaaaaaaasser:love2::love2::love2::love2:

Jeg elsker katte og især mine egne fordi:

  • hver gang jeg ser dem bliver jeg så varm om hjertet
  • de er med til at gøre mig lykkelig og vil påstå at jeg også er med til at gøre dem lykkeligere
  • de er bare så nuttede at man ikke kan andet end at elske disse små uldtotter
  • de er helt nede på jorden, men kan også finde på de skøreste ting, som giver gode grin og fortællinger
  • de er deres helt egen, men stadig knytter de bånd til os
  • de ved bare hvornår man er trist og ked af det, de gør sig i hvert fald ekstra umage med at være ved en
  • jeg elsker at nusse, putte og mysse dem
  • jeg elsker når min kat mijaver, spinder og tigger

Jeg elsker alt ved dem! <3

Jeg synes det er super dejligt når hun kommer og tager i mod mig når jeg kommer hjem gnider sig op af mine ben og ligger sig på ryggen og gør sig lækker, indtil jeg tager hende op og siger ordenligt goddag.
Elsker at hun vil ligge putte med mig.
Elsker at hun følger mig overalt i lejligheden, som en hund.

Er faktisk blevet overasket hvor meget katte knytter sig til sin ejer, men det er jo bare mere posektivt, har i hvert fald ikke fortrudt at jeg har fået kat <3

Fordi de er mine “børn”, elsker at hører deres spinden, se dem lege sammen, nusse og kysse dem.
Ja elsker alt ved dem.