Hvornår føder hun?

ja det er rigtig synd for hende men hun har det godt og kommer med det samme når jeg kalder på hende. og ja hende og killingerne må nok være lukket inde i et rum for sig selv den første månede og derefte kan jeg med stort opsyn prøve at lade de andre komme til hende, birmaen har haft to kuld killinger før så håber det går over, for de første dage jeg havde cleo sad birmaen bare og kikket på hende.

Jeg håber, at du vil give lyd, når hun har født:-)

Glæder mig til at se hvilke killinger hun får

Held og lykke

MVH

Hej helle
Jeg har haft så travlt i dag at jeg ik har nået at svare dig.

Du kan tro at jeg giver lyd når hun har født, er selv ved at være utålmodig efter hvornår hun har tænkt sig at føde, mest i spænding om hva hun gemmer på, da der kan være chancer for at det er en siameser der er far til killingerne men det kan også være en alm kat.

Pt ligger hun bare og sover stille og roligt på dynen ved siden af, men siden i går aftes har hendes patvorter strittet helt vildt så håber snart der sker noget, men det skal da lige passe at hun venter til fredag eller lørdag hvor jeg ik er ret meget hjemme.

Jeg krydser fingre for at det hele går problemtfrit og hun får nogle fine dejlige killinger :slight_smile:

ja her er stadig ik kommet killinger, men nu ligger hun på dynen ved siden af mig men hun er meget raskløs og vil helst op på mit bryst at stå hee tiden og haen køre konstant frem og tilbage når hun ligger stille holder hun godt øje med mig og vi gerne holde min hånd mellem hendes forben. håber de er på vej