Hvis du ikke sælger smykker på hjemmesiden eller har planer om det så vil jeg da gerne sætte dit banner på min hjemmeside, så kan du sætte mit banner på din evt. Det var da en lille mulighed [smilie=hate-smile.gif]
Det jeg gør med min hjemmeside er at få lavet visitkort og flyers og ellers dele ud af dem ved enhver lejlighed der viser sig -høhø og så er venner og familie jo altid glade for at kunne hjælpe
Knus!
ok - men til leksikonet [smilie=hate-tunz.gif] så vi kan få det fyldt i en ruf [bigloony]
[quote=“Miss T”]
ok - men til leksikonet [smilie=hate-tunz.gif] så vi kan få det fyldt i en ruf [bigloony][/quote:p15hibub]
Hovsa, da forsvandt det gode emne jeg har tænkt på - måske jeg finder det i morgen på Frederikssundvej
man kigger ikke under how to order - jeg fattede heller ikke det med skemaet … skær ud i pap som noget af det første at der er tale om - specialsyede kjoler ( hvilket er en mangelvare) - og at firmaet har hjemme i dk og er dansk ejet og at kontakt sagtens kan foretages på dansk … men ellers en r… lækker side
og wow- hvordan kan du lave dem til den pris- og så syet på mål - ufatteligt !!!
tak for alle jeres gode råd - der er nogle super guld korn i mellem…
he he