Hvorfor vil folk ikke købe?

Hejsa Alle,

Jeg har nu haft min hjemmeside oppe i snart en månede og de få salg (altså dvs. 3) der har været, har været min mor og svigermor der har købt. Jeg synes vi har gode konkurrance dygtige priser (får afvide hele tiden at folk synes det er monster billigt), flot hjemmeside design, nyttige informationer. Men på trods af disse ting kan jeg ikke forstå at jeg ingen kunder har, jeg kan se at jeg har mellem 150 og 200 besøgende om ugen, men dette betyder ikke at der er nogen der køber noget - hvad mangler der?

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!! -help

Måske mangler de en lejlighed. Vær på plettet, når den kommer!

Jeg kunne forestille mig at det kunne være sæsonbestemt med gallakjoler. Hvis det er f.eks. nogle som ikke i forvejen har et sted de køber kjoler, kunne din kundegruppe være f.eks. studenter, unge firmaer el. lign.

Måske nogle flyers ude på gymnasier, efterskoler, hos firmaer osv. var fremgangsmåden?

He he Ja den vej har vi også været igang med at tænke. Vi har flyers hængende rundt omkring i brugser og ting og sager, men vi må jo ikke hænge op på skolerne, har jeg fået afvide af min kusine - det er vist ikke lovligt - Plus afgangs ball er vist slut for i år.

-høhø

Da jeg gik i gymnasiet lå der altid flyers (små seje farveskrålende sedler), rundt omkring på bordene i kantinen.

Ellers kan du finde nogle andre firmaer som laver anledningerne, f.eks. catering og festarrangører, og høre om de vil samarbejde med jer.

Det er svært at bliver fundet af de rette på internettet, så noget fysisk må man nok finde på.

Vi har mange flyers ude og flyde - min kusiner gå alle i skole og er udstyret med alle de flyers de kan nå at dele ud - min svigermor arbejder på odense sygehus og når jeg giver hende 50 flyers er de væk i løbet af en uge, og så har vi dem som hænger i dvs supermakeder.

men mere marketing skal der nok til [smilie=hate-smile.gif]

vil jeg give dig ret i [smilie=hate-smile.gif]

Synes det er SUPER smukke kjoler…
Men ja… den er god nok… lejlighed til at bære dem.

Priserne er der INTET at udsætte på - overhovedet.

Sidst jeg kiggede indenfor kunne jeg ikke se størrelser… er det mig der er en ged?
Måske sådan et fint målskema for bryst, talje, hofte som de eks. har på Hennes og Mourits hjemmeside kunne gøre det endnu mere serviceminded???

• finder det gerne til dig hvis du ikke ved hvad jeg mener.

Knus fra Annette

og fordi det er på det ikke er på Dansk…det mangler simpelthen…noget med at hvis det ikke er dansk så kan man vel ikke helt stole på om det nu virker…set fra et dansk synspunkt…

Mange se også gerne at man udfylder skemate med mål inden man betaler…her på din side kommer det efter at man har betalt og det tror jeg godt kan holde mange tilbage

Målene står ikke derinde fordi kjolerne bliver formsyet. [bigloony]

Aha… så jeg med… ja mål betyder meget!

Jeg tror faktisk Birthe har ret - kan du lave en dansk pendant?

For det er virkelig en flot hjemmeside… det skal du dælme ha!!

Når man laver hjemmesider kan man iøvrigt skrive en masse “søgeord” ind til google, så når folk søger på eks. balkjole, aftenkjole, festkjole, kjole, festtøj, konfirmations kjole osv. så popper din side op på google. :slight_smile:
(ved ik om du allerede har gjort det GG)

Hvad angår skemaet til at udfylde ens mål - den kan man lige så godt udfylder før som efter …den ligger jo under “how to order”

jeg tror lige jeg kommer til dig den dag jeg skal giftes og min søster som er forlovet viser jeg lige din hjemmeside til.

Den her bliver jeg sikkert ikke populær på, men der er virkelig mange opdrættere i lille danmark, og det er rigtigt i forhold til andre lande.
Det der sælger killinger, er mund til mund metoden, har man solgt og folk har fået en dejlig kat og en god oplevelse, spredes det som ringe i vandet. Det tager noget tid at oparbejde.

Du har fuldstændig ret Lis… men lige nu taler vi om kjoler hahahahahah

Ja det fandt jeg ud af, og så kunne jeg ikke finde sletteknappen, men bortsted fra der:-))

Haha til grin kan man altid blive ik???

-bear -danse -blomst

ha ha - der blev jeg godt nok lidt forvirret lis - men det er dog en super god pointe du laver der - og vi bruger det også flittigt - vi har masser af trygt markedsførings materiale ude - såsom flyers og den slags - som familie og venner deler ud af i store mængder

tricket er at skrive til admin og bestikke hende med en smirnoff ice for at trykke slet INDEN nogen opdager at man har lavet noget rigtig morsomt…

men bortset fra det - så ER mund til mund metoden også den der virker online i starten… recommendations er afgørende… så se at få en masse ind i reviews… folk stoler mere på hinanden end på sælger

Der er 4 supermarkeder her i Lystruo, hvis du sender nogle flyers vil jeg gerne sætte dem op for dig Michelle.

Igen vil jeg som forbruger sige at det er vigtigt med størrelserne (haha nu du vist træt af at høre det -sorry GG) det er ikke alle der kigger under how to order… og det ville være lækkert at vide om man som str. 34, 40, 46 osv kan være i de smukke kjoler.

Knus

Måske kontakte div. lokalaviser og få et interview… somme tider mangler de fyldstof, du kan jo tilbyde at de kan bruge det når det passer dem.

Gratisaviserne også måske??

tricket er at skrive til admin og bestikke hende med en smirnoff ice for at trykke slet INDEN nogen opdager at man har lavet noget rigtig morsomt… [/quote:wlcwvwk3]

Nope, men måske jeg kan arbejde det i form af at oprette 100 nye indlæg eller slige?