Hvorfor tømmer han analkirtlerne her?

Jeg har et par gange oplevet at Mister har tømt analkirtlerne når jeg har nusset med ham.
(Jeg er ret sikker på at det er analkirtlerne, det er noget grumset snask - og stinker :nauseated_face: )

Det er begge gange sket når jeg er gået hen til ham mens han ligger i sengen om dagen.

Han udviser intet ubehag eller tilsvarende, når det sker.

Jeg ved at kattene selv tømmer analkirtlerne - jeg er blot i tvivl om hvorvidt de også bruger det som kommunikation…

Jeg er nu ved at vaske bluse og sengetæppe - i morgen må jeg vaske min uldne trøje - og tørret af hvor han ellers ramte…

Jeg ved ikke hvorfor de gør det, men Bambina gjorde det for nogle år siden, 2x med nogle ugers mellemrum … hvor hun var på skødet for at blive nusset
:besvimer: :face_vomiting:
Men det kunne godt tyde på, at der er noget i nusse-situationen der trigger dem … måske et område der bliver stimuleret?

1 Synes om

Første gang han gjorde ddet var hvor jeg aede hans bagben/bukser.
I går var det som sagt også mens vi hyggede, og han rejste sig op og og skød bagud med sekret :yikes:

Bare ikke fedt når det sker i sengen…
I aftes nåede jeg at rive sengetæppet af inden det trak ned i dynen - han havde så ramt en pude der lå ved siden af sengen, og så lidt af radiatoren…