Hvorfor pakker zooplus deres varer så åndsvagt..?

GLS’ chauffører (nogen af dem i hvert fald) mener jo, at Zooplus pakker kasserne for tungt. De har bare glemt at læse på deres egen hjemmeside, hvor meget en GLS erhvervspakke må veje…

Jeg vil sige jeg fik fra zoo plus igår og der Var intet at klage over,
men nu bestiller jeg så også kun til 2 katte :slight_smile:
Men hvis man skriver i sin mail til dem at de måske skulle overveje hvordan de pakker deres ting, hvad siger de så til det, eller at man konfrontere dem med at man har gls mistænkt for at smidde med tingene.
Battler, jeg er da spændt på at høre hvad de siger / skriver til dig, håber at vi får det at høre.

Hold da op, sådan har jeg aldrig nogensinde modtaget en pakke :frowning:

Men jeg har prøvet at åbne en kasse hvor dåserne bare har været væltet rundt og som resultat af dette revet en foderpose op :doh:

Dette tog vi så billede af, og foderposens beløb blev så sat som tilgodehavende vi havde til et næste indkøb og det var fair nok :slight_smile:

Jeg har (heldigvis) aldrig modtaget sådan en pakke som dig Regitze. Den ser sørme godt nok noget ramponeret ud. Min teori er, at det er fragtfirmaet, der har været knap så forsigtige med pakken. Jeg har en enkelt gang modtaget en pakke, hvor en foliebakke med vådkost ud af 24 var gået i stykker (den klagede jeg dog ikke over) og så har jeg modtaget 2 stk. sække med det forkerte grus. Efter kontakt med kundeservice blev beløbet for gruset tilbagebetalt og jeg blev bedt om at aflevere gruset på et internat eller lignende, hvis jeg havde lyst til det. Den ene pose var jeg nød til at bruge og den anden fik Brita op i Hittekatstanden.

Zooplus er ikke de bedste til at pakke !!! … men de er blevet bedre til det !!!

Men hvis i modtager noget der er gået i stykker så skal i altså sende en klage/reklamation, for som andre har skrevet så er de meget fair når man reklamere over noget !!!
Har selv klaget et par gange og blevet godt behandlet ved zooplus.de.

Det der er problemet ved deres forsendelser er, at de pakker i for store papkasser, og varerne kan skrumle rundt i kassen, og så er papkasserne for tynde, hvis det er tunge ting man køber.

Men altså … KLAG !!! det betaler sig !

Jeg har set hvordan vores GLS-mand behandler de varer der er i bilen:S:S. Så jeg kan godt forstå de ser sådan ud. Her er det tydeligt hvem der har forsøgt at rette skaderne:venter:

Tak det vil jeg prøve :slight_smile:

Hold da op nogle kasser

Det er jo mere tape end pap det der!

Vi har en gang modtaget en kasse med kattegrus, hvor der var hul på 3 af dem (og dermed grus i hele kassen, og ud af de huller der var i den). Det er tit at kasserne er smadrede, men hvor indholdet så har det ok.

Sidst jeg købte fra Zoo Plus prøvede jeg også at bestille en anden form for grus blot for at prøve det og fordi at jeg fik 3 poser for prisen af 2. To af poserne så sådanne ud som billederne nedenunder. Jeg brokkede mig og de returnerede 6 Euro da de mente at jeg jo sagtens kunne bruge gruset selvom poserne var i stykker. Det kan de selvfølgelig have ret i, men jeg var da rimelig irriteret over det alligevel. Heldigvis var der kun grus i pakken.

Så må jeg altså have verdens bedste GLS mænd her på landet - jeg har aldrig oplevet en revne på en af kasserne :slight_smile: End ikke lappet med GLS tape…
Jeg har heller ikke haft problemer med noget af indholdet, som har været gået i stykker, så dem der pakker mine vare fra zooplus kan inde ud af det :slight_smile:

Men hold da op nogle kasser I har fået leveret :slight_smile: Godt at deres kundeservice er tiptop

[QUOTE=Henriette;747419]Så må jeg altså have verdens bedste GLS mænd her på landet - jeg har aldrig oplevet en revne på en af kasserne :slight_smile: End ikke lappet med GLS tape…
Jeg har heller ikke haft problemer med noget af indholdet, som har været gået i stykker, så dem der pakker mine vare fra zooplus kan inde ud af det :slight_smile:

Men hold da op nogle kasser I har fået leveret :slight_smile: Godt at deres kundeservice er tiptop[/QUOTE]

Den her springer jeg lige med på… har heller aldrig oplevet ødelagt noget som helst… Heldigvis :slight_smile:

Det har jeg godt nok aldrig været ude for!!! Mon ikke din GLS mand bare hader zooplus??? :tihi:

Altså jeg har nu heller ikke noget at klage over, når vi altså har vores faste GLS-mand, der kommer med vores varer… Så bliver de behandlet pænt og båret HELT ind i gangen…

Men vi har da oplevet et par gange at det var en anden GLS-mand og så ser vores pakker ikke alt for godt ud… Tilgengæld synes vi indimellem vi får mere emballage end vi får varer… Der er godt nok meget luftbobleplastik-noget end der varer i perioder…

Men vi lever med det :slight_smile: Så længe det er billigt og vi får det leveret til døren :slight_smile:

gls er så hårde ved kasserne at det fatter man ikke !!!
og en pakke på 30 kg kan man altså ikke bære i stripsene mongoer…
Men selvstændig tankevirksomhed er en mangelvare i dagens danmark - fyrene på mit job smadrer generelt altid glas når jeg ikke er der til at ordne opvaskemaskinen- de pakker den for hårdt så tingene står i spænd - suk

har en enkelt gang fået en beskadiget pose grus og fik 5 euro tilgode, uden problem. og en søjle i et kradsetræ som døde efter nogle måneder, de sendte bare en ny uden brok

Tak for tippet…! jeg sendte billede og klage i aftes og har lige fået en mail om at de sender et nyt telt :julevindue:

Jeg får refunderet hele beløbet for vådfoder og det ½ beløb af tørfoderet. Og beholder selvfølgelig tørfoderet. Det fik en 6 cm revne, men har fået en masse tape over, så den er HELT lufttæt, så det blir ikke noget problem at holde de 3 kg friske.

Der var hurtigt svar i går - men da jeg ikke helt kunne tyde mailen på tysk skrev jeg tilbage til dem og bad dem skrive på engelsk. Oversættelsen lå til mig i morges :slight_smile: