Hvorfor pakker zooplus deres varer så åndsvagt..?

jeg har lige måttet bruge en del tid på at rydde op… for sådan så min leverance ud da GLS smed den foran døren…

har klaget til zooplus over alle de ødelagte ting… det er ikke til at blive mild og glad af

Jeg tror vi er heldige vores pakker er aldrig ødelagt eller kastet rundt.

Men det du lige har modtaget ser jo nærmest ud som om det har været udsat for en bombe :frowning:

Ja jeg fik et kattetelt i går som også var ødelagt :frowning: og jeg havde sådan glædet mig til at de skulle lege i det :frowning:

Kassen var hel, så det var ødelagt da de sendte det og jeg gider ikke bruge porto på et telt til 40 kr…

[QUOTE=Quivive;746823]Jeg tror vi er heldige vores pakker er aldrig ødelagt eller kastet rundt.

Men det du lige har modtaget ser jo nærmest ud som om det har været udsat for en bombe :-([/QUOTE]
Enig jeg har 7-9-13 heller aldrig modtaget pakker, der var gået i stykker eller noget

Hold da op det må ha været ude på en ordentlig tur siden dåserne åber for oven - hold op noget møg.

Jeg modtog vare igår og der var ikke noget galt med indpakningen. Det vådforder jeg havde bestilt denne gang var inddag pakket ind i sin orginal papkasse og så lagt i en zoopluskasse derefter.
Jeg tror jeg ligger på den heldige rute for jeg har aldrig modtaget kasser der ser ud som dine Regitze.
Jeg tror ud af de 2 år hvor jeg har bestilt vare hver måned kun jeg har haft en pakke hvor ALLE dåserne var trykket, sjovt nok var der ikke et hak eller en rift i zooplus papkassen så der havde jeg zooplus beskyldt for måske at ha tabt dåserne hos dem selv og så alligevel sende dem afsted til kunderne.

:):slight_smile:

Har aldrig købt noget der, det kan vist ikke svare sig med kun én kat ??

Mon ikke, at zooplus pakker det godt nok - og det er fragtfirmaet, der smider lidt rigeligt rundt med det ?? :gruble:

Det var da helt vildt som den papkasse er ødelagt - har da godt nok aldrig set noget lignende.

Og en dåse er gået i stykker - der skal altså noget til. Det har måske været for tungt til kassen?

[QUOTE=Tante Tut;746838]:):slight_smile:

Har aldrig købt noget der, det kan vist ikke svare sig med kun én kat ??

Mon ikke, at zooplus pakker det godt nok - og det er fragtfirmaet, der smider lidt rigeligt rundt med det ?? :gruble:[/QUOTE]

Joooohow det kan så :tihi:

Wow Regitze, det var alligevel rimeligt vildt som dine pakker er smadret. Jeg har “kun” døjet med løs grus et par gange, og så de kendte trykkede dåser (især fp21). Nå, men godt du har taget billeder af det…så må vi se hvad de siger. Jeg har aldrig fået svar fra dem angående Animonda-foder med plastikstykker i, forresten…

Det ser da helt vildt ud, men de plejer nu at være flinke og hurtige med kundeservice synes jeg. Så mon ikke du får en ny forsendelse, eller nedslag i pris?

Jeg synes også det er træls at de ikke pakker det ordentligt - jeg måtte i sin tid opgive at købe en Lucky Cat fontæne fra dem, efter at have modtaget to stk som var smadrede… suk

De sidste par gange jeg har bestilt foder, har der heldigvis ikke været noget i vejen.

[QUOTE=Tine M;746844]Joooohow det kan så :tihi:

Wow Regitze, det var alligevel rimeligt vildt som dine pakker er smadret. Jeg har “kun” døjet med løs grus et par gange, og så de kendte trykkede dåser (især fp21). Nå, men godt du har taget billeder af det…så må vi se hvad de siger. Jeg har aldrig fået svar fra dem angående Animonda-foder med plastikstykker i, forresten…[/QUOTE]

:):slight_smile:

Tror det ikke…

Køber grus hos Olivers - 3 sække a 10 kilo 299,- kr - bestiller i dag, og så er det her i morgen :ok:

Silke spiser kun tørfoder, og ganske lidt af det - så en pose på 3 kilo holder i ca. 2 måneder… :mis:

Jeg har en gang modtaget dåser, hvor 19 ud af 24 var bulede i større eller mindre grad. Jeg har også oplevet at få en dåse, som den du viser på billedet, den har jeg faktisk stående endnu i mit køleskab, og jeg tør ærlig talt ikke fodre med den, da andre dåser fra samme sending og samme variant - dog uden synlige skader, gav kattene opkast.

Jeg har bare ikke været så god til at klage :ups:

En af mine venner har næsten lige modtaget tørfoder, der var gået op, der hvor posen er limet sammen.

Jeg har også oplevet bulede dåser, men hvor det ikke har betydet problemer af nogen slags… Men jeg modtog leverance i morges, hvor jeg havde bestilt en stor pose tørfoder - den var der gået hul i, så jeg havde foder i papkassen… Det så ud som om hullet var kommet fra aktivitetslegetøj, der var pakket i samme kasse… Sådan en lige, skarp revne… Desuden var der to vådfoder (sådan pap “beholdere”) der havde fået revner, så der var vådfoder overalt i kassen… Selve papkasserne var intakte.

Har skrevet til dem og afventer hvad de vil gøre - men de plejer at være venlige og hurtige til at svare, når jeg har henvendt mig af forskellige årsager… Det gik ellers dejligt hurtigt med leveringen… Bestilte sent mandag aften og modtog idag - og DET er skønt!

Hvis I modtager varer som er defekte og ødelagde, så skal I sandelig klage over det - som sagt, deres kundeservice er faktisk rigtig god, er min erfaring. Jeg fik tilbagebetalt hele beløbet for den fontæne, inkl. fragt, på trods af at de havde sendt to stk, som så desværre var smadrede da de kom frem. Skulle heller ikke returnere noget. Jeg forstår så bare ikke, hvorfor de dog ikke gjorde et større nummer ud af at pakke keramik, så det kunne holde til det, for det kostede dem da to fontæner og fragt, så det var da en dårlig forretning for dem… Og jeg var træt af ikke at kunne få den varer jeg nu gerne ville have.

[QUOTE=Bornholmeren;746830]Ja jeg fik et kattetelt i går som også var ødelagt :frowning: og jeg havde sådan glædet mig til at de skulle lege i det :frowning:

Kassen var hel, så det var ødelagt da de sendte det og jeg gider ikke bruge porto på et telt til 40 kr…[/QUOTE]

Tag et billede af det ødelagte telt og send til dem på mail. Så får du med garanti enten et nyt eller pengene retur. Uden at du skal sende noget tilbage. Deres kundeservice er altså som regel helt uovertruffen. Synes jeg. Selv om det selvfølgelig havde været bedre, at man ikke havde haft brug for den.

Jeg har aldrig prøvet zooplus, men køber hos medicanimal, hvor servicen er rigtig god og indpakningen altid er perfekt.

Dog har der været lidt langsom levering de sidste 2 gange (incl det jeg venter på nu), men de er altid meget flinke og gør hvad de kan, når man kontakter support.

Oven i det hele modtog jeg en mail i går aftes, hvor de beklager at mine varer ikke er kommet til mig endnu (bestilt forrige mandag (9 dage siden)) - som plaster på såret har jeg fået en voucher på £ 5 og varerne er på vej, kan jeg se, er jeg heldig kommer de i dag, hvor jeg arbejder hjemme, hvis ikke burde de være her i morgen fredag.

Jeg har også fået et nyt børstesæt til Drinkwell, da spidsen på den ene børste brækkede af. Den kan bruges, men synes det var lidt dårligt den brækkede af ved første brug og det accepterede de uden spørgsmål.

:slight_smile:

Ak ja, jeg kender det. Suk

De pakker det alt alt for tungt. - Det er utroligt de bliver ved.

Jeg får også altid ødelagte pakker. Dog ikke altid tingene er ødelagte, men det sker samt at ting mangler pga. smadret kasser. - Det er dog heldigt de er så flinke og giver penge retur for smadret eller manglende ting!

De pakker i nogle kasser der er alt for tynde til at holde til det der bli’r proppet i dem. Sidst havde jeg bestilt 5 “rør” af de der tørrede Cosma bidder, og smtlige 5 rør var gået op fordi de var bleet mast så plastlågene popper af. Så der var tørret kylling i hele kassen. Heldigvis var selve kassen ikke ødelagt. De kasser de pakker kattesand i er også altid ødelagt fordi pakkebåndet skærer sig ind i dem.

Men jeg vil så mene at det er både Zooplus OG GLS der er synderne. For indimellem virker det som om GLS bruger pakkerne til fodbolde mens de alligevel morer sig med ikke at køre ud med pakkerne på den rigtige adresse…

Puha…
Typisk !!!
Vi havde ikke oplevede det som sådan men de sidste leveringer vi havde i lejligheden…Puha…Tingene var smadret…
Mon om de kaster rundt med pakkerne??
Vi har dog altid fået nogle penge tilbage heldigvis

jeg har også klaget og sendt billeder og det hele - håber bare det kaster det ødelagte af sig i form af nye varer :frowning:

Ja, det har jeg også prøvet nogle gange.
De har nu været rigtig søde til at dække skaderne uden problemer…men det er sku stadig p*sse irreterende!!!