Hvorfor købe dyrt legetøj for formuer? - eller

… hvor stiller du din toiletrulle i sikkerhed:?

[video]http://healthypets.mercola.com/sites/healthypets/archive/2011/03/01/the-perfect-cat-toy-you-already-own.aspx[/video]

Vores står i vindueskarmen;)

:lol::lol::lol:

jeg synes bare at det hurtigt bliver dyrt, hvis de skulle lege med toiletruller…
herhjemme har kattene ikke adgang til toilettet overhovedet - det ville koste 4-5 ruller dagligt…

uh Jamen kunne Dellen og primula få lov så ville de elske at snuppe et par ruller om dagen, derfor er det no go at være på toilettet når man er misling, eller hvalp for den sags skyld. gg

MVH
Gitte

Uhaa her har det os kostede mig en del, og det er endda lambi :smiley:

Men deres lukum stå ved mit, så der kan ikke være adgang forbudt - Men jeg synes det er hylende morsomt - ENDNU :høhø:

Den slags gør mine slet ikke :engel2:

De har godt nok heller ikke fri adgang til badeværelset, men kommer der kun sammen med mig. Så skal vi gætte på, at det kun er, fordi de endnu ikke har opdaget, hvor sjovt det kan være :muhaha:

Spiser jeres også af det ligesom katten i videoen? :? :uha: Den skal ellers godt nok dø, den rulle. Der bliver lagt gode kræfter i :slight_smile:

:klapper::klapper::klapper:

Hvor ville jeg ønske, at Silke ville gå amok på min rulle - men sådan noget gider hun (desværre) ikke.

:høhø:

ØV… Nu kom jeg igen til at savne Tjalfe :frowning:
Det der var hans glansnummer hele livet…

Mine har dog ikke angrebet med munden som katten i videoen, men de har NYDT at rulle den helt ud så den kan slæbes med rundt i lejligheden og stadig sidde fast i holderen… :høhø:

De udfordringer har vi ikke:) men så er der så mange andre ting de finder på:p
De låner istedet sodavands propper, fyrfadslys, plukker knopperne af blomster, hvis det er muligt kan man jo også snuppe hele poser med guffer (poserne måler ca. 15x25 cm) og mange andre sjove ting:rock:

Jeg har heldigvis katte, der ikke viser interesse i WC-rullen. De laver tilgengæld masser af andre kreative ulykker,
herunder at lukke hinanden inde på badeværelset. :dokdok: :tihi: :høhø:

Det har blandt andet resulteret i en kattebakke på vores lille badeværelse.

Her ryger der af og til en toiletrulle. :slight_smile: Lige ned i vandskålen som står under. :surrender1:
Men det var meget værre da vi havde en flok killinger, de voksne gider det heldigvis ikke så tit :slight_smile:
Men mon ikke når ham Knaldperlen begynder at rende rundt at der så ryger lidt flere ruller igen :høhø:
Hilsen Lisbeth

Det der kunne mine ikke finde på…ret tit :tihi: for det meste er det køkkenrullen der får en tur.

-LOL ha ha hvor er den sød, når den sidder der og basker med poterne, og papiret ud af munden. -LOL

Her hjemme er vi forskånet - De leger aldrig med toilet eller køkkenrullen. :slight_smile:

Køkkenrullen var også Milly’s tidsfordriv, indtil hun blev for gammel og stivbenet til at hoppe op på køkkenbordet.
Toiletrullen har hun mærkeligt nok aldrig været ude efter, selv om hun sidder på toiletlåget hver morgen, når jeg er i bad. :slight_smile: