Hvornår har du sidst?

Hvornår har du sidst fået et nyt møbel - :wehuu:
måske genbrug??

Og hvilket?? :wehuu:

Mange hilsner
Mona

for snart et år siden hvor jeg flyttede ind i mit rækkehus og købte alle de møbler jeg ville eje fra den tidligere ejer for 1500 kr…

Man kan vel næppe kalde en computer, et fjernsyn og en vase for møbler ggg

Hm… de nyeste møbler… tror faktisk det var vores to sofaer + spisebord med 6 stole + sofabord… Dette er et par måneder siden da vi flyttede i ny lejlighed…

Jeg ved ikke om et nyt køkken tæller som møbel? =)

Nå men i kan da også få et billede af bordet =)

Gad vide hvor tit dyremennesker egenligt får nye møbler:?
Har fået et nyt kradsetræ i gave i oktober måned:)men er det et møbel?
Købte en reol og et skab for 2 år siden:ok:
Hilsen Lone

Gad vide hvor tit dyremennesker egenligt får nye møbler:?
Har fået et nyt kradsetræ i gave i oktober måned:)men er det et møbel?
Købte en reol og et skab for 2 år siden:ok:men helt nyt-nej:sshh:
Hilsen Lone

ja her i huset er det kattene der får nyt oftere end os andre ggg

tror de er en smule forkælede vores katte ggggg

årh det må være en seng for godt halvandet år siden:)
Og ellers det nyeste er kattenes katte(møbel)miljø-høhø

[quote=zirdelli;115855]Gad vide hvor tit dyremennesker egenligt får nye møbler:?
Har fået et nyt kradsetræ i gave i oktober måned:)men er det et møbel?
Købte en reol og et skab for 2 år siden:ok:
Hilsen Lone[/quote]

Ja…da…min ven… :wehuu:

Herhjemme hedder det katteslottet.
Det er absolut et møbel.
Det er jo kattenes møbe…:slight_smile:

Mange venlige hilsner
Mona

[quote=Rimmen;115851]Hm… de nyeste møbler… tror faktisk det var vores to sofaer + spisebord med 6 stole + sofabord… Dette er et par måneder siden da vi flyttede i ny lejlighed…

Jeg ved ikke om et nyt køkken tæller som møbel? =)

Nå men i kan da også få et billede af bordet =)

[/quote]

Hvilket flot bord :slight_smile:

Jeg har også lige fået nyt køkken -
Det gamle var også kun fra 1968 :frowning:
Mange hilsner
Mona

I forgårs, hvor vi købte denne reol i Jysk:

Hvis kradsetræer gælder, så må det være i fredags, da det nye til killingerne ankom fra zooplus :slight_smile:

Nyeste menneskemøbler var indbygningsskab, seng, sengeborde og kommode i soveværelset for et par måneder siden :slight_smile:

Jeg fik en skoreol i julegave. Ellers fik jeg lavet nyr køkken sidste sommer.

tjoe da mig og kæresten flyttede sammen i oktober måtte vi ud og købe alle mulige møbler :slight_smile:

Men hvis jeg skulle vælge et yndlings møbel er det vores sofa fra jysk, vi gav 3000 for den, det var til halvpris og den er såå go :wehuu:

Jeg var for en lille måneds tid siden i Ikea for at powershoppe med min søster :rock:Resultat; 2 nye sofaer og 1 chaiselong - herligt :slight_smile:

I december måned købte vi vores sofabord brugt, et teaktræ bord som er firkantet med noget ala løvefødder på… Utroligt smukt og velholdt. 3 år gammelt. Det kan slet ikke ses… :slight_smile:

Vi har lige bestilt nye læder sofaen og 6 spisebords stole. - Dog er det ikke modtaget endnu, da leveringen er ENORM lang. Gosh

Jeg ved ikke om den betragtes som møbel, men jeg købte en brugt kombiovn i sidste måned :ok:

Det seneste møbel vi har fået må være vores sofabord (som egentlig er et tv bord)… Vi købte det brugt for 300kr… Det var kun få måneder gammel og sælger havde selv givet omkring 1000kr for det :slight_smile:

Det må være flere år siden, nej vent, tror det er et år siden jeg købte et nyt tv bord. Jeg blev endelig færdig med at renovere min stue ;o)

Kom lige i tanke om det, jeg fik en hvid kommode i soveværelset. Hvorfor jeg kom i tanke om det, jo, for i morges havde en kat været så flink at brække sig på den, og lige på kanten så det var løbet ned af alle skufferne -brækkesig