Hvornår har du sidst slikket din mis?

[quote=Charlotte Oeh.;107904]-LOL-LOL-LOL

…Nej - pels mellem tænderne, det ved jeg, ikke er noget for mig!!!:eek:

[Man skal så ikke tænke for meget over, hvad ejeren havde gjort, hvis det havde været et andet sted end ryggen, hmmm :eek:][/quote]

Det er måske det der i fremtiden kan blive til økologisk tandtråd så??

ja jeg ved det - og jeg kunne godt tro på det. de store dåser fåes jo til 4.50 i supermarkederne.

men ulækkert er det - og synd hvis det er sandt

[quote=Gry Gressbakken;107913]ja jeg ved det - og jeg kunne godt tro på det. de store dåser fåes jo til 4.50 i supermarkederne.

men ulækkert er det - og synd hvis det er sandt[/quote]

Jeg tror nu ikke, at det er rigtigt - ikke for hovedparten af pensionisterne i hvertfald.
Om der så er en og anden “original”, der kan finde på det, kan man aldrig vide.

Jeg håber meget på at det bare er en vandrehistorie/urban legend…

hvor finder du våd mad til den pris gry

Netto :slight_smile:

tak for svar…men så klarer jeg med dåserne fra lidl

jamen det er bare i orden :slight_smile:

vådmad bliver kun brugt som guf her i huset :slight_smile:

osse her…men misserne er rigtig glade for dem, der var en af topperne i tænk og test eller hvad det nu hedder…og de er fra lidl…

men mine er nu glade når der morgen og aften serveres våd mad…

jeg blander lidt eksta vand i, for at sikre mig at de får væske nok…
tørkost har de stående 24/7

Aj hvor skægt.

Det gør jeg også - altså det med lidt ekstra vand og sådan :slight_smile:

og ja tørkost er der ad libitum :slight_smile:

Lol sikke et syn -LOL
Men nej jeg har aldrig slikket min mis - men kysser den dagligt :thumbup:

[quote=Eva;107916]Jeg tror nu ikke, at det er rigtigt - ikke for hovedparten af pensionisterne i hvertfald.
Om der så er en og anden “original”, der kan finde på det, kan man aldrig vide.[/quote]

Jeg har gennem årene på mit arbejde fået patienter ind;
som levede af kattemad. :frowning:

Det handler egentlig ikke om penge;
som pressen gerne vil fortælle, for der er sensation i at skrive:

Pensionister er så fattige; at de må leve af kattemad.

Men mange ældre er “så sparsommelige” at det
grænser til det nærige - derfor. :frowning:

Mange gode hilsner
Mona

det kender jeg også godt - en i min mormors opgang levede også af det - jeg mødte hende ofte i Netto og hun købte mange dåser og hun havde ikke kat…

Føj altså - bare lugten når man åbner en dåse kattemad får mig altså overhovedet ikke tilnærmelsesvis til at overveje at smage på det :blegne:

jesus! Tror alligevel, at jeg skal til at udstille - ikke for at vinde men for at studere adfærd - hos mennesker altså .-))))

Altså hvor er i sarte, i kan da bare tage en klat kattemalt, efter i har slikket færdig.:p:p
Bortset fra det vil jeg da gerne se den hårbolle i kan levere-høhø-høhø
Knus Elin

:lys-ide: Se, dét forklarer jo en del! :stuck_out_tongue: -hund
mvh Camilla

[quote=Mig og Mille T;107897]Hørte om en der ikke gav sine katte noget at spise de ikke selv havde smagt først. -brækkesig
Fint nok man kerer sig for sine dyr, men der må være en blonde.[/quote]

Tja, jeg giver ikke mine dyr flydende medicin uden først selv at have kommet noget på tungen, for meget af det svier faktisk i munden, har jeg fundet ud af.

Jeg har da også et par gange, hvor “næsesugeren” ikke var inden for rækkevidde, forsigtigt skiftet mellem at slynge og med munden suge nyfødte killinger fri for vand i luftvejene.

Faldt I ned af stolen :muhaha:

Og Gry, jeg kan da den dag i dag også godt finde på at tage en bid af en hundekiks!

[QUOTE=Gry Gressbakken;107899]jeg åd hundekiks da jeg var lille Gg

[/QUOTE]

det gjorde jeg også - mine forældre fandt mig altid hende ved de der montre hvor man kunne købe hundekiks i løsvægt når vi var ude at købe ind…

de små kødbens-formede nogen smagte ligesom småkager - jeg var altid godt igang med at tømme beholderen :slight_smile:

Ja jeg spiste også gerne hundekiks da jeg var lille og besøgte min farmor og farfar, det var noget jeg lærte af mine fætre og det endte med at min farmor måtte brokke sig over at der aldrig var kiks til min farbrors hund når den kom på besøg…ggggg

og så kan jeg da huske at der for en del år siden var smagsprøver på tørfodder til katte fordi at det skulle være så godt at selv mennesker kunne spise det…jeg fik da smagt på det, men det er så absolut ikke nær så “godt” som hundekiks…gggg