…jeg har SÅ mange hængepartier jeg burde få lavet idag…
- ordne vasketøj
- støvsuge
- sortere aviskurven
- vaske gulve
meeeen mon ikke det kan vente til imorgen ?
Hvad har du af hængepartier ??? -engel Lad os lave en støttegruppe
…jeg har SÅ mange hængepartier jeg burde få lavet idag…
Hvad har du af hængepartier ??? -engel Lad os lave en støttegruppe
Celina er på skole så som sædvanligt må jeg lave det hele
Vaskede tøj igår så det skal lægges sammen og ny skal over. (svært at følge med når man lige får kastet en uges vasketøj op på en gang)
Opvaskemaskinen fik også en tur igår, så den skal tømmes.
Så skal der støvsuges, har jo kaniner så det er en daglig tjans.
Så skal jeg lige aflevere nogle ting jeg har solgt.
Hente nogle ting for Celina.
Og dagens højdepunkt lege med da bird og cat catcher så jeg får nogle dejlige trætte drenge
Vaske tøj.
Lægge tøj sammen.
Ordne opvasken.
Støvsuge.
Rydde op i stuen.
Indtil videre er jeg igang med tøjvasken og opvasken. Resten bliver nok ikke idag
[quote=Chicabee;127922]
Hvad har du af hængepartier ??? -engel [/quote]
UPS !! … jeg tror det er nemmere at nævne hvad jeg HAR fået ordnet
Har hundredevis af hængepartier … :fløjte:
Opryddning, rengøring, opvask, tøjvask, bilvask, ‘‘kontoropgaver’’ (ringe, skrive - hente bilag), sy-opgaver, opdragelse af mine børn (nok lidt for sent nu … ) … osv.,osv. …
Uha, jeg venter på besøg , af gammel kollegaer , som kommer om lidt :)… Men igår var min svigermor på besøg , så jeg har ikke behøvet at lave noget i dag andet end at være i bad , sætte min paryk og øjevipper på
[quote=Chicabee;127922] …jeg har SÅ mange hængepartier jeg burde få lavet idag…
Hvad har du af hængepartier ??? -engel Lad os lave en støttegruppe :p[/quote]
HVA !! Det var de samme ting du skulle have lavet i går, men i stedet snakkede du med mig i tlf i 1 time og 20 min tsk tsk tænk på alt det du kunne have nået FNISSSSSSSSSS-fin-kaisålæredet:thumbup:
Jeg har et KÆMPE hængeparti, det er at få ryddet op i alle personlige papirer fra bank, realkreditinstitut osv, det er får jeg bare ALDRIG gjort og alle tingene ligger i en bunke på en lille kommode bag en dør.
Jeg er bare SÅ dårlig til at få gjort orden i sådanne ting…-surrender:rip::fløjte:-grrrierdumme
Alt det sædvanlige huslige hænger kraftigt i øjeblikket.
Flytningen er jeg bagud med.
Men i dag har jeg valgt ikke at lave noget, håber så jeg er mere frisk i mogen til at komme i gang igen.
papirer er jeg os en nød til. De ligger i skuffen i en stor rodebunke. nogengange tager jeg dem op… sorterer dem fra som bare skal smides ud og lægger dem ned igen… Istedet for lige at smide dem i en mappe
Shhhhhhh…jeg kan jo ikke gøre for at der ringer en præmenstruel olding og ter sig i telefonen…-høhø:D:thumbup:…så kan du lære det ka du!!!
hehe ja jeg har lige støvsuget huset og ordnet vasketøj og lagt det på plads.
Haft tøserne i bad og ordnet deres hår, og nu tager jeg lige en slapper inden aftensmaden.
HOV HOV der er KUN taget blodprøver for det, der er ingen som har NÆVNT at jeg skulle være på vej i OVERGANGSALDEREN DOOOOO -grrrierdumme-ass:thumbdown:HEHE
Husk nu Olderkone du vil altid være ældre end mig, ungmøen !! FNISSS-engel
ja har man FØRST Camilla i telefonen, ja så slipper man sgi ikke af med hende igen
[quote=SineGry;128023]ja har man FØRST Camilla i telefonen, ja så slipper man sgi ikke af med hende igen
[/quote]
Okay…er det med den på pas på ellers ringer jeg helt vildt hver dag…og snakker ørerne af jer. -kaisålæredet
-LOL-LOL Rigtige kattedamer er gode til at snakke lang tid i telefon…NÅ
[quote=SineGry;128023]ja har man FØRST Camilla i telefonen, ja så slipper man sgi ikke af med hende igen
[/quote]
DU har FULDKOMMEN ret, Sine !!!
HA Olderkone SÅ kan DU lære det…FNISSSSSSSSSSSSSSS-LOL-LOL-LOL:prut::ferie:-nananana-nananana-nananana-nananana
Mine hængepartier er følgende:
-Mere vasketøj skal vaskes…tror aldrig det får en ende…
-Så er der en hel bunke tøj der skal lægges sammen og smides ind i skabet, og sørme om ikke jeg må ordne mandens også…!
-Her skal støvsuges igen igen igen (kattene fæller som gale)
-Jeg burde også støve af…
Men det er ski lidt svært at komme igang når manden ikke lige er den bedste til at overholde aftaler i dag, så jeg nu sidder uden smøger og med de lede abstinenser…!
[quote=Chicabee;128026]Okay…er det med den på pas på ellers ringer jeg helt vildt hver dag…og snakker ørerne af jer. -kaisålæredet
-LOL-LOL Rigtige kattedamer er gode til at snakke lang tid i telefon…NÅ[/quote]
Åååååhh NEJ -what Ikke det Camilla…søøøøøøøøøøøøøde Camilla ikke det PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:uha:
[quote=Quanti´s;128028]DU har FULDKOMMEN ret, Sine !!!
HA Olderkone SÅ kan DU lære det…FNISSSSSSSSSSSSSSS-LOL-LOL-LOL:prut::ferie:-nananana-nananana-nananana-nananana[/quote]
HEHEHE NEMLIG-høhø-høhø-høhø:tihi:
Hun har da allerede snakket ørerne ½ af os, så om de ryger helt, tjaaaaa er det ikke hip som hap ?? -LOL
Godt vi allesammen ikke har webcam på…-høhø-høhø-høhø…tænk hvis vi SKULLE vise vores rod frem. -what